Nuff

09 Julai 2014

IFTAR DI PWTC BERSAMA YANG TERSAYANG

PAKEJ BUFFET RAMADHAN DI PWTC (sila scroll sampai bawah sekali) |
Haii.. Nak story pasal berbuka puasa kami semalam..(6/9/2014-Selasa) dekat PWTC.. kami berbuka ni pun atas jemputan sebenarnya.. hubby teman yang dapat jemputannya, dan dia pun masukkan nama teman sekali dalam senarai jemputan.. heee.. 

Mula2 rasa taknak gi sebab hidung teman yang bercalar dan luka sebab kena hempap dek Modem Internet kelmarin (Isnin-7/7/2014) saja teman letak tarikh keramat ni.. nak tengok berapa lama kesan tindakbalas apa2 ubat yang boleh buat hilang parut ni nanti.. 

Opssss.. sambung lik citer tadi.. Majlis Berbuka Puasa tu dianjurkan oleh Hotel Bayview Resort, disebabkan hubby teman baru sahaja uruskan hal penginapan hotel Jabatannya dengan Hotel tersebut, maka hubby teman pun dijemput hadir sekali.. Majlis bermula dari pukul 6.45 pm, iaitu masa ketibaan tetamu.. Majlis tu diadakan di Level 2, depan pintu masuk tu aje.. so.. tak susah nak mencari.. lagipun di meja2 ada diletakkan tag Bayview.. so, senang le nak jumpa tempat duduk..=)
Ha2.. macam biasa.. lagi berberapa minit nak berbuka, dah siap cedok dan susun atas meja menu2 yang berkenan nak disantap.. tengok tu.. ada Kambeng Grill.. sedap woo.. pastu ada Lemang, pastu ada Nasi Beriani .. Teman biasalah.. mesti ambil sayur mayur.. SALAD!! sedapp.. pastu ada le CheeseCake sedap.. nyum2.. macam2 lagi lah, ada yang teman tak snap pun gambo nya.. 

Ekceli, dah lama teman tak makan cenggini.. dulu masa koje kat ipoh memang selalu sangat makan buffet kat hotel camni.. dan memang teman dengan kakak ofis tu amik penuh satu meja gak.. kui3.. Kakak Ofis cakap, kalau nak makan jangan malu2.. kalau malu, lapo... hehehehe..
Ni Nasi teman.. Nasi Hubby lupa lak teman nak snap.. hubby amik Beriani Kambeng 
Yang ni salad.. sedapp.. dan yang hujung kiri tu Kerabu Jantung Pisang.. 
Pergh!! sedap woo.. nyesal amik sikit..
 
Kambeng Grill.. Menu paling menyelerakan.. Wal lahh.. Tapi rasa dia macam yang 
kami buat sendiri aje.. hu3.. (perasannn!!)
Lemang dan Rendang Ayam serta Serunding.. sedap gakk..
tapi masa tu teman dan kekenyangan.. dapat rasa serundign aje yg mampu.. 
Yang atas tu CheeseCake .. sedapppp.. yang bawah tu Creampuff.. hemm.. terasa ada kekurangan disitu.. taktau apa dia.. maybe tak gebus kot.. bila gigit rasa tak lembut.. maybe sebab dah sejuk kena aircond .. maybe lah agak teman.. heeee 
Yang ni hubby teman yang amik kan.. dia saja nak bagi teman rasa.. katanya nama menda ni Otak-Otak,, err.. otak2 ke? alamak.. tak ingat lah.. tapi dalam dia isi ikan yang berwarna merah.. Oklah rasa dia.. heee.. tak biasa menda baru.. =P
 
ho2.. CheeseTart tu pun sedap weh.. nyum2.. semuanya sedap.. Alhamdulillah.. tQ buat hubby yang tak lupa kat teman, kalau ikutkan dia boleh je tak masukkan nama teman kan.. boleh je dia nak ajak kawan2 dia je kan.. Tapi ingat jugak dia kat teman ni haaaa.. (feeling terharu lea plak.. ngada2!) ha2.. ok lah.. itu je nak share.. heeee.. mcm biasa, Wordless Wednesday teman selalu main langgor aje buat entri panjang2.. hopee tak kena tangkap pulis yea.. heee.. pulis Blogger.. bye
hee.. sempat gak snap masa nak balik.. apa da.. snap gambo dari luar buat pe.. hi3..

PAKEJ BUFFET RAMADHAN DI PWTC 
RM60 ++ untuk Dewasa
RM15.00 ++ untuk Kanak2 berumur 7-12 tahun
Percuma Untuk Warga Emas
Solat Tarawikh di Surau Ar-Rahman, PWTC
Buah tangan untuk bersahur
2 pakej Umrah untuk dimenangi (kena isi satu kad cabutan bertuah)
untuk tempahan sila hubungi :-
(603) 2614  6701 / (603) 2614 6702

Dewan Bankuasi -->RM46 ++ (tempahan untuk 50 orang)

Related Posts

7 ulasan:

  1. wah menarik ni, tak bawak2 lagi ash iftar kat luar ni...he he he...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kakak! terliur tengok daging kambing tu.waduhhh waduhh. ehh otak2 pun ado? sedapnya makan panas2.. akak tak pernah mkn otak2 ye? my fav tu.. selalu travel balik kg, mesti singgah ke Melaka beli ni. buat kudap2 dalam kereta. ahahhaha

    BalasPadam
  3. Wah..Sedapnya. Harganya juga berpatutan.

    BalasPadam
  4. Aishh byknya bt mkn blh hbs ke tu

    BalasPadam
  5. Asslmkm kak.. Waaaaa.. Bestny.. Menarik.. Terliur.. Kak.. Otak2 la tu yng dlmnya isi ikan.. Kita mkn pun masa kt melaka.. Tp kureng minat sikit..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2