Nuff

02 Jun 2016

DOA MUDAH BERSALIN (SELUSUH)

DOA MUDAH BERSALIN (SELUSUH) |
Adik Ipar teman bakal melahirkan anaknya yang ke Lima dalam bulan ni.. Moga Allah permudahkan segalanya.. tak sabar rasanya nak tengok baby baru.. teman share kan jugak yang ni untuk adik ipar teman dan sahabat teman yang juga akan bersalin dalam bulan Jun ini.. Wah.. ada dua baby teman nak kena terjah ni.. huhuhu.. bila lah dapat balik menjenguk.. raya nanti lah kot.. hehehehe... Apa-apa pun meh baca DOA MUDAH BERSALIN (SELUSUH)  ni... kot ada yang singgah sini memang mencari Doa ni.. Semoga ia bermanfaat untuk yang memerlukan.. 



Diatas ni doa setelah melahirkan/bersalin

Kredit kepada hamba Allah yangs udi share ni.. harap adik ipar dan sahabat teman  sudi baca.. hehehe




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!


Related Posts

1 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2