Nuff

06 Februari 2015

CARA MENUNAIKAN SOLAT TAUBAT

Yup.. mentang-mentang today Friday kan.. mesti nak share entri yang berkaitan islamik sikit.. walhal.. hari-hari biasa idak pun nak publish entri macam ni kan.. huhuhu.. ngata diri sendiri ni.. bukan ngata orang lain k.. haaa..

Saja nak share dengan korang Cara Melaksanakn Solat Sunat Taubat.. bukan mereka yang rasa diri banyak dosa je yang sesuai buat Solat Sunat taubat ni tau.. kita-kita yang tak tahu amalan yang dilakukan diterima Allah ke tak ni pun boleh melakukan Solat ini.. Jangan ingat kita dah cukup bekalan untuk ke Syurga.. Allahuakbar.. terasa tuju kat diri sendiri je ayat ni.. Muhasabah diri.. 

Jom baca sama-sama.. moga bermanfaat.. 



Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 





Related Posts

1 ulasan:

  1. kita perlu bertaubat setiap waktu. setiap kali teringat. sbb kita x tau dalam keadaan apa kita akan mati. mungkin waktu sdg online blog?

    taubat, bukan hanya dr solat, tapi dr hati yg sentiasa takut. Sentap makk..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2