02 Julai 2017

PERCUMA 1000 KOTAK PERLASHINE DARI SAFIEY ILIAS

PERCUMA 1000 KOTAK PERLASHINE
DARI SAFIEY ILIAS

NAK JADI ANTARA 1000 ORANG BERTUAH MENERIMA PERLASHINE PERCUMA?? 

Jika Safiey Ingin Berikan 1,000 Kotak PERLASHINE® Kapsul Mutiara Bernilai RM 140,000 Secara Percuma, korang Nak tak? (korang menjadi lebih cantik dan berpeluang untuk memenangi pelbagai lagi hadiah menarik) Dengan hanya pengambilan satu hari sekali, kulit akan menjadi cerah sehingga ia kelihatan bersinar, sejernih kristal (crystal clear) dan tegang tanpa sebarang parut dan cela..

5 Keajaiban Menggunakan 
PERLASHINE® 


Anti-Penuaan
Merangsang badan untuk menghasilkan kolagen agar kulit lebih tegang, memudarkan bintik-bintik penuaan, jeragat dan pigmentasi

Memutihkan Kulit
Berfungsi untuk menyokong penghasilan Glutathione dalam badan dan mengawal penghasilan melanin yang berlebihan agar tona kulit menjadi lebih cerah dan putih kemerah-merahan.


Merawat Kulit

Mempunyai serbuk mutiara 100% asli dengan gred paling tinggi dan berkualiti untuk merawat kulit berjerawat, sensitif, berparut, dan radang merah.

Tinggi Keberkesanan

Serbuk mutiara asli yang selamat dan berkesan ini memastikan setiap inci kulit dan anggota badan dirawat dan dipelihara dengan efektif agar merasai segala keajaibannya.

Kesihatan Optimum
Berfungsi mengawal radikal bebas dalam badan dan menyekat zat-zat antioksidan seperti Vitamin C dan E agar tidak teroksida sekaligus meningkatkan sistem imunisasi badan.

Kandungan didalam
PERLASHINE®

PERLASHINE® Kapsul Mutiara merupakan suplemen pertama di Malaysia menggunapakai serbuk mutiara asli tanpa bahan pracampuran lain.

Dihadirkan dengan dos 500mg serbuk Hyriopsis Cumingii (Pearl ) bergred tinggi yang terbukti selamat dan berkesan bagi setiap kapsul.

PERLASHINE® berupaya mencerahkan kulit serta bertindak sebagai “booster” pemutihan dan pemulihan kulit.

Saya nak beli Pakej Special PERLASHINE®

CARA NAK BELI :
PERLASHINE --> UTAMA --> SHOP
Sejak March 2017, PERLASHINE® Telah Kongsikan Rahsia Kulit Cerah, Gebu dan Awet Muda Dengan Ramai Wanita.


Sekarang kita sudah tahu khasiat serbuk mutiara ini dalam diet kita setiap hari, dan jika anda tidak mempunyai masa, wang atau kesabaran untuk menjaga kulit muka anda dengan cara konvensional, PERLASHINE® adalah penyelesaian yang sempurna.

Cepat! bekalan PERLASHINE® Kapsul Mutiara terhad sangat. Jika anda ingin mendapatkan kulit muka idaman anda, ambil langkah segera!

Disyorkan Untuk Wanita Berusia 18 - 65 Tahun

Jangan risau! Meskipun kapsul daripada Perlashine ini diperbuat daripada gelatin haiwan, PERLASHINE® Kapsul Mutiara mempunyai sijil halal dan jakim yang sah! Ini adalah persediaan tradisional, jadi sila dapatkan nasihat doktor/ahli farmasi sebelum menggunakan Perlashine. 


Cadangan Penggunaan:
Pastikan anda minum air putih 1.5 - 2.0 liter sehari untuk mendapatkan kesan yang lebih pantas! 

Jika Sebagai Supplemen Tambahan:
Satu kapsul sekali sehari sebelum sarapan .

Jika Sebagai Whitening Booster:
Satu kapsul pada waktu pagi sebelum sarapan dan satu kapsul sebelum tidur

Jika Anda Merokok:
Empat kapsul setiap hari untuk membantu menghapuskan toksin dari hati secara efektif

Amaran / Awas:
Jauhi daripada kanak-kanak
Jangan didedahkan kepada cahaya matahari
Simpan produk di tempat yang sejuk dan kering dibawah suhu 30 Celcius
Ketika period, makan pada hari ke 4


Masih Ragu-Ragu?

Jom Kita Lihat Sijil Halal & Sijil KKM Kami

PERLASHINE® Kapsul Mutiara merupakan satu-satunya suplemen berasaskan serbuk mutiara yang mendapat penganugerahan Sijil Halal dan juga diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no kelulusan MAL16040026TC & Rujukan JAKIM/(S)/(22.0)/492/2/1045-11/2010! 

Bagi anda yang tidak tahu, semua produk ubat-ubatan di Malaysia perlu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) terlebih dahulu sebelum dipasarkan kepada pengguna termasuklah produk-produk yang dibuat di luar negara. Produk yang berdaftar wajib mempunyai nombor pendaftaran MAL (contoh MAL16040026TC) dan label Hologram Meditag pada pembungkusannya.

PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500g mempunyai 
kedua-dua ini.
Cepat Sebelum Terlambat,
Dapatkan PERLASHINE® Kapsul Mutiara
+ Pearl Miracle Babies Soap Harini!
Antara hasil yang anda akan dapat:
Merawat masalah jerawat dan jeragat
Memutihkan dan kulit
Memudarkan parut di wajah dan badan
Menyihatkan tubuh badan
Merawat segala bermacam masalah kulit
Awet muda dan anjal
Menegangkan wajah


CARA NAK BELI :
PERLASHINE --> UTAMA --> SHOP

Soalan-Soalan Lazim

Lihat koleksi soalan-soalan yang sering di ajukan kepada kami

Bolehkah Diambil oleh ibu mengandung?
Boleh. Tetapi hanya untuk kandungan berusia 4 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.

Bagaimana pula dengan ibu menyusu?
Boleh diambil oleh ibu menyusu dengan syarat banyakkan minum air putih. Sebaik-baiknya anak telah berusia 2 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.

Bolehkah diambil oleh ibu baru bersalin?
Disyorkan untuk para ibu menunggu sehingga habis berpantang barulah mengambil suplemen ini.

Jika datang haid? Masih boleh ambil supplemen ini?
Pada hari ke 4 haid (period), sudah boleh meneruskan pengambilan suplemen ini.

Bolehkah penghidap sakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis mengambil supplement ini?
Boleh. Namun harus berbincang dengan doktor anda terlebih dahulu.

Pantang larang ketika mengambil supplemen ini?
Tiada. Boleh diambil bersama kopi, kafein dan juga teh. Cuma dijarakkan waktu pengambilan 2 jam sebelum atau selepas.

Boleh siambil serentak dengan supplement lain?
Boleh diambil serentak dengan suplemen lain tetapi hanya suplemen yang mempunyai kelulusan KKM dan mempunyai no MAL. Untuk ubatan pula, disyorkan menjarakkan tempoh pengambilan 30 minit sebelum/selepas.

Bolehkah diambil serentak dengan jamu?
Boleh, tiada masalah langsung.

Kapsul in menggunakan sarung jenis bovine daripada gelatin lembu, adakah ia halal? Adakah ia disembelih?
Jangan risau, Perlashine Kapsul Mutiara adalah disahkan Halal oleh Jakim. Rujukan : JAKIM/(S)/(22.0)/492/2/1045-11/2010

Jika saya terlupa untuk mengambil sebelum makan, bilakah masa sesuai untuk mengambil supplemen ini semula?
2 jam selepas makan

Cepat Sebelum Naik Harga, 
Atau Kehabisan Stok!


Bekalan 30 Hari
(RM 140 Sekotak)
PROMOSI : 
RM 100 
(Tidak termasuk penghantaran)
Bekalan 60 Hari
(RM 280 Dua Kotak)
PROMOSI : 
RM 200 
(Tidak termasuk penghantaran)

Bekalan 90 Hari
(RM 420 Tiga Kotak)
PROMOSI : 
RM 300 
(Tidak termasuk penghantaran)

Mengenai Founder PERLASHINE®

Saya mengeluarkan PERLASHINE® Kapsul Mutiara ini demi memastikan setiap golongan wanita merasai kehebatan serbuk mutiara. Saya memandang kepada lambakan produk kapsul mutiara yg tidak berdaftar dengan KKM. Maka, sewajarnya saya menyelamatkan keadaan ini dengan penghasilkan kapsul mutiara yg mempunyai kelulusan MAL dan Halal Jakim.

Adakah hidup anda akan berubah selepas ini? Yang menariknya ialah, PERLASHINE® Kapsul Mutiara ini lebih cepat dan mudah digunakan!

Diformulasikan oleh Safiey Ilias, Pengasas PERLASHINE® Kapsul Mutiara

CARA NAK BELI :
PERLASHINE --> UTAMA --> SHOP

NAK JADI ANTARA 1000 ORANG BERTUAH MENERIMA PERLASHINE PERCUMA?? 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


Reactions:

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥