LABEL STICKER | STIKER BULAT UNTUK DOORGIFT | HYPER GRAFIX

LABEL STICKER | STIKER BULAT UNTUK DOORGIFT | HYPER GRAFIX

Hai.. Buat julung kalinya.. teman nak share tentang HYPER GRAFIX  .. iaitu Bisnes Online Printing kami yang sudah mula beroperasi secara serius setahun yang lalu.. Target kami pada permulaannya adalah hanya untuk menghasilkan produk kami sendiri iaitu Tankpad (untuk Superbike), Sticker Ready Stock, Sticker Timbul, dan bermacam lagi untuk produk kedai kami diatas jenama HYPER GRAFIX  ...

Kami juga menerima tempahan Tankpad/ Sticker Custom Made Design dari mana-mana pelanggan yang inginkan kelainan dan lain dari yang lain yang berada  yang berada dipasaran / ready stock .. Bayaran yang dikenakan untuk custome made berbeza sedikit namun InsyaAllah..harga yang kami berikan masih di paras mampu milik.. hehe..

Terkini kami dalam proses menghasilkan Sticker/Skin untuk GoPro dan Skin Playstation serta DJI Phantom 3 skin .. sekiranya ada yang berminat, boleh pm page kami iaitu HYPER GRAFIX  ..

Selain itu kami juag ada mengambil tempahan stikcer label .. sekiranya ada yang berminat boleh pm untuk detail.. apa yang kami boleh katakan material sticker yang kami beri ini sangat berbeza dengan material di luar sana.. yang amna kebanyakan seller menggunakan material Sticker Kertas yang mudah koyak dan tidak tahan lama..

material sticker yang kami ada menggunakan sticker PVC .. sekiranya anda ingin sticker anda bertahan lama pada produk anda.. sticker PVC adalah pilihan terbaik.. contohnya untuk dilekat pada botol ice blend.. warnanya tidak akan tertanggal, sticker tidak akan terkoyak.. dan bonus sangat apabila ia bertahan lama.. sesiapa yang menggunakan produk anda masih boleh membaca detail di sticker anda tanpa ada kesan koyakan.. InsyaAllah.. bisnes semakin berpanjangan.. hehehe..

Nak order?? tak tau design apa yang diminati?? haaaa.. kami dah sediakan background lebih dari 100 sample utnuk korang pilih.. masih rambang mata? hahaha.. takpe.. slow2 pilih.. kalau dah confim nak yang mana.. sebut je nombor code yang korang suka.. kalau rajin screenshoot dan pm je  HYPER GRAFIX .. 

Opssss.. sebelum tu.. nak bagi tahu.. bagi sesiapa yang nak pm  HYPER GRAFIX  , please jangan mention nama tengkubutang terus.. sebab bukan teman yang handle page tu ye.. teman just tukang promote aje.. hehehehe.. Apa-apa pun.. jom cuci mata dulu.. 
























Ok. lah.. kalau ada yang memang sedang mencari company yang buat printing dengan menggunakan Material yang tahan lama.. boleh aje pm HYPER GRAFIX ye..


Follow sekali Instagram

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama