FAHAMI BACAAN DALAM SOLATMU

FAHAMI BACAAN DALAM SOLATMU |


Pernah tak korang rasa terganggu apabila menunaikan solat? Rasa tidak kusyuk apabila menunaikan solat.. Mesti ada kan? Kadang bila sedang solat, fikiran tiba-tiba menerawang teringatkan masalah dan pelbagai lagi perkara-perkara yang merunsingkan fikiran. Salah satu sebab kenapa terjadi seperti itu? Kerana tiada kekusyukan didalam solat kita.. dan Untuk mencari kekusyukan itu bukan mudah.. Namun ada cara untuk kita cuba agar Solat kita akan menjadi kusyuk .. InsyaAllah.. Antaranya ialah cuba FAHAMI BACAAN DALAM SOLATMU .





Haaa.. nak baca lebih detail lagi tentang maksud dalam solat ni, eloklah korang membeli Buku nya.. ada dijual di link website kat bawah ni.. Murah sangat RM15.00 sahaja tau.. kalau nak membeli, boleh je klik kat link bawah ni yea.. Sharing Is Caring... moga korang mendapat manfaat daripada buku ini .. 
FAHAMI BACAAN DALAM SOLATMU |
ASAS KHUSUK KETIKA SOLAT

Kalau korang suka menyimpan buku-buku Agama seperti ini.. boleh lah beli untuk koleksi korang sendiri, letak dalam satu rak buku, ( hias cantik-cantik rak itu) untuk dijadikan bacaan dikala masa lapang, disamping itu anak-anak pun akan lebih tertarik untuk membacanya..

Haa.. Kalau berminat nak mencari buku-buku ilmiah yang berkaitan dengan solat, boleh juga cari kat BOOKCAFE ni tau..  Klik je  BOOKCAFE , ada pelbagai buku ilmiah dan buku-buku lain kat sini.. klik je kat HOME nanti akan jumpa buku-buku lain yang lagi menarik .. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama