20 Jun 2013

Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

21 ulasan:

  1. suka dgn kenyataan dari imam hassan al-banna tu ;)

    BalasPadam
  2. wahhhhh....kali ni banyak pulak ilmu mike bagi ni ....... bende baik....bagoih berkongsi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betui tu.. menda baik.. kongsi sama2 .. dpt pahala.. kan.. =)

      Padam
  3. mutiara kata yg sgt sedap di baca

    BalasPadam
  4. memang quote2 yang sangat menarik tu. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. teman memang suka ayat2 mcm ni.. tersirat n tersurat..

      Padam
  5. suka yang last . perkara yang paling mudah ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup.. memang mudah sangat.. amin.. share sama2..

      Padam
  6. Saya suka gambar yang ke enam tu

    BalasPadam
  7. Haaa tu dia..lupa kt mana letak kereta..sy la tu..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. lupa kat mana letak keta? heee... mcm teman gak jea rasa2nya.. kui3

      Padam
  8. Mutiara kata yang hebat-hebat

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan.. he2.. lama dia x singgah sini.. sihat ke.. =)

      Padam
  9. Jom singgah belog tasneem ^^

    http://kasehchenta-tasneem.blogspot.com/2013/06/munafik.html

    BalasPadam
  10. semua yg komen sini teman udah respon n kunjungbalas yea.. thanx sebab sudi singgah n baca entri teman.. syayang korang semuaa..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥