Nuff

30 Disember 2013

EPHYRA BERI KESAN YANG LUARBIASA

EPHYRA BERI KESAN YANG LUARBIASA 
Hai.. teman nak citer ni, teman kan ada menang hadiah Produk EPHYRA haritu kan, kalau tak ingat meh klik SINI .. haaa.. hadiah pun dah sampai ke teman hari tu.. klik SINI lak.. heee.. mengikut kata Blogger Mia Liana (penganjur Giveaway tersebut) Pemenang yang menang hadiah ke 4 hingga ke 25 Dikehendaki untuk membuat entri review selepas 10 hari minum EPHYRA dan kongsikan pengalaman serta perubahan yang dialami. haaa.. so, hari ni teman nak share lea dengan korang yea pengalaman teman minum EPHYRA ni..

EPHYRA BERI KESAN YANG LUARBIASA 
Hari Pertama minum EPHYRA ialah pada 19/12/2013 dan pada tarikh 28/12/2013 adalah hari terakhir menghabiskan satu paket terakhir EPHYRA . Apa yang teman nak citerkan kat sini, masa mula2 kenal EPHYRA ni, teman agak tak berapa nak percaya dengan kesan pencerahan seperti yang orang citer, dan harganya pun rasanya mahal bagi teman, pada fikiran teman masa tu, kalau harga mahal tapi dapat kesan yang dimahukan takpelea kan.. tapi kalau tak memberikan apa-apa kesan bukankah membazir duit namanya? Tetapi....

Bila dapat rasa sendiri dan dapat tengok sendiri perubahan pada kulit wajah,teman akui apa yang teman sangkakan sebelum ini SILAP! yea! betul! Sebenarnya EPHYRA ni memang terbaekk! Kenapa teman cakap camni? Haaa.. Jom Baca bawah ni kalau nak tahu kenapa.....

EPHYRA MENJADIKAN WAJAH PUTIH BERSERI
Bila teman dah minum dalam dua hari.. (teman selalu minum sebelum tidur) bila keesokan hari bangun pagi tengok muka kat cermin, rasa macam kulit wajah cerah dan tidak kusam seperti sebelumnya, dan seperti yang testimoni lain katakan sebelum ini, memang betul lah kalau minum EPHYRA ni boleh menjadikan kulit kita lebih anjal, halus dan cerah berseri.. 

EPHYRA BUAT BADAN TERASA CERGAS
Teman dapat rasakan perubahan pada badan, memang rasa macam diberi tenaga tambahan pulak sebab sebelum ni, kalau tidur lewat.. esok paginya nak bangun subuh punya lea berat badan ni.. tapi lepas minum EPHYRA, rasa macam rajin jea bangun.. rasa macam cukup tidur jea walaupun selalu tidur lewat malam.

EPHYRA MEMBANTU MENGURANGKAN JERAWAT!
Ho2.. yang ni memang teman betul-betul puas hati! jerawat yang baru nak membesar tu tiba-tiba "terbantut" lepas dua hari teman minum EPHYRA ni.. waaaaaaaaaaa.. macam tak caya jea.. kalau tak... mau nye teman dah gatal tangan nak picit bila jerawat tu membesar.. Tapi EPHYRA ni bukan saja dapat menghalang Jerawat membesar malah ia juga mampu memudarkan parut jerawat di muka ni.. fuh.. terbaekkk.. 

EPHYRA MEMBANTU MENGURANGKAN SEMBELIT
Haip.. haip.. malu i.. heee.. asalnya taknak share yang ni, tapi kalau untuk bagi tau kebaikan apasalahnya kannn.. haaa.. teman ni selalu jea sembelit.. tapi sejak dalam 10 hari minum EPHYRA ni, ke Toilet lancar aje.. heee.. memang terbaekk laa EPHYRA ni!

Tak lupa gak nak citer yang teman ni dah JATUH CINTA dengan rasa 
EPHYRA ni, memang superb sedap!! Minuman yang berperisa ala2 Oren/Mangga gitu.. memang sedap! teman pernah gak minum suplemen macam ni sebelum ni, tapi takdelah sesedap EPHYRA ni, kesan pun tak lea sehebat dan secepat EPHYRA ni, serius! teman macam tak percaya jea EPHYRA ni boleh beri kesan luarbiasa yang Superb Cepat! Maka teman rasa harga untuk produk EPHYRA ini amatlah berbaloi.. biar mahal asal hasilnya mabeles! betul tak?? Haaaa........ kalau korang nak tau apa lagi kelebihan minum EPHYRA ni, bolehlah hubungi :
  Official Website : www.oceanlife2u.com
Instagram : ephyra2u
Telefon : 03 4141 7889
SMS : 019 3999 238
Emel : info@oceanlife2u.com
Tengok ni, muka tanpa makeup.. Teman suka EPHYRA ni, 
dulu, kalau tak makeup muka nampak sembap, tapi lepas minum  EPHYRA
muka glowing gituu.. (ada perubahan positif bagi teman)

Related Posts

18 ulasan:

  1. wahwah...cantik kulit.. jeles i.. hehe... teringin nak cuba jugak la nanti.. :)

    BalasPadam
  2. waaaaa iklan nih nampaknyer... comei model tuh...

    BalasPadam
  3. Bestnyaaa. Teringin jugak nak try Ephyra ni.. Tengok ramai blogger try and bg feedback positive :)

    BalasPadam
  4. Yang penting cukup ongkosnya....muekekeeke....

    BalasPadam
  5. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    BalasPadam
  6. semua yang komen sini teman udah bw lik.. thanx sudi singgah n komen yea.. muah2.. =)

    BalasPadam
  7. Wow..glowing gitu..kita pun terasa nak try sempena tahun baru..nway happy new year TB!!!

    BalasPadam
  8. mmg terasa nk beli .. tp tgh kire2 bajet. hehehhh teruja

    BalasPadam
  9. hehe .. nampak makin berseri lah

    BalasPadam
  10. Terima kasih sudi join Fasa Kedua Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda

    http://www.mialiana.com/2014/01/fasa-kedua-giveaway-ephyra-serlahkan.html

    Keputusan akan diumumkan sebelum 15 Februari 2014. Good luck ya.. (^_^)

    BalasPadam
  11. Tahniah ya....

    http://www.mialiana.com/2014/02/pemenang-fasa-kedua-giveaway-ephyra.html

    BalasPadam
  12. assalamualaikum TB...tahniah2 berjaya juga...:)

    BalasPadam
  13. hai all.
    sy adelah pengguna setia ephyra..
    dan juga dealer berdaftar ephyra..
    hampir 10 kotak sy minum since pntang bln 3.
    alhamdulillah..
    byk perubahan.
    boleh visit ig sy anamarliana.
    dptkan ephyra utk pakej februari
    atau sms sy 0109828056

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2