Antara Produk Yang Mendapat Permintaan Ramai di Website Althea Korea | Malaysia

Antara Produk Yang Mendapat Permintaan Ramai di 
Website Althea Korea | Malaysia

Hai.. Assalammualaikum.. Hari ni TB nak share dengan korang tentang Antara Produk Yang Mendapat Permintaan Ramai di Website Althea Korea | Malaysia. Buat sesiapa yang belum atau baru mengenali tentang Althea, Althea adalah laman web yang sangat popular yang menjual produk kecantikan skincare atau makeup tools  Korea (K-Beauty) dengan harga yang berpatutan dan murah dari laman web lain.

Kalau korang masuk website  Althea Korea |Malaysia pastinya korang akan rambang mata dan terpikat dengan semua produk atau makeup tools yang ada di website tersebut. 

Haaa. tau macam mana nak shopping di website Althea Korea |Malaysia ni? begini caranya yea! senang sangat-sangat tau.. Macam online shopping lain gak.. seperti Lazada, Zalora, Shopee dan banyak lagi, syarat nak shopping adalah mesti daftar jadi members dulu kan? Haaa.. samalah macam Althea ni jugak.. Korang daftar sebagai ahli/members lepas tu jangan terkejut korang automatik akan dapat RM30 sebagai Welcome Gift.. So, lepas tu boleh lah terus guna semasa buat belian nanti.. pihak Althe akan beri COUPON CODE : WELCOME-MY dan korang perlu key in code number ini semasa checkout nanti.. automatik diskaun sebanyak RM30 akan dipotong dari total jumlah barangan yang korang beli. 
Ok lah.. kalau korang nak jadi member klik SINI atau klik banner diatas, register/daftar kemudian nikmati diskaun sebanyak RM30 (tertakluk terma dan syarat) . 


Korang boleh baca di SINI , SINI dan SINI tentang Althea Korea ni.. Selamat membaca dan Selamat ber shopping ya! dibwah ni TB senaraikan antara produk-produk atau makeup tools yang menjadi HOT ITEM di website Althe Korea ni.. 



So, buat sesiapa yang nak shopping produk  dan makeup tools K-Beauty, 
bolehlah jenguk link-link dibawah :


Instagram :


Website:


Facebook page:


#altheakorea





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama