Lazada 11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE!


Lazada 11.11 Blogger Contest
- THE BIGGEST ONE DAY SALE!


Dia Datang Lagiiii.. Lazada buat Sale lagi weh.. Kali ni.. THE BIGGEST ONE DAY SALE! TB pun tak sabar dah nak shopping.. hahaha.. Kali ni Lazada buat Sale sempena 11.11 Shopping Festival Dan Macam biasa Lazada tak lupa buat contest untuk Blogger..

So, TB pun join jugak.. sebab TB memang nak buat list barang-barang yang TB nak beli nanti.. Kalau letak sini gerenti tak lupa dah.. sebab TB dah siap tengok review-review dari pembeli sebelumnya.. hehehe..

Haa..  buat yang tak tahu tu, Lazada 11.11 Blogger Contest ini bermula dari 1 November 2018 hingga 11 November 2018.. Memandangkan kali ni Lazada punya Festival Membeli-Belah cuma selama 1 hari je, maka TB pun dah siap-siapkan list yang TB nak beli nanti.. sampai masa nanti terus checkout je.. hehehe..


Lazada 11.11 Shopping Festival 
- THE BIGGEST ONE DAY SALE! 

JUALAN SEHARI TERBESAR ni bermula pada 11 November 2018 di website Lazada Malaysia. Harga serendah RM1, serta ada diskaun sehingga 90%.. fuyoo.. apa nak lagi?



Ada Baucar tunai berjumlah RM11,000,000 untuk direbut dan korang juga boleh aktif dengan SLASH IT and SHAKE IT tu semua untuk dapat lebih diskaun.. Haa.. Nak tahu lebih lanjut pasal tu boleh tengok kat website Lazada ye..


Ok jom sambung story pasal Contest ni balik.. hehehehe.. Ha.. Macam biasa.. untuk Lazada 11.11 Blogger Contest ni.. Syaratnya Kena jawab soalan .. Ini soalannya.. 

Create a blog post to answer the following question: What 3 products (or more) are you adding to your cart to buy during Lazada 11.11 Shopping Festival? Share your wishlist with us!

Dan 3 barang yang TB dah set nak beli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival ialah :



Haha.. tak tahulah.. sekarang ni kalau tengok website Lazada tau nak beli barang untuk harraz je.. yelah.. suka tengok anak tu happy dan ada aktiviti.. dah la jarang keluar rumah.. duduk rumah mesti bosan je kan.. So, TB akan usahakan beli something yang boleh hilangkan bosan harraz.. Ni lah antara barang-barang yang TB rasa harraz gerenti suka.. hehehe.. bagi dia menconteng-conteng ni kan.. leka sikit dari tengok TV .


Haa.. Dah lama benar TB cari Kuda ni.. hehe.. TB memang nak belikan untuk harraz.. baca review macam ok je.. hope harraz dapat yang ok lah.. orang kata benda-benda mainan macam ni tak perlu beli tapi sebenarnya kuda ni elok untuk bina konfiden diri anak tu.. ajar dia cara nak hayun kuda ni.. kan.. betul tak.. hehehe.. 


Yang ni pula basikal yang TB tertarik nak beli.. tak tahu kenapa.. hahaha... sebab design dia tu nampak kelasik kot.. kih3.. yelah.. lain orang lain citarasa kan.. TB suka sebab nampak best je sit dia.. ada span dekat tempat duduk dan tempat sandar tu.. heehehe.. lagipun bila tengok besi.. rasa yakin basikal ni akan tahan lama kot.. insyaAllah..


Haaa.. yang ni pun dah lama dalam fikiran TB nak beli tau.. memandangkan harraz ni jarang keluar rumah.. so, TB rasa.. better beli je mainan playground macam ni untuk harraz main.. so, takdelah risau tentang kebersihan atau keselamatan kat luar sana kan.. Tapi perlu pantau la jugak.. jangan biar dia main sorang-sorang.. kang lain pulak jadinya..


Hemm.. TB sebenarnya nak beli rak pinggan untuk gantikan rak yang ada kat umah yang dah berkarat tu.. tapi jenuh lah mencari yang betul-betul elok.. TB nak cari yang kukuh, dan ada tempat air lalu tu.. yang boleh buang air dan boleh dicuci tu.. So.. TB jumpa yang ni.. nampak kukuh tapi yang ni hanya ada satu je lapik untuk air lalu.. kat bawah tu je.. so tepek gak gambar dan link untuk pilih yang mana sesuai nanti ..


Haa.. TB pilih yang ni sebab review dan rating dia macam OK je.. hehehe.. lepas tu kena dengan target TB.. 3 tingkat, setiap tingkat ada pelapik untuk buang air bertakung tu.. Pastu komen review kata kukuh.. ada warna hijau gak.. TB sukaaa.. hehehe.. 




Haaa.. ni lagi satu rasa nak beli gak.. macam senang sebab.. bila cuci pinggan mangkuk, boleh tiarapkan atas dish drainer ni dan airnya boleh tos dan turun terus ke singki.. yang ada dua sinki tu.. sila ukur dulu yea.. yang pakai satu singki.. confirm boleh guna ni.. hehehe.. macam bagus dibeli gak ni.. hahahaha.. pening TB memikirkan mana yang paling worth to buy.. haha.. 

Oh ya.. Selain item yang ada offer pada 11.11.2018 ni, TB juga nak dapatkan barang-barang ni dalam masa terdekat.. just berangan dan simpan link dalam entri ni dulu.. nanti ada rezeki boleh klik je terus sebab yang TB letak ni dah tengok rating dan seller yang OK.. heee.. Jom tengok barang apa yang TB maksud kan :


Yang ni TB terfikir nak beli sebab macam senang je nak bawak kemana-mana kan.. compact stroller yang memudahkan parent.. macam harraz ni.. adoi laa.. kalau keluar gerenti asyik nak tidur aje.. hahaha.. So, TB rasa macam penting pulak stroller micro macam ni.. masuk wishlist lah.. hehehe



Opsss.. yang ni TB memang terbayang nak beli kan untuk harraz masa baby lagi.. tapi yang baby punya ada pemegang besi tu.. dan hajat TB tak kesampaian nak beli masa harraz baby ritu.. yelah.. jenuh gak nak kumpul duit untuk beli barang untuk anak first ni kan.. trampoline ni bagus tau untuk perkembangan kesihatan dan bina keyakinan anak kita selain bagi badan diorang fit dan bagi diorang rasa happy.. hahaha.. melekakan diorang dari gadget pun boleh jugak ni.. 


Haa.. selesai dah share 3 barang yang ada offer pada 11.11 ni dan berberapa barang yang takde offer tapi dalam wishlist TB. 

Hope sempat lah beli.. risau sold out je.. Haa.. Buat korang semua.. Jangan lepaskan peluang ni yeaa.. Inilah masa yang paling sesuai untuk kita dapatkan barang yang kita mahukan dengan potongan harga terendah, 

So, ingat tau! Save The Date! LAZADA 11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE! pada 11 November 2018 nanti.. hanya di Lazada Malaysia.


0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama