MESTI BACA!!

20 April 2017

Ridsect Corded Heated Mat-F 30Pcs Alat Yang Membantu Halau Nyamuk

Ridsect Corded Heated Mat-F 30Pcs
Alat Yang Membantu Halau Nyamuk

Disebabkan kelambu tidur kami udah habis dijahanamkan oleh Kucen-Kucen Kesayangan kami.. dah berlubang-lubang dikerjakan deme... Maka Nyamok pun telus ke dalam kelambu kami tu.. apa lagi.. sasaran menuju ke baby kami.. adoi.. kesian baby.. berbintik-bintik kena gigit.. Ini tidak boleh dibiarkan.. dah lah kawasan kami ni hot Denggi.. So.. terpaksa la mencari jalan penyelasaian dengan membeli Ridsect Corded Heated Mat-F 30Pcs . Masa beli tak tahu lah OK ke tak.. cuba dulu..

Dalam dia rupa ni haa.. ada sekali dengan 30 keping 
Ridsect Mat-F


yang ni kalau kat kampung mak n abah suka panggil "ubat" .. contohnya bila nak guna benda ni, mak akan cakap ubat dia mana? heeeeeee .. 

Oh ya.. komen TB bila dah guna alat ni.. memang mebantu la halau nyamuk-nyamuk tu.. TB dapat rasa takde dah tergaru-garu nyamuk gigit bila pakai benda ni.. baby pun takde dah bintik-bintik merah macam hari tu.. kira nyamuk pun dah tak datang dekat la kan sebab ada bau ubat nyamuk letrik ni.. So.. kesimpulannya TB akan gunakan ia selagi ia boleh digunakan.. hee.. K bye.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


Reactions:

6 ulasan:

  1. Ohhh... dulu pernah pakai ni juga. Lebih selamat this one.

    BalasPadam
  2. Haha. Sama la kucing kita, suka menjahanamkan barang. Habis kerusi. Tapi jaga-jaga ni nanti deorang makan.

    BalasPadam
  3. Dah jauh evolusi 'uabt nyamuk' kan.. dulu pakai yang lingkar duk bakar2 tu - tak suka bau dia tapi terpaksa. Sekarang dah elok dah - takde bau dan takyah nak bakar2 kan

    BalasPadam
  4. Selalu guna ni kat kampung. Awhh rindu kampung!

    BalasPadam
  5. Good one! i need this to halau all the nyamuk, now is musim dengue.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥