Nuff

27 Mei 2014

RASMI MENGGUNAKAN TELEKUNG BARU

Heee.. ni bukan nak tayang teman kuat sembahyang ke apa yea.. tapi saja nak share antara telekung kegemaran teman.. heee.. ekceli dah lama beli, tapi tak pakai sebab banyak telekung yang ada pun masih elok.. lepas teman kawen, banyak sangat menda teman tak sempat nak angkut ke KL, dan nak bawak pun susah sebab naik Superbike kot.. mana nak letak barang banyak2 kan.. heee.. last2 tinggal ajelah dulu, bila balik kampung baru amik.. 

Tapi hari tu kebetulan adik2 teman nak mai KL, teman pun pesan diorang bawakkan telekung untuk teman letak di kedai satu, dan letak dirumah satu.. satu lagi untuk tetamu yang datang.. agak susah plak bila teman hanya ada satu telekung aje di rumah.. bila nak gi kedai kena angkut telekung tu ke hulu ke hilir.. hu3.. almaklumle, telekungnya satu aje masa tu.. haaa.. sekarang dah ada lebih takyah susah2 dah.. heee.. 


Related Posts

4 ulasan:

  1. Suka telekung byk2 sbb suka tukar3... Rasa bersih n chantek bler nak menghadap Allah...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kak.. cantik telekung akk.. macam telekung kita je rupa dia. hehe..
    memang betul kak. kalau blh telekung ni biar ada lebih. senang. kita ni pun ada 1 je. jnuh dibuatnya..

    BalasPadam
  3. Cantik telekung TB dan saya suka sulamannya.Memang indah.

    BalasPadam
  4. Telekungnya bagus dan cantik, cocok dipakai buat mukena umrah :D

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2