HARRAZ MENANG TEMPAT PERTAMA PERTANDINGAN SIMANJA COMEL AFYAT


HARRAZ MENANG TEMPAT PERTAMA
PERTANDINGAN SIMANJA COMEL AFYAT



Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Ilahi.. semalam TB dapat berita gembira untuk Harraz, buah hati TB dan hubby dimana Harraz telah memenangi Tempat Pertama dalam Pertandingan Simanja Comel Afyat yang dianjurkan oleh Afyat Baby Food .


Bagi korang yang belum tahu tentang Afyat Baby Food ni, meh TB ceritakan tentang Afyat Baby Food ni.. Afyat Baby Food ni ialah puree atau campuran buah-buahan pilihan ramai yang memberi nutrisi kepada si kecil kita . Buah-Buahan premium yang digunakan semuanya segar, lazat lagi berkhasiat. Bayi dan anak kita pasti sukakan rasa dan teksturnya yang mudah dihadam. 

Seperti yang kita sudah tahu, buah-buahan mengandungi khasiat vitamin yang sangat diperlukan bagi tumbesaran bayi, sebelum TB kenal Afyat, TB buat sendiri je puree harraz.. hehe.. TB stim dan blend apple, carrot, kurma, buah naga TB lenyek2 kan aje bagi harraz makan, pisang dan macam-macam lagi.. ada yang harraz suka dan ada yang harraz tak suka.. 

Masa nak buat puree tu, TB akan buat masa harraz tido.. hahaha.. time tu dia tak tak tahu pun mama nya ke dapur tinggalkan dia dalam kelambu.. Tapi jangan time dia jaga.. hahaha.. mama nya bangun nak ke dapur je dia nangis.. terpaksa ambil dan dukung dia.. buat puree sambil dukung harraz.. takpelah.. dia nak belajar buat puree jugak kot.. hahaha.. Kalau TB tahu lebih awal tentang Afyat ni mesti TB dah buat stok dalam peti sejuk, yelah.. kalau tak sempat nak buat puree sendiri.. boleh la bagi afyat ni je.. senang sangat2 .. 


TB tahu tentang Afyat Baby Food dulu sebab memang Artis-Artis banyak yang bagi anak diorang makan puree Afyat ni.. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang inginkan makanan berkhasiat untuk anak mereka kerana hanya dengan sebotol Afyat, si kecil akan mendapat nutrien dan khasiat yang mencukupi bagi tumbesarannya . 


TERDAPAT 5 FLAVOUR YANG ADA :
1) Dates & Pear 
2) Pomegranate, Dates, Beetroot 
3) Apple, Pear, Wolfberry 
4) Avocado & Banana 
5) Carrot & Apple



PENYEDIAAN :
Nak sediakan pun mudah sangat .. hanya keluarkan dari peti sejuk, kemudian defrost kan ia samada guna oven, double bowl atau keluarkan 1 jam dari peti sejuk sebelum dihidangkan .


PENYEDIAAN RAPI DAN TERKAWAL
‘Proper baby food’. Bebas dari PVC/BPA, produk Afyat juga 100% dari bahan semula jadi yang semestinya enak dimakan serta menyihatkan . 

Produk Bumiputera yang diyakini suci dan bersih. Formulasi yang dipilih khas oleh pakar nutrisi dari AFYAT sememangnya yang terbaik dan sedap, malah disukai ramai ibu di luar sana!

APA YANG MEMBUATKAN AFYAT MENARIK?
Semestinya kombinasi bahan-bahan premium dan terpilih yang menghasilkan cita rasa yang terbaik!

MUDAH UNTUK DIBAWA KE MANA SAHAJA
Produk AFYAT semestinya mudah dibawa ke mana sahaja! Tiada lagi masalah untuk menyediakan 
makanan bayi jika anda berada di luar bersama bayi anda. Cuma simpan di dalam beg… and you’re ready to go! 

SELAMAT BUAT SI KECIL 
Afyat selamat buat si kecil dan bayi  

Sudah pasti Afyat Baby Food menjadi pilihan sepanjang masa dengan rasa buah yang sebenar tanpa tambahan gula. Sedap, lazat, dan berkhasiat. Harraz suka sangat afyat ni.. pantang nampak botol Afyat.. huhu.. tak sabar-sabar dia.. sebotol pun boleh habis sekali hadap.. haha.. 

TB tak risau nak bagi Harraz Afyat ni sebab TB tahu Produk Afyat adalah bebas pengawet, tanpa gula, bebas PVC/BPA, 100% dari bahan semula jadi, tiada bahan pewarna dan tiada bahan pemekat makanan. 

huhu.. tak nak cerita panjang-panjang lah.. kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh la intai-intai instagram Afyat baby Food ni yea.. Jangan lupa Follow sekali @Afyat Baby Food dan ‘Like’ Facebook page Afyat untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai produk Afyat .
Haa.. kalau nak tahu lagi detail pasal Afyat yang TB pernah post sebelum ni.. boleh juga tengok kat sini .. KLIK ---> AFYAT BABY FOOD : MAKANAN BAYI BERKHASIAT


THANK YOUUUUU!! (^____^)

Hee.. Panjang lebar pulak cerita tentang Afyat.. yang benarnya nak share rasa terima kasih buat rakan-rakan Blogger, kawan-kawan FB dan adik beradik mahupun saudara mara, belah family TB or ipar-ipar belah hubby.. rakan ofis hubby .. kawan-kawan adik .. dan kawan-kawan blogger yang turut tag kawan-kawan lain untuk sumbang LIKE.. thank yoouuuuuu sangat-sangat yea! Hehehe.. dan juga buat hubby teman yang last minit pecut cari sumbangan LIKE dari kawan-kawannya.. thankyouuuu.. hahaha.. lajuu je like naik.. Alhamdulillah.. Apa-apa pun rezeki tak pernah salah alamat kan.. Tahniah buat anak mama .. Tahniah juga buat baby-baby lain yang menang..








12 Ulasan

  1. Congrats TB & Harraz...hehehe...makin sakan la dia makan lepas menang..hahaha

    BalasPadam
  2. Tahniah Harraz dan TB memang tempat pertama. Bestlah Harraz dapat stok makan yang sedap sedap

    BalasPadam
  3. rasa macam yang dewasa ni pun tingin nak ngap puree tu ehehe.. tahniah Harraz =D

    BalasPadam
  4. Tahniah harraz dan tengkubutang..nad nak pergi cari, belum cari lagi afyat ni..kadng tak sempat buatkan adik makanan..

    BalasPadam
  5. ALhamdulillah rezeki Harraz... tahniah tau :) bagus dengan adanya Afyat ni... mesti si manja suka..

    BalasPadam
  6. Yeayy alhamdulillah rezeki harraz..dpt duit dan produk afyat sekali ❤️

    BalasPadam
  7. Tahniah buat harraz and mama. Rezeki setelah usaha. 🙂

    BalasPadam
  8. Tahniah harraz dan mama..rezeki both of uols...

    BalasPadam
  9. Tahniah harraz , tahniah juga tb usaha berhasil dapat tempat pertama.

    BalasPadam
  10. Tahniah TB & Harraz....cayalah menang tempat pertama :)

    BalasPadam
  11. Wahhh tahiniah, hihihi one of pengundi adlh kita tawww..

    BalasPadam
  12. Wow! congrats! memang terbaik la untuk Harraz.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama