Nuff

29 Ogos 2013

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE-56

Haii.. Assalammualaikum.. tak kurang dari 48 jam lagi kita akan menyambut hari Merdeka kan?.. hu2..Oleh itu teman nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-56 yea buat semua rakan2 blogger n semua rakyat Malaysia.. walaupun TAK berapa nak suka dengar macam2 isu Politik sekarang ni.. tetapi teman masih tetap bersyukur kerana kita hidup dalam Negara yang aman, xde perang2 macam kat negara2 kat luar sana contohnya Mesir sekarang.. kiranya nasib kita lebih baik dari insan2 disana kan? sebab itulah kita harus bersyukur.. dan disamping bersyukur tu jangan kita lupakan mereka yang kurang bernasib baik, doakan mereka dapat merasai kesenangan macam yang kita kecapi sekarang.. doakan mereka dilindungi selalu.. doakan mereka dapat hidup sempurna tanpa peperangan suatu hari nanti.. doakan Allah memberi pelangi yang indah buat mereka2 semua.. Aminn..
hemm.,. teman pun x dapat nak celoteh panjang kat sini.. cuma nak ucapkan Selamat Hari Merdeka lagi sekali buat rakan2 semua.. Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!! Opss.. nak tanya.. korang sambut merdeka camne? ada kua ke dataran ke tengok bunga api? teman tak gi pun.. x suka sesak2.. seumur hidup x pernah pergi pun.. biarlah.. belum rasa nak gi pun.. tengok kat TV ajelah.. kalau zaman sekolah tu dah tentu join kawad kemerdekaan dah.. heee.. besttt!
kalau masa time sekolah dulu best lea hari Merdeka ni.. kannn! he...
 Budak2 pun suka sambut Merdeka! ada pom pom pom kata deme.. ha2

Haaa.. ni lak Logo dan Tema Hari Merdeka kita tahun ni.. 
MALAYSIAKU BERDAULAT, TANAH TUMPAHNYA DARAHKU akan menjadi tema sambutan Hari Kemerdekaan negara yang ke-56 pada 31 Ogos tahun ini. 

 Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia dalam satu kenyataan di sini hari ini berkata,
 tema itu lebih bersifat perpaduan dan berorientasikan kepada patriotik dan kesatuan negara bangsa.“Tema ini dipilih bagi memberikan peringatan kepada rakyat akan kepentingan bersatu mempertahankan negara di samping mewujudkan kesedaran rasa sayang dan cintakan negara,” kata kenyataan itu.

all picture extract from google jea.. =P

Related Posts

21 ulasan:

  1. Selamat hari kemerdekaam utk semua!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat menyambut hari kemerdekaaan. moga mencapai kemerdekaan sepenuhnya.....

      Padam
  2. Salam Kemerdekaan juga utk semua........

    ~Admin : QasehMuslimah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  3. selamat hari kemerdekaan to my fellow malaysian bloggers ^^ greeting from brunei.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum kak tengku, selamat hari merdeka! hehehe nanti pergi keluar mana?

    BalasPadam
  5. teman pun anak malaysia juga, selamat menyambut kemerdekaan... *_^

    BalasPadam
  6. Selamat menyambut kemerdekaan ke 56 sabtu nie ^^

    BalasPadam
  7. Salam sister.. jemput join 2nd Giveaway by Hijab Valley =)

    http://hijab-valley.blogspot.com/2013/08/2nd-giveaway-by-hijab-valley.html

    BalasPadam
  8. samalah. takpernah smbut merdeka pegi dataran merdeka tuh. yg penting kita doa semoga negara kita selamat dri anasir2/musuh jahat.

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum wbt...

    sister... esok birthday I tau... hehehehe...
    tapi bukan lah yang ke-56....

    BalasPadam
  10. Wonderful goods from you, man. I have be mindful your stuff previous to
    and you're just too wonderful. I really like what you have acquired right here, certainly like
    what you're saying and the way in which by which
    you assert it. You make it enjoyable and you still care for to
    keep it smart. I cant wait to read far more from you.
    This is actually a wonderful site.

    Look at my blog :: pawn stars facebook game cheats

    BalasPadam
  11. selamat menyambut hari kemerdekaan :) tinggal berapa jam je lagi 31 ogos hee

    BalasPadam
  12. Selamat menyambut hari kemerdekaan buat semua blogger di sini...sudah 56 oooo...

    BalasPadam
  13. Selamat menyambut hari kemerdekaan.. jom hargai kemerdekaan yang kita ada.. supaya negara lain pun adore negara kita dan berusaha untuk aman juga :)

    BalasPadam
  14. I don't even understand how I stopped up here, however I assumed this submit was once great.

    I don't realize who you're however certainly you're going to a
    well-known blogger when you aren't already. Cheers!


    Feel free to surf to my page Dragonvale Cheats Without Jailbreak Dragonvale

    BalasPadam
  15. Howdy! This article couldn't be written much better!
    Going through this post reminds me of my previous
    roommate! He continually kept preaching about this.

    I'll forward this post to him. Fairly certain he's going to
    have a good read. I appreciate you for sharing!


    Also visit my blog ... eve online generator

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2