06 Jun 2013

KOLEKSI AYAT-AYAT CINTA #3

Entri ni saja dibuat suka2.. suka2 nak abadikan ayat2 cinta yg best n bole memotivasi diri kita untuk lebih tabah ( bagi yg sedang kesedihan / kecewa / putus asa )..  Juga sedikit kata2 semangat buat korang yang hampir lemah dengan dugaan Allah.. Sekiranya ada diantara korang yang bersedih n menghadapi situasi yang amat kecewa, silalah baca AYAT-AYAT CINTA ini.. =)
nak baca lebih lagi? sila ke FAnPAge KOLEKSI AYAT2 CINTA

















kaLau suka sila COPY PASTE.. teman izinkan.. =)

Reactions:

15 ulasan:

  1. sangat menarik ayat2 tu tenku..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee.. teman pun suka ayat2 yg disampaikan dlm setiap gambar tu..

      Padam
  2. salam sis...tentang widget recent post,kak lea follow tutor ni.sis cuma tukar background color,numpost dan url blog tau...selamat mencuba ^^

    http://maribinablog.blogspot.com/2011/12/cara-pasang-recent-posts-slider-versi-2.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. o yeke.. thanx yunk.. leh cuba nti .. =)

      Padam
  3. Ayat yg memotivasikan diri juga sebenarnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup.. betul tu.. klu sedih2 jgn layankan sangat hati tu kan.. tgk j ayt2 ni untuk motivasi diri

      Padam
  4. Semuanya nice..ada yg menyentuh hati sbb kena atas muka sndri..hihi

    BalasPadam
  5. Motivate je kan baca ayat macam ni... =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. he2.. betul.. klu rasa down kita akan bersemangat balik tgk ayat2 ni.. disamping tu ada cara islamik nak tenangkan diri..

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥