Nuff

13 Jun 2014

UCAPAN SELAMAT HARI BAPA



Selamat Hari Bapa diucapkan kepada kaum lelaki yang sudah bergelar seorang Ayah/Bapa/Abah/Dad/Bapak/Papa/Abi atau apa2 jua panggilan lah.. heee.. janji Bapa.. Tahniah kerana telah menjadi Bapa yang penuh tanggungjawab, ensem, kacak, baik hati, tegas, garang, penyayang... haa.. semua yang teman sebut tu ada pada Abah teman.. hu3.. nak tau abah teman tu camne orangnya? cer klik sini-->UCAPAN SELAMAT HARI BAPA

Info : Hari bapa diraikan pada minggu ketiga ahad pada bulan Jun 2014. Oleh itu, tarikh rasmi Hari Bapa 2014 di negara ini jatuh pada 15 Jun 2014. Pengorbanan, jasa dan kasih sayang seorang bapa juga adalah sangat penting dan perlu dihargai oleh setiap insan yang bergelar anak.

Tertarik nak letak Puisi kat entri kali ni.. ditujukan buat abah tersayang.. heee.. I love U Abah.. Selamat Hari Bapa.. tQ sebab jadi bapa yang torbaekk!

Ayah..
Beribu kata telah kau ucapkan..
Beribu cinta tlah kau berikan ..
Beribu kasih telah kau curahkan..
Hanya untuk anak mu..

Ayah..
Kau ajarkan ku tentang kebaikan..
Kau tunjukan ku tentang arti cinta..
Kau jelaskan ku tentang makna kehidupan..
Dan kau mendidik ku dengan sungguh kasih sayang..

Ayah..
Betapa mulianya hati mu..
Kau korbankan segalanya demi anak mu..
Kau banting tulang hanya untuk anak mu..

Kini ku berjanji untuk semua kerja keras mu..
Ku berjanji untuk semua kasih sayang mu..
Dan ku berjanji untuk ketulusan hati mu..
Bahawa aku akan selalu menjaga mu..
Aku akan selalu menyayangi mu hingga akhir hiup ku..

Terima kasih ayah untuk semua kasih sayang mu..

Related Posts

20 ulasan:

  1. selamat hari bapa :) terima kasih abah. hehe

    BalasPadam
  2. Teringat arwah abah ... al fatihah .

    BalasPadam
    Balasan
    1. AlFatihah.. semoga rohnya tenang bersemadi disana

      Padam
  3. Follback sukses 2237..salam ukhuwah dari INDONESIA.

    BalasPadam
  4. Pengorbanan seorang ayah yg tak mungkin terbalas... :) dh follow u back.. :)

    BalasPadam
  5. selamat hari bapa untuk semua bergelar bapa :)

    BalasPadam
  6. Salam singgah sini dan follow...Selamat Hari Bapa..:)

    BalasPadam
  7. selamat hari ayah. Pengorbanan ayah tiada bandingannya.
    kunjungan balas dan follow sini =) ..

    BalasPadam
  8. pengorbanan ayah tak kan pernah putus :)

    BalasPadam
  9. thanks for coming, follow you on instagram.
    sherrygo

    BalasPadam
  10. hari bapa dah nak dekat dah. meh cari hadiah untuk ayah kat sini

    BalasPadam
  11. hari bapa dah nak dekat dah. meh cari hadiah untuk ayah kat sini

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New