02 Januari 2015

Doa & Amalan Untuk Terangkan Penglihatan






Then, lepas dah habis baca doa2 dan selawat tu, korang ambil kedua ibu jari korang tadi, urutkan ke sekitar mata bermula dari hujung mata (dari dalam) tolak ke luar.. buat sebanyak 3 kali..

Lakukan setiap kali sesudah solat fardhu/wajib .. Opsss.. jangan tak percaya ye, ada yang mengaku melakukannya selama 6 bulan.. dari bercermin mata, kini dah tak perlu bermata empat lagi.. Subhanallah.. kuasa Allah semua ni.. tengok je cara2 diatas ni.. nanti try yea.. 

heemm.. kalau tak reti gak.. meh Klik SINI untuk tengok VIDEO / mengetahui Cara / Amalan yang sangat elok dilakukan selepas solat waktu.. Untuk mendapatkan mata yang cerah, mata yang sihat tanpa cermin mata.. Lakukan setiap hari sehingga dapat hasilnya.. InsyaAllah.. Mujarab.. Cubalah.. 

Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah, harap2 sesuai dgn kita yg makin hari makin rabun ni.. apapun moga bermanfaat :)

    BalasPadam
  2. tq atas share ni... nanti nak amalkan la... mana taw berkat doa rabun hilang...inshaAllah amin

    BalasPadam
  3. terima kasih atas perkongsian :)

    BalasPadam
  4. nak buat ni kena ada niat yang betul.. kalau salah niat silap2 terbuka hijab... teringin nak buat.. tapi takut hijab yang terbuka..

    BalasPadam
  5. nak buat ni kena ada niat yang betul.. kalau salah niat silap2 terbuka hijab... teringin nak buat.. tapi takut hijab yang terbuka..

    BalasPadam
  6. Ibu saya amalkan doa ini alhamdulillah sekarang dia baca AlQuran tidak perlu cermin mata lagi.

    BalasPadam
  7. Ibu saya amalkan doa ini alhamdulillah sekarang dia baca AlQuran tidak perlu cermin mata lagi.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥