6 Wishlist Tengkubutang Sempena Ulangtahun Ke-2 Shopback!


6 Wishlist Tengkubutang
Sempena Ulangtahun Ke-2 Shopback!
Happy Birthday ShopBack!

Wah..  pada 22 febuari lepas Shopback Malaysia iaitu laman membeli-belah cashback No.1 di Malaysia, dah menjangkau umur 2 tahun rupanya! Happy Birthday Shopback! Pejam celik pejam celik sekejap je dah masuk 2 tahun beroperasi.. Nasib baik bukan tarikh 28 Febuari, kalau tidak dah tentu kongsi potong kek bersama TB la jawapnya.. Dah tarikh birthday sama.. kih kih kih

Sempena menyambut 2 tahun ShopBack, TB nak senaraikan 6 produk wishlist yang TB nak dapatkan melalui ShopBack. Semua produk ini dari merchant/store yang sama iaitu Lazada. Jom terjah!
6 Wishlist Tengkubutang 
Sempena Ulangtahun Ke-2 Shopback!

TB dah lama nak belikan hubby easy fordable sofa ni dari brand VIVA HOUZ-JUPITER Futon Sofa 3D Mesh Fabric Cover) kaler Brown, TB pilih yang sebab 3D Mesh Fabric Cover tu la.. nampak selesa dan sejuk.. review yang pernah beli pun kata OK.. So, cadang nak sambar satu yang ni supaya dapatlah time hujung minggu kot hubby nak berehat dan main PS4 dengan santai sambil baring atas sofa lembut ni.. 
-------------------------------------------------------------------------------------------
2.) New Technology Smart Baby Swing, Timer,
Infant Seat - Blue
Haaa.. Yang ni antara yang termasuk dalam wishlist TB sangat-sangat sebab ada hamba Allah yang baik hati dah bagi duit suruh belikan baby TB benda ni. So.. Harap dapatlah membelinya.. Tengah tunggu masa yang sesuai nak shopping.

ATAU

Deluxe Plus Babytrold Electric Rocking Chair 
-------------------------------------------------------------------------------------------
3.) COWAY Korea AP-1510BH Korea No.1 Air Purifier
Rumah TB ada 3 ekor kucen.. Butang, Oyen dan Nyiau2.. Bila dah ada baby nj.. TB amat susah hati bila terfikir tentang bulu-bulu kucen dan kutu kucen semua.. TB memag berharap dapat beli Penapis Udara Coway ni.. Kalau ada rezeki baby, insyaAllah akan dapat jugak nanti.. Slow-slow kumpul duit.. 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Amboih.. Panjang pulak la tajuk nya.. TB pendekkan aje lah yea.. TB panggil ni Bantal Gajah yea.. Terbayang-bayang je baby tido peluk bantal gajah macam dalam gambar diatas ni.. Huhuu.. Dari sejak mengandung lagi dah memang set nak beli bantal ni.. 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Semua yang ada dalam wishlist TB mesti ada sangkut paut dengan kucen.  Haaa.  Tapi yang ni memang terang-terang untuk kucen pun.. TB perlukan Cat Cage ni untuk letak kucen-kucen TB. Cage yang ada kecil sangat.. Muat seekor kucen aje.  Kalau dapat yang ni.. Epok sangat dah. 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ok.. Yang ni.. Punn.  Antara yang TB paling ingin miliki.. TB suka sofa bed ni sebab boleh menjimatkan ruang, dan 2 in 1. Sofa pun boleh.. Jadi katil pun boleh.  Jimat ruang dan praktikal sungguh..  Harap dapatlah sofa bed ni nanti..
-------------------------------------------------------------------------------------------

Haa.. Itu dia 6 barang yang tersenarai dalam wishlist Sempena Ulangtahun ke-2 Shopback ni.. Korang punya wishlist apa pulak yea.. Hehehe. 

Eh.. sebelum itu TB nak tanya, korang tau ke Shopback tu apa? Untuk apa? Apa kelebihan kalau shopping guna Shopback ni? Haa.. Meh baca dulu pengenalan Shopback ni supaya korang faham tentang Shopback sebelum korang shopping apa-apa... hehehehe..

Apa itu Shopback?
Shopback adalah sebuah laman membeli-belah cashback No.1 yang sangat popular ketika ini. TB kalau nak shopping kat Lazada ke, Althea ke, Zalora ke, Go Shop ke.. Mesti nak login Shopback dulu, pastu baru ke pautan Lazada atau website lain dan shopping kat sana dengan happy..  =)

Apa Kelebihan Shopping Melalui Shopback?
Kelebihan tentang website Shopback ini adalah kita akan mendapat pulangan tunai setiap kali membeli barang online dengan pelbagai diskaun hebat melalui shopback.com. Haaa.. kira macam bila kita shopping kat mana-mana website online yang tersenarai didalam list Shopback ni, secara automatik setiap belian / shopping di website ini kita akan mendapat pulangan wang dalam setiap pembelian mengikut kadar peratusan dari merchant/store masing-masing. Untungnya kan?

Katakanlah kita shopping di Lazada, kita boleh dapat 6% kembali duit kita/cashback dari jumlah pembelian. dan pulangan cashback tu apabila dikumpul-kumpul, kita boleh cashout pulak yea..

yahoo... Cash out duit secara terus ke akaun bank kita. Senang bukan! Ops! tapi akaun mestilah cukup dalam amaun minimum RM10 yea, kalau kurang kena tunggu sampai RM10 yea! so.. Shopping la lagi ye! pastu dah cukup RM10, cashout la.. tempoh nak dapat duit dalam 4 minggu kalau tak silap..

Terdapat lebih 500 jenama yang turut serta di Shopback dan antara yang popular seperti Lazada,Althea, Groupon, Zalora, Booking.com, Uber, Qoo10 dan bermacam-macam lagi. Boleh sawan sekejap bila shopping menggunakan Shopback.. haha..

Shopback kini telah berkembang dan dikenali di beberapa buah negara lain seperti Singapore, Philippines, Indonesia, India dan Taiwan.  Malah Shopback juga telah mendapat liputan dan banyak kali muncul di beberapa media seperti The Star Online, New Straits Times, Says.com, The Borneo Post, TechInAsia dan Channel News Asia .

Dalam lebih 500 merchant yang ada di ShopBack, TB selalu jugak shopping di Lazada, Zalora, Althea, dan banyak lagi..

Semua TB gunakan Shopback sebab tak nak ketinggalan menikmati keseronokan mengumpul Cashback .. hehehehe.. So, sape-sape yang belum mendaftar di Shopback Malaysia, jangan lepaskan peluang korang,
Daftar PERCUMA aje! Tak perlu bayar apa-apa, Lepas dah daftar korang boleh la shopping di mana-mana website online shopping yang korang suka.. Pastu boleh nikmati ganjaran pulangan wang pula.. Oh.. Syoknya Shopping dengan Shopback!

Nah! Tunggu apa lagi? Jom Daftar! Klik aje butang yang kelip-kelip kat bawah ni.. atau kalau malas sangat, klik aje kat  SINI  ye!
 https://www.shopback.my/?raf=KVpYui
  Register ShopBack.com DI SINI   

Kalau korang kurang faham, korang boleh check sini : https://www.shopback.my/how-it-works

Lepas ni kalau korang nak booking hotel atau shopping online boleh la guna Shopback ni . Tapi pastikan korang dah Register Shopback dulu tau,

Sebab untuk dapatkan pulangan wang/cashback ni korang kena login/melalui website shopback ni dulu dan kemudian barulah klik website online shopping mana korang nak terjah (contohnya Lazada ke kan)..

Dah masuk Lazada, shopping aje macam biasa, dah selesai checkout dan buat bayaran, korang akan dapat email dari Shopback yang duit pulangan / cashback korang dah masuk dalam akaun Shopback korang.. Tadaaaa.. Shopping tapi dapat duit balik? best tak??

Haa. So, Kalau korang nak register ShopBack, boleh klik link ni : DI SINI

Memang best dan menjimatkan setiap pembelian online korang! Jangan lepaskan peluang menimati ganjaran yang bukan selalu ada ni ye! Selamat mencuba! Kalau nak lebih mengenali Shopback Malaysia, boleh lah terjah link-link dibawha ni ye! 

Website :

Facebook : 

Instagram : 

Twitter : 

Nota : Artikel ini adalah penyertaan TB dalam ShopBack Blogger Contest. Penyertaan tamat 15 March 2017- 11.59pm. Nak join?? jomm! Sempat lagi kalau nak join!

Hadiah-hadiah yang ditawarkan giler menarik. Sila check di page di link bawah ni kalau berminat :


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


2 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama