Nuff

23 September 2015

UCAPAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA

Selamat Hari Raya AidilAdha |
buat semua yang beragama Islam.. Hemm.. pasti semuanya dah bersiap nak balik kampung kan.. pasti ada yang dalam perjalanan nak balik kampung, ada yang dalam bas menuju ke kampung, ada yang naik motor je balik kampung, ada yang dah sampai kampung dari semalam lagi.. dan.. pasti ada juga yang tak dapat balik kampung kerana tak dapat cuti.. ataupun ada masalah2 lain.. hemm.. bagi teman dan encik hubby lak, macam ada masalah besar je nak balik kampung.. Masalah tang motor.. hemm.. adoi.. di saat tengah kekeringan ongkos sekarang ni (ada duit tapi duit tu untuk bayar benda lain yang sangat penting).. 

Kalau nak merepair motor memang cecah ratus2 la gamaknya.. sebab motor beso bukan motor kecik.. adoi.. tak tahu apa perkembangan sekarang, hubbymiaw sedang cuba cari jalan untuk settle kan.. kalau tak boleh jugak.. alamatnya kami beraya di KL ajelah tahun ni.. Pernah gak merasa tak balik raya sekali tu.. sebab hubby kena prepair untuk meeting besar.. so, tak dapat nak balik raya.. ini kali kedua lah ia jadi lagi.. tak ngapelah.. nasib baik raya haji.. kalau raya puasa.. tak tahu la camne rasanya.. mesti impak maksima nya lain dari yang lain.. pergh.. ayat.. hemm.. itu je nak kabo.. Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua.. yang mana dalam perjalanan balik kampung tu.. bawak kenderaan hati2 yea.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

4 ulasan:

  1. selamat hari raya aidiladha..

    BalasPadam
  2. selamat hari raya tb... beraya di keyell je laaa hihihihi...

    BalasPadam
  3. selamat hari raya..
    tak dapat balik raya kali ni xper..
    tak terasa sgt,
    jgn hari raya puasa jer.
    kang banjir rumah

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2