Nuff

04 Jun 2014

UJI MATA DAN MINDA--> KORANG NAMPAK APA YEA?


Heeee.. hari ni teman nak nengok ketajaman mata korang semua... haaaa..  nampak tak apa dalam gambo atas ni? Heeeeee..  teman pun dah lama teleng2 tengok, baru nampak apa dia.. pening kepala nengoknya..dalam hati cakap, rosak mata aku nengok menda ni kang.. hahaha Mata tajam je boleh nampak haiwan/foto apa dalam gambar ni tauuu..

Siapa nampak cepat2 komen ok!

Related Posts

5 ulasan:

  1. putih mata hitam koi..hihi ;-)

    BalasPadam
  2. sakit mataku..
    datang mengklik

    BalasPadam
  3. Rasanya macam Raja Bomoh tengah tampar buaya. Hahahahaha

    ZH Blogger

    BalasPadam
  4. tgk dari kiri, kanan, atas, bawah baru jmpa jwpn !

    BalasPadam
  5. kalau tgok kat sini mmg atk nampak.. nampak iras2 benda dlm tuh ingatkan "binatang" tuh tapi tak pasti pastu download nak post kat fb, sblum nak post kat fb dah nampak rupe dye ahahaha :D

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New