Nuff

12 November 2014

Benda Biasa Bagi Suami | Benda Biasa Jadi Kat Kaum Ibu

Haha.. bila tengok gambar kartun ni, teman rasa nak tergelak aje.. tapi yang sebenarnya kalau ia berlaku kepada kita juga.. tension jugak weh.. yang si ibu bertungkus lumus menyiapkan anak-anak... si bapa nya taknak tolong pulak tu, tau uruskan diri sendiri aje, kesian bini kelam kabut melayan karenah anak-anak seorang diri.. 

Bila dah selesai bab anak barulah dapat siapkan diri sendiri.. dan bila tengah siapkan diri.. si bapa lak buat ayat Epic macam kat atas tu.... Grrrrrrrrrr.. baran je si bini tu kan.. hahahahaha.. hope time teman nanti.. kalau dah ada anak, encik hubby sama-samalah bantu yea.. 

Related Posts

10 ulasan:

  1. Betul!! Walaupun ena tak ada anak lagi tapi ena tengok situasi di sekeliling ena

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...
    hihihih.... so true...

    BalasPadam
  3. hahah . ayat yg sslu didngar bila suami ajk kuar. tp bkn uruskan anak. uruskan rumh tngga. kemas itu ini .

    BalasPadam
  4. anak2 sy dah boleh uruskan diri mrka sendiri. umo 7, 8 n 11...kejutkan mrka bgn pagi n bila siap mrka berkumpul dpn TV sebelum ke sek..

    BalasPadam
  5. klu cam aku .... dr awal aku bersiap sbb tau yg mmg nk keluar ...
    klu yg tettiba tu ...laki aku kena la tgu ...pastu aku sub kat die pakaikan bj anak ngan siapkan anak...dandan rambut anak dlm keta je senang

    BalasPadam
  6. memang betul sangat dah tu!!!
    so kepada suami, renung-renungkan & selamat beramal...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  7. memang betul....zaman anak kecil mesti siapkan mereka dulu, lepas tu barulah bersiap:)

    BalasPadam
  8. heheheh btl2 tuh... tp nsb lah laki akak bkn camtu, sbb kadang akak suh dia urus anak kalu akak tak siap lg heheheh

    BalasPadam
  9. hmmphhh..... waktu kawan post gambar ni, laju2 tunjuk kat en suami. dia buat2 jeling je. lepas tu, dah kurang lah bebelnya kalau kita lambat. hehe.. kdg2 lelaki ni bukan tak sayang, cuma dia tak perasan.. hehe..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New