YEAY! THROW PILLOW DARI PRINTCIOUS.COM DAH SAMPAI!!



YEAY! THROW PILLOW
DARI PRINTCIOUS.COM DAH SAMPAI!!


Haiii.. Semua.. TB nak share kat sini tentang Throw Pillow yang TB order dekat Printcious.com hari tu.. hehehe.. eh.. tak tahu apa itu printcious? haa.. boleh baca kat entri TB yang lepas kat SINI yea.. Ini kali ke berapa entah TB order dekat printcious.. dan banyak barang TB order di website ni.. Throw Pillow pun dah ada berapa TB order termasuk throw pillow sempena birthday baby Harraz dan Birthday Hubby.. Bantal bentuk LOVE untuk Birthday emak TB pun TB order dekat Printcious.. kira TB ni customer setia Printcious la kan.. huhu.. cecececece..

hehehe.. Memang saja buat sebagai kenangan sebab kami tak sambut hari-hari penting ni tahun ni disebabkan kekangan masa.. dan kekangan kewangan juga pun yea.. So, TB tetap nak juga ada something yang boleh dijadikan kenangan di hari istimewa tu kan.. 


Haa.. Yang ni collection TB.. hahaha.. comel tak?? 


Yang ni pun buat kat printcious.com gak tahun lepas.. 
Hadiah untuk emak tersayang.. 

Haaa.. buat korang yang rasa takde bajet nak buat jamuan besar-besar atau jamuan biasa untuk sambutan birthday korang, atau yang tiada masa terluang sebab sibuk sangat.. Ni TB cadangkan korang buat gini je.. at least ada benda kenangan di hari-hari istimewa korang kan.. TB teruja sangat bila tengok Throw Pillow hasil design TB sendiri.. siap masukkan text dan ayat-ayat dan gambar sendiri.. Siapa tak suka kan.. hahaha..

Selain tu TB ada juga tempah pelapik cawan.. Tapi TB tak guna pun sebab ada gamabfr harraz situ.. hahaha.. TB guna untuk lapik mouse je.. sebab material dia macam sama je.. hehehe.. comel je harraz dekat pelapik gelas tu.. kalau mama buat kerja boleh la tenung-tenung.. haha..

Oh ya.. bagi sesiapa yang nak tempah macam apa yang TB buat ni.. boleh lah layari link-link dibawah ni.. atau terus ke website printcious.com untuk tempahan.. 

Bab penghantaran? TB berpuas hati sebab TB memang dah tahu tempoh penghantaran nya bila.. penghantaran menggunakan Ninja Van .. Tapi TB tak pasti ada courier servis yang lain yang pihak pritncious gunakan.. Walau apa-apa pun bagi TB, overall puas hati.. Rasa nak order lagi je.. 

Lawati Printcious di :

Website - Printcious/blog

7 Ulasan

  1. masuk sini rambang mata ni nak usha2 gak hahahhah

    BalasPadam
  2. cantiknya pillow..mcm2 design la boleh cetak..nanti boleh la zaza order jgk

    BalasPadam
  3. Sally pun selalu order kalau nak bg hadiah special kat org..sentuhan peribadi gittew~

    BalasPadam
  4. Cantiknye.. Kebetulan x lama lg hari ibu.. Boleh la bg idea utk hadiah hari ibu..

    BalasPadam
  5. comelnya bantal ada gambar sendiri

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama