MYCYBERSALE KEMBALI LAGI!!

MYCYBERSALE KEMBALI LAGI!! 

Wahh.. MYCYBERSALE kembali lagi!!! Jualan dalam talian terbesar dan ditunggu-ditunggu di Malaysia kini datang kembali untuk tahun 2017! Kalau korang adalah seorang kaki shopping dan telah TERBIASA menjadi pembeli dalam talian selama ini, ini adalah satu jualan yang korang tidak mahu ketinggalan! betul tak??

Haaa.. telah diisytiharkan sebagai jualan terbesar di Malaysia, #MYCYBERSALE kembali sekali lagi untuk kali keempat dan akan bermula dari 9 hingga 13 Oktober 2017!


#MYCYBERSALE 2017 menawarkan pelbagai jenis produk yang terpilih untuk mendapatkan tawaran eksklusif yang korang boleh dapatkan semasa jualan ini sahaja! So, jom checkout all the deals available at the official website mycybersale --> www.mycybersale.my

Haaa.. untuk mereka yang baru dengar tentang #MYCYBERSALE ni.. meh teman share sikit tentang MYCYBERSALE ni.. 

#MYCYBERSALE bertujuan untuk meningkatkan industri e-Perdagangan di Malaysia melalui objektif berikut:

  • Untuk meningkatkan kesedaran dan menggalakkan perniagaan dan pembelian atas talian (shopping online) supaya dapat memupuk budaya membeli belah secara online dan juga menyokong industri jualan dalam talian di internet di Malaysia ini.
  • Untuk menggalakkan PKS untuk mengguna pakai eCommerce dalam perniagaan mereka; dan
  • Untuk meningkatkan domestik pendapatan eCommerce
Tagline #MYCYBERSALE Untuk tahun ini ialah  
'Click, Slide & Tap to Great Deals'
-------------------------------------------------------------------------------------------
Haaaa.. Disini TB nak bagi tahu juga.. Salah satu laman web online shopping yang terkenal di Malaysia yang turut menyertai program #MYCYBERSALE ini adalah dari company MedKlinn International Sdn Bhd .


Kumpulan Syarikat MedKlinn International Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang mencipta alat berteknologi untuk meningkatkan kesihatan melalui udara, air dan makanan yang berkualiti dengan cara yang mampan dan mesra alam .

Syarikat MedKlinn memberi tumpuan kepada penyelidikan dan pembangunan teknologi mesra alam untuk memacu penggunaan pensterilan udara dan air ozon. Ditubuhkan pada tahun 2005 untuk memberi tumpuan kepada pasaran pengguna, syarikat itu telah memperluaskan rangkaian produknya ke pelbagai industri dan pengedarannya ke negara-negara serantau.


TB sendiri seronok menggunakan produk dari MedKlinn ini iaitu MedKlinn Asens+ Air Sterilizer dan MedKlinn Autoplus In-Car Air Sterilizer yang mempunyai fungsi untuk memberikan udara segar dan bersih untuk menjalani kehidupan yang lebih sihat . 

TB rasa semua dah tahu tentang apa itu Air Sterilizer dan apa kegunaannya kan? haa.. bagi yang tak tahu tu mari TB kongsikan video tentang MedKlinn Asens+ Air Sterilizer   ni.. mungkin melalui video ini korang boleh nampak gambaran bestnya ada benda ni kat rumah korang! Klik dan tonton sampai habis ye!



Haaaa.. dah tengok video di atas? fuh.. udara yang kita hirup dalam rumah rupanya kurang bersih kan? Ha.. sebab tu TB guna Air Sterilizer dari jenama #Medklinn ni.. dan MedKlinn Asens+ Air Sterilizer yang TB sedang guna sekarang adalah Medklinn Asens+ 40 Home Air Sterilizer yang TB letakkan dalam Bilik Utama (Master Bedroom) TB kerana nak bagi kesegaran udara dalam bilik TB tidur kami.. hehehe.. 

Sebenarnya juga yang lain iaitu Medklinn Asens+ 20 Home Air Sterilizer dan Medklinn Asens+ 60 Home Air Sterilizer .. Korang boleh pilih mengikut keluasan tempat/bilik yang korang nak letakkan Air Sterilizer ni.. Macam TB, TB nak letak kat Bilik Tidur Utama je.. bukan ruang besar sangat dan bukan juga kecil sangat. sederhana gitu.. hehehe.. So TB pilih Medklinn Asens+ 40 Home Air Sterilizer je..   


Haaa.. jom baca serba sedikit tentang Medklinn Asens+ 40 Home Air Sterilizer ni.. 

ASENS + BUKAN SEKADAR PEMBERSIH UDARA ...

Dalam dunia teknologi yang komplikated dan memerlukan penyelenggaraan yang tinggi, Asens + adalah antara pemberi nafas udara segar buat kita semua.
Direka untuk membersihkan lebih daripada sekadar udara, Asens + memerlukan penyelenggaraan minimum dan merupakan cara yang cekap untuk mewujudkan suasana yang bersih, segar dan lebih selamat untuk seisi keluarga.
Asens + direka untuk diaktifkan secara berterusan, 24 jam sehari, untuk menghapuskan kedua-dua bahan pencemar yang terkena bawaan udara dan permukaan seperti bakteria, acuan, alergen habuk dan bahan toksik.
Bertindak dan kawal lah segera persekitaran anda hari ini, dan dapatkan udara segar dan bersih untuk bernafas dengan lebih segar dan sihat .

Spesifikasi Produk
Kawasan Liputan: 400 kaki persegi
Sambungan Rangkaian: 110 v - 240v AC, 50/60 Hz
Dimensi: 195mm (W) x 76mm (D) x 101mm (H)
Berat: 750 gram
Penggunaan Kuasa: <5.5 watt
Suhu Pengoperasian: 5 hingga 35 ° C
Kadar pelepasan ion negatif: Rata-rata 3 juta per cm³ sesaat
Ozon pada tahap ambien: Di bawah 0.05ppm

Harga Asal : RM759 termasuk GST 
Harga Sempena #MYCYBERSALE : RM531.30 (30% diskaun)
-------------------------------------------------------------------------------------------

Haa.. satu lagi produk dari MedKlinn International Sdn Bhd yang TB sedang guna sekarang ialah The Most Innovative In Car Sterilizer... MedKlinn Autoplus In-Car Air Sterilizer  yang digunakan untuk menyahkan bau-bau yang tidak menyenangkan didalam kenderaan kita. even bau-bau durian, bau makanan, bau minyak wangi atau apa-apa sajalah boleh dinyah kan guna benda ni tauu..  Haa..  Jom tengok apa kegunaannya dan spesifikasi alat tersebut ..

MedKlinn Autoplus In-Car Air Sterilizer

MedKlinn Autoplus secara harmoni menyatukan rekabentuk inventif dengan teknologi maju, terkini.  malah padat dan ringan, Autoplus menyediakan pelbagai tetapan (Off / Low / High) untuk memastikan penyelesaian pembersih udara yang berkesan untuk yang paling arif.

Teknologi Serafusion ™ revolusioner membuktikan peranti yang tidak dapat dipertikaikan yang berkesan dan kuat - ia membanjiri bahagian dalam kenderaan dengan aliran ion-ion negatif yang besar dan tahap ozon yang terkawal. Pembersih udara semulajadi ini menghilangkan bahan pencemar yang terkena bawaan udara dan permukaan seperti bakteria, virus, alergen, acuan, VOC, zarah habuk, asap rokok, bau yang tidak menyenangkan dan asap ekzos dengan berkesan, sekali gus memastikan pemanduan yang menyenangkan, tidak kira perjalanannya.

Spesifikasi Produk
Dimensi: 36mm (W) x 93mm (L) x 30mm (H)
Socket: 48mm
Berat: 83 gram
Input: 12VDC
Penggunaan Kuasa: 3 watt
Suhu Pengoperasian: 5 hingga 60 darjah C
Menetapkan: Off / Low / High

Catatan: Berkenaan untuk kenderaan menggunakan bateri kereta 12V

Harga Asal : RM419 termasuk GST 
Harga Sempena #MYCYBERSALE : RM293.30 (30% diskaun)
-------------------------------------------------------------------------------------------



Oh ya, buat pengetahuan semua sekarang ni sempena #MYCYBERSALE  yang bermula pada 9-13 Oktober 2017 ini untuk mereka yang berminat nak membeli MedKlinn Asens+ Air Sterilizer dan MedKlinn Autoplus In-Car Air Sterilizer, korang bolehlah shopping di website MedKlinn International Sdn Bhd sempena #MYCYBERSALE ni kerana sekarang ni ada Crazy Sale tau! Ada potongan sebanyak 30% untuk semua produk MedKlinn Air Sterilizer  yang korang beli di MedKlinn International Sdn Bhd.  Cepat grab peluang keemasan ini, bila lagi nak dapat harga promosi kalau bukan sekarang kan! Ni TB letak sekali link untuk korang terjah dan beli  #MedKlinnAirSterilizers ni.. 

KLIK SINI UNTUK MEMBELI :

Segera layari lamanweb MYCYBERSALE untuk mendapatkan tawaran istimewa dari MedKlinn International Sdn Bhd ini. 

Maklumat lanjut tentang #MYCYBERSALE boleh didapati di laman web www.mycybersale.my .


#MedKlinnAirSterilizers #MYCYBERSALE #SushiVidMCS #SushiVid


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



24 Ulasan

  1. kaki shopping memang suka sangat la myscybersale ni

    | helloaiman |
    | Jana Bitcoin |

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang bukan kaki shopping pun.. kalau pi terjah promosi sekarang.. mau macam-macam nak dibeli nya.. jom terjahhh.. hahaha

      Padam
  2. Kaki shopping tak boleh miss jualan hebat ni TB.

    Wah bestnya air sterilizer tu. Bila guna tu baru lah rasa segar dan sihat je kan. Kalau tak,semua kototan pun kita sedut kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul.. kaki shopping memnag menunggu masa pun mycybersale ni.. hehehe..

      yea Ana Air Sterilizer ni elok untuk beri udara yang segar

      Padam
  3. kita tengah shoping cybersale ni TB....huwaaa....banyak la duit terbang ni hihi

    BalasPadam
  4. time untuk shopping sbb byk murah2..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul.. yang air sterilizer ni pun ada offer sehingga 30% tau..

      Padam
  5. bestnye product ni. I like!! hahah

    BalasPadam
  6. It's time for some shopping . Informative post

    BalasPadam
  7. Great shopping tips. Thanks for sharing

    BalasPadam
  8. Wow you've got some awesome items here. Very practical and cost friendly!

    BalasPadam
  9. ada satu nak beli barang sales mycybersale ni tp mcm tak sempat pulak

    BalasPadam
  10. I'm really excited about mycybersale. Already checking the website daily since the 1st day! Have my eye on a number of items!

    BalasPadam
  11. Thanks for sharing. Gonna head to their website to check out the deals.

    BalasPadam
  12. mycybersale memang tengah hot sekarang. ni peluang baik untuk shopping

    BalasPadam
  13. hi.. saya datang singgah sini.. jom join Giveaway.. ada byk hadiah menarikk.. :)

    BalasPadam
  14. Eh kecilnya dia punya air cleaner tu. Boleh bawak masuk kereta jugak ni. Best MY Cybersale ni, banyak barang yg deal best gila.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama