Nuff

11 Oktober 2014

RESEPI ROTI KEBAB DAGING

Opss.. bukan resepi... heeee.. Teman letak gambar ajelah dulu yea.. nak tulis resepi rasa cam ingat2 lupa aje.. nak kena tanya my hubby miaw2 dulu baru ingat.. kekekeke.. sebab ini resepi beliau.. tapi nak tanya kena cari time dia tak bz.. kalau tanya time dia bz, alamat ada lea bahan2 yang tak lengkap dia bagi.. ho3.. apa2 pun layan gambo dulu lah yea.. lalalalalala.. 
Nyum2.. sedap giler roti kebab ni, teman panggil roti Kabab.. hahahaha.. memang unik bila sebut kabab tu.. tu je nak citer.. RESEPI next time yea.. kalau teman lupa.. silalah ingatkan teman di FB Tengkubutang Miaw tu yea.. hihihihi.. k Byeee... 


Nak Resepi? klik bawah ni yea!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

3 ulasan:

  1. Sy pun suka mkn roti kebab ni.. My umy pandai buat masakan arab.. Mmg best..

    BalasPadam
  2. kalau dah ada asas memasak, kluk kluk kat dapur pun dah jadi. selalu buat dulu tapi kini... tidak lagi *drama*

    Nanti jangan upload pic je, ajak makan sekali :D

    BalasPadam
  3. Diana pun suka makan roti kebab ni...tapi kat sndakan ni jarang2 ada yang jual...selalu jumpa time bulan Ramadhan jer kat bazar...

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2