Nuff

19 April 2016

Vaseline Petroleum Jelly Merawat Bibir Kering/Pecah/Mengelupas


Vaseline Petroleum Jelly Merawat Bibir 
Kering/Pecah/Mengelupas |

Hai.. Dah tak tahan kot bibir mengelupas, keras jegang je bila kering.. Semua gara-gara gatai sangat nak pakai lipgloss/lipstick dari satu butik tu.

Walhal sebelum ni memang dah tau teman tak serasi dengan lipstick/lipgloss dari butik tu.  Tapi barang makeup lain ok je.  Cuma lipstick atau benda-benda yang nak kena letak kat mulut ni.. Elergik entah apa kena..

Orang lain dok beli dan pakai elok je punn.. Pelik bebeno kan.. Nampak sangat bibir teman yang mengada-ngada..  

Haha.. Mujur lah dari dulu dah tau cara merawat bibir merekah dan kering ni.. Apa lagi.  Laju je sambar Vaseline Petroleum Jelly ni haaa.

Baru sapu kejap dah lega sikit bibir.  Tak kerasa kejong macam tadi.. Pedih sebab tang merekah tu berdarah sikit.

Alhamdulillah..  Dah kurang sikit bibir keras ni.. InsyaAllah dengan izinNya sembuhlah nanti.. Aamiinn..

Fuh.. nasib baik ada Vaseline Petroleum Jelly ni.  Diyakini turun temurun merwat bibir merekah atau bibir pecah. 
#vaselinepetroleumjelly #vaselineoriginal

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

6 ulasan:

  1. Memang bagus pun benda ni.. Ena pakai ritu bibir tetiba kering, elok.. Time puasa lagi elok pakai, supaya bibir tak luka dek kekeringan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha a ena.. Memang lega pakai ni.. Bibir tak kering dan pedih macam sebelum ni.. Huhu.. Serik dah nak pakai lipstick/lipgloss sembarangan

      Padam
  2. sangat bagus sampai skgr anum guna

    BalasPadam
  3. Misaki pun pakai benda nih :3

    tapi skrg tngah cari Chapstick.. tatau chapstick boleh pakai ke tak :3

    hahahahaa..

    BalasPadam
  4. lama tak pakai brand vaseline ni...
    time blaja dl mmg selalu pakai

    BalasPadam
  5. Mana nak dapat eh vaseline ni? Guardian ada ke?

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng