YEAY! HADIAH EMAK DAH SAMPAI! TQ PRINTCIOUS!

YEAY! HADIAH EMAK DAH SAMPAI! TQ PRINTCIOUS!

Hai.. Assalammualaikum.. Hari tu TB ada share tentang satu website yang kita boleh DIY sendiri hadiah yang kita nak beri pada yang tersayang kan, yang kita DIY sendiri (Do It Yourself) yang pastinya boleh buat si penerima rasa happy dan terharu sangat.. lena dengan tema Printcious "Gift From Your Heart" sebab design itu satu-satunya design yang ada dan tidak boleh didapati di kedai-kedai.. nampak tak betapa besqar memory value terletak disitu? hehehe... 

Seronoknya TB bila dengar emak suka sangat hadiah TB tu.. Hadiah tu TB tempah dekat Printcious aje.. sebab TB tak tahu nak belikan apa untuk Birthday emak kali ni. TB tanya emak nak apa, emak cakap beli apa-apa je.. emak simpan.. emak suka je.. Huhuhu.. 

So, TB nak cari something yang emak bole kenang TB yang jauh fdimata ni.. dan TB nak emak tahu kami sekeluarga sentiasa ingat emak di kampung.. So, TB pun custom design sendiri pada bantal love yang comel ni untuk emak, dan hasilnya macam dalam gambar ni.. sweet sangat kan.. emak kata.. kalau aku rindu.. boleh lah aku tengok bantal kamu ni.. ada cucu n menantu aku sekali ni.. hahaha.. sebak pulak rasa bila mak kata mak suka.. Alhamdulillah..


Bantal yang TB dapat tu macam dalam gambar diatas ni.. design atas ni TB yang masukkan sendiri.. hehehe.. Oh ya.. kalau korang nak custome sendiri, korang pilih lah gambar yang jelas tau.. baru bantal atau apa saja material yang korang nak design tu terserlah.. jangan bagi gambar kabur.. nanti nak tengok pun rasa malas je.. hehehe.. alang-alang nak mendesign sendiri tu.. better pilih siap-siap gambar yang cantik, ok! TB pilih gambar atas ni sebab mak asyik lah tanya-tanya cucunya macam mana.. haa.. ni TB bagi bantal ada gambar baby.. hee.. boleh lah tenung hari-hari.. haha.. 


Mak kata.. bantal ni lembut.. suka peluk-peluk tapi mak sayang nak guna.. mak letak dalam almari.. sebab tak bagi kotor.. ewah.. sayang bebenar ye mak.. hehe.. 

Haa.. kalau korang nak tahu.. ada banyak lagi barang yang korang boleh buat sebagai hadiah untuk yang tersayang.. korang pi je dekat website printcious tu.. ada banyak benda yang korang boleh pilih untuk korang design dan hadiahkan kepada yang tersayang.. cara-caranya mudah aje.. just follow aje step by step yang TB dah tulis kat SINI (sila klik ye!) ..

Pengalaman Shopping di Printcious

TB rasa mudah je shopping kat Printcious ni, senang nak pilih barang, senang nak design, senang nak cash out dan senang nak bayar.. cuma masa mula-mula tu TB agak confuse dengan baucer yang TB dapat.. nak beli something guna baucer rupanya kena tahu yang baucer tak valid untuk apa-apa promosi, maksudnya TB hanya boleh beli dengan harga asal barang tu.. dan baucer yang TB dapat tak termasuk post.. haa.. gitu rupanya.. lain kali TB tahu lah camne .. ni pengalaman pertama shopping dekat printcious.. hehe.. next time boleh shopping lagi..

Tapi TB suka khidmat delivery yang digunakan.. barang sampai dengan selamat dan cepat.. yang ni memang efisien.. terbaik.. hehe

Oh ya.. buat sesiapa yang nak tempah sesuatu hadiah yang special dan lain dari yang lain untuk yang tersayang.. jom singgah website printcious ni.. mana tahu korang dapat idea untuk design something special untuk diberikan sebagai hadiah? haa.. jomm!! 


Lawati Printcious di :

Website - Printcious/blog


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




10 Ulasan

  1. Nanti nak tempah print Mug kat sini la. Harga berpatutan sangat

    BalasPadam
  2. So cute , can't wait to customize my own pillow as well 💕

    BalasPadam
  3. kita sampai hari ni juga. kita tempah fridge magnet jer awak..:)

    BalasPadam
  4. I like your customise pillow. It is the best way to give our heart.

    BalasPadam
  5. Printcious products are not bad, bought before!

    BalasPadam
  6. I like the heart shape pillow. Looks very nice with your photo.

    BalasPadam
  7. I am thinking want to go print my daughter's K drama crush and give her so she can peluk to sleep

    BalasPadam
  8. Lawa! Kalau saya bagi free pun tak tau nak print apa. Serious cantik gift tu.

    BalasPadam
  9. Such lovely Printcious products. I also made some prints with them previously. Want to print more t-shirts.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama