BERDEBAR!! ALTHEA BOX ON THE WAY NAK SAMPAI DAH!


BERDEBAR!! ALTHEA BOX
ON THE WAY NAK SAMPAI DAH!

Alamak.. awat rasa gedebuk gedebak ni menanti Althea punya box sampai ni? macam baru first time shopping dekat Althea plak rasa.. hahaha.. maybe sebab Althea punya box kali ni special dan lain dari yang lain kot sempena Althea turn 2 punya box la katakan.. hehehehe.. tak sabarr.. nanti teman update ekk.. kalau nak tau apa itu Althea? meh baca kat bawah ni yea! 

Tempat Terbaik Untuk Membeli Produk KBeauty di Malaysia

TB tak pandai makeup sangat tapi disebabkan terlalu suka melihat video tutorial orang makeup-makeup ni, TB pun dah start nak belajar sikit-sikit.. hehehe.. Tapi banyak sangat barang makeup yang TB tak berapa tahu.. So, Tb akan google dan try cari apa yang perlu untuk solekan cantik, kebanyakan wanita menggunakan barang makeup korea dan ksometik serta skin care pun brand dari Korea.. wah.. mana nak cari kat Malaysia ni.. tak pandai dan takde transport nak kesana.. tapi.. haaa.. ada website yang jual barang KBeauty ni tau.. beli secara online je.. mudah kan!?

Di mana saya boleh membeli produk Beauty Korea saya?
Begitu banyak saluran untuk membeli produk kecantikan Korea sehingga tak tahu mana nak pilih. Bagi TB kalau barang KBeauty ni TB suka shopping di Althea.kr yang dah sememangnya terkenal ni..

Mengapa?
1. Authentic
TBlebih suka laman web yang terkenal kerana tidak mahu berakhir membeli produk muka dan akhirnya merosakkan kulit muka. Di Althea.kr, TB tidak perlu bimbang tentang membeli produk palsu. Mereka hanya menjual 100% produk Beauty Korea yang asli!

2. Banyak Pilihan
TB lebih suka lebih banyak pilihan dan pelbagai pilihan apabila datang untuk membeli-belah dalam talian.TB sebenarnya bukanlah seorang yang setia kepada satu jenama. TB lebih suka try and error sebab kondisi kulit kita semua lain-lain kan.. dan juga suka gak ikut trend.. kengkonon lah.. menukar trend ikut musim. 

di Althea.kr ni TB kenal macam-macam brand dari Korea.. antaranya Witch Pouch, Innesfree,  dan bermacam-macam lagi tau.. 

3. Penghantaran Percuma dan penghantaran cepat
Terdapat dua perkara, yang paling TB tidak suka apabila shopping online. iaitu Membayar kos penghantaran mahal dan mengambil masa yang lama untuk barangan untuk mencapai. Tapi dengan Althe.kr TB tak perlu bimbang tentang perkara ni. sebab dengan pembelian atas RM99 korang boleh dapat FREE Shipping even barang tu berat mana pun.. hehehehe..

4. Hadiah Percuma atau Beli dengan Pembelian
TB suka ni.. Ttime nak shopping online, ada diskaun atau promosi.. yeay! TB biasanya menerima faedah tambahan dari mereka di atas pembelian TB. Althea.kr tidak kedekut untuk buat giveaway kepada pelanggan diorang. TB bercakap tentang barangan saiz besar, hadiah percuma, bukan sembarangan barang yang diorang beri ye! 

Bercakap tentang hadiah percuma! ni TB nak berkongsi dengan pembaca TB ... Althea.kr adalah mempunyai Birthday Giveaway Festival sempena Ulangtahun Althe yang ke 2 tahun ni tau..Wah.. Althea turn 2 dah.. Happy Birthday Althea!! Kalau korang nak tahu apa item yang korang boleh dapat? jom intai website Althea.kr. Gerenti korang takkan menyesal! Banyak barangan tengah offer sekarang tau! Pembeli yang bijak akan membuat pembelian semasa promosi perayaan.

5. Limited Edition Box
The Limited Edition Box dari Althea.kr sentiasa sesuatu yang TB mahu! Percayalah ia bernilai untuk dikumpul. TB mempunyai banyak box dari Althea di rumah. Reka bentuk design box tu semua cantik dan TB gunakannya untuk menyimpan barang-barang TB yang lain. 

Bercakap tentang Limited Edition Box dari Althea.kr, di sini peluang korang untuk memiliki salah satu kotak special ini untuk koleksi korang. Jika korang membeli penjagaan dan produk KBeauty korang daripada Althea.kr semasa sempena Birthday Giveaway Festival sempena Althea turn 2 ini, korang akan dapat kotak cantik macam dalam gambar dibawah ni.. so, cepat2 shopping di Althe sebelum kotak special ni kehabisan stok ya!

6. Laman Web Mesra Pengguna
TB cuba kedua-dua laman web dan juga membeli-belah aplikasi mudah alih dengan Althea.kr dan kedua-dua tidak mengecewakan TB. loading cepat dan mudah untuk melihat-lihat. Almaklumlah.. TB seorang yang sangat tidak sabar ... jadi semuanya perlu cepat! hahaha..

Kaedah pembayaran juga sangat selamat.dan jika korang mempunyai masalah just email je Althea.kr iaitu help@althea.kr dan bahagian sokongan pelanggan akan memberi respons dengan penuh perhatian.

Bercakap tentang makeup haul online ...hemmm.. .rasa macam TB nak shopping lagi dan lagi dan lagi je di Althea ni! beast!!!!

Happy Shopping sempena Althea turn 2 yea anda semua! Dapatkan GIVEAWAY PERCUMA dengan Althea.kr sementara stok masih ada.

Althea Korea




@altheakorea #altheakorea
#altheamalaysia
#kbeauty
#koreanskincare
#koreanmakeup
#beautygram
#instabeauty
#malaysianblogger
#tengkubutangdotcom
#tengkubutang



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama