Nuff

27 Jun 2014

OOOOOOooo.. SKODENG yeaaaaa..

Ha2.. tiba2 je ternampak nama bulus2 teman dekat kotak Shoutbox ni.. Si Adik, Oyen dan Butang.. Aiii.. Blog teman dah ada pengunjung Kucen rupanya yea.. krikk.. krikk... (gelak kurang sopan).. 

ho2.. Kalau korang nak tau, yang tinggalkan komen dalam kotak shoutbox teman ni sebenonya hubby miaw2 teman.. adeh.. rajin pulak cik abg ni singgah blog kita ni yea? heee.. Skodeng ekkkk.. hehehehehe.. 

Alamak.. nak kena cek ada tak entri2 yang mengumpat dia.. hehehehehe.. Apa2 pun.. tQ sangat2.. sebab sudi singgah blog teman ni.. hope oren ni tak menyakitkan mata yea.. mehehehehe.. 

Nota : yang ayat paling atas tu, maksudnya Si adik tu memang suka main getah rambut teman.. kalau dia nampak je, terus dia gonggong bawak lari.. adeh.. tak larat nak beli baru dah.. huhuhuhu..

Related Posts

8 ulasan:

  1. so sweeeettttt.... Hubby kak pun sama. Intai tp dlm diam. kiki... bagus gak kan?:D

    BalasPadam
  2. Akk dah lama x dtg sini.. Blog akk pun lama dah terbengkalai....hihihi. Baru dtg balik mood nie..uuhuhu

    BalasPadam
  3. haha pandai plak ya diorang skodeng blog tb :D

    BalasPadam
  4. Jaga2 ada yang memerhatiiii...hahaha

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New