28 Ogos 2017

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest | Tengkubutang

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Yeayy.. macam biasa.. Lazada buat contest lagi.. TB pun join macam biasa walaupun macam biasa.. Takde pun sekali menang kat Lazada ni.. TB Redha je cuba je lagi.. dan lagi.. sampai tahap nak merajok dah.. hahahaha.. Tapi still menyebokkan diri join gak.. haha.. 

Hari ni dah 28 Ogos.. Hanya tinggal beberapa hari je lagi Malaysia akan menyambut Hari Kebangsaan kali ke-60 (2017),Pelbagai persiapan telah semua aturkan.. pastinya macam biasa bunga-bunga api akan menghiasi malam sambutan 31 ogos tu nanti kan.. Haa.. korang nak tahu.. Lazada pun turut memeriahkan kemerdekaan negara kita dengan mengadakan jualan hebat Merdeka! Merdeka! Sale. 

Jualan Mega Lazada ini akan berlangsung dari 25 Ogos hingga 31 Ogos 2017, dimana terdapat diskaun istimewa sehingga 80%. Pelbagai barangan dan alatan yang pilihan korang boleh didapati dari Lazada Malaysia dengan tawaran potongan harga sangat rendah. Jangan lepaskan peluang ini!
Haa. Macam TB katakan tadi.. Lazada juga ada menganjurkan Contest Merdeka! Merdeka! Blogger Contest yang sedang berlangsung mulai 21 Ogos hingga 31 Ogos 2017 dan terbuka kepada sesiapa sahaja yang memenuhi syarat penyertaan. Antara syarat penyertaan ialah.. perlu menjawap 2 soalan dibawah..

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

1. What do you love about being Malaysia?
TB gembira menjadi rakyat Malaysia kerana di Malaysia walaupun terdapat pelbagai kaum dan pelbagai bangsa iaitu Melayu, India, Cina, Kadazan, Iban, Suku Kaum Asli dan Suku Etnik Sabah & Sarawak, namun kehidupan di Malaysia amat aman dan sentosa kerana masing-masing saling menghormati Agama dan Bangsa satu sama lain. Walaupun beza agama dan budaya namun mereka semua hidup serumpun dan bersatu padu dalam sama-sama menjalani kehidpan harmoni di Malaysia.  
Dan yang paling TB suka ialah kepelbagaian

2. Choose your favourite local brand here. 
Jenama tempatan dan jenama buatan Malaysia yang menjadi kegemaran TB selama shopping di Lazada ialah PENSONIC. Kerana ia adalah salah satu produk elektrik/elektronik terbaik yang terdapat di Malaysia.

3. Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned.


Jenama : Pensonic Pensonic AE-600N Electric Oven 60L
Harga : RM418.88


Jenama : Pensonic Cyclone Vacuum Cleaner PVC-2200 
Harga : RM217.90

Haa.. ini lah dia 2 produk yang menjadi pilihan TB.. kedua-duanya dari jenama Pensonic.

Haa.. TB nak jemput kawan-kawan semua untuk sama-sama memeriahkan contest di hari Merdeka ini.. jom join cepat! Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Hadiah ditawarkan kepada pemenang ;
1st Prize : 1 x RM600 LAZADA Shopping Voucher 
2nd Prize : 2 x RM300 LAZADA Shopping Voucher 
3rd Prize : 3 x RM200 LAZADA Shopping Voucher 

Jangan lupa ye!! shopping online di Lazada cepat!! tengah  jualan mega ni..  Merdeka! Merdeka! Merdeka! Sales sedang berlansung bermula 25 Ogos ini hingga 31 Ogos 2017 dengan potongan discount sehingga 80%.cepat2 terjah website Lazada!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

11 ulasan:

  1. All the best kak butang. Aaaauuummmm

    BalasPadam
  2. Good luck sis!

    http://ceritaaisyaismail.blogspot.my/2017/08/why-shopee-why-crying.html

    BalasPadam
  3. Wah, very generous prizes. All the best to you in the contest, TB!

    BalasPadam
  4. Great stuff.. love it... All the best and hope you get chosen

    BalasPadam
  5. Good luck! Semoga terpilih sebagai pemenang.

    BalasPadam
  6. good luck to all. It's Merdeka yay!

    BalasPadam
  7. Good luck dear! Lazada is the best shopping website out there =)

    BalasPadam
  8. Rajin betul TB join contest deorang. Yani pun tak terkejar nak menaip, dengan cuti lagi. haha

    BalasPadam
  9. menang tak menang tak? wah.. i seem mpre excited than u!... haha - Racheal

    BalasPadam
  10. Good luck to all entries! I love shopping at Lazada :)

    BalasPadam
  11. Wow all the best to you and hope that you are one of the winners.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥