CARRIE JUNIOR BUBBLY BAR - WANGI DAN TIDAK MENGERINGKAN KULIT ANAK


CARRIE JUNIOR BUBBLY BAR -
WANGI DAN TIDAK MENGERINGKAN KULIT ANAK


Sukanya Harraz dapat produk baru dari Carrie Junior ni iaitu Bar CARRIE JUNIOR Bubbly yang wangi dan lembut pada kulit baby ni.. Sempat juga la bagi harraz try guna.. memang lembut je bau dia, dan bila disabun pada harraz, ia tak mengeringkan kulit.. so.. sesuailah dengan kulit harraz yang sensitif ni.. hehe.. Jom baca apa lagi cerita tentang Bar CARRIE JUNIOR Bubbly ni..

Masa mandi adalah lebih daripada sekadar tugas: ia adalah masa yang tepat untuk momen perhubungan yang berharga. Ia merupakan satu rutin harian yang boleh memberi manfaat kepada kanak-kanak dari penjagaan yang lebih baik daripada ibu bapa dan penjaga Mandi membantu kanak-kanak berehat dan sentuhan fizikal meyakinkan kanak-kanak.

Bar CARRIE JUNIOR Bubbly yang baru 
akan memberi banyak keseronokan di bilik mandi.


Comel kan! Bar CARRIE JUNIOR Bubbly dicetak dengan imej 3D Carrie yang cute! 
dan terdapat dalam 3 warna menarik merah jambu, hijau dan biru sesuai dengan varian.


Bubbly Bar CARRIE JUNIOR baru adalah sabun gliserin, menjadikannya lebih lembut pada kulit daripada kebanyakan sabun yang berasal dari minyak tumbuhan semulajadi dan menjadikan sabun lebih rendah dalam pH berbanding dengan sabun lain. Ia membersihkan kerana ia meninggalkan lapisan perlindungan pelembab di belakang, membantu kulit kekal lembap. Glycerine dalam CARRIE JUNIOR Bubbly Bar juga bertindak sebagai humectant, menarik kelembapan pada kulit yang menjaga ia terhidrasi sepanjang masa. Hartanah humectant tidak menjadikan kulit berminyak, tetapi sebaliknya menjadikannya lebih lembut.

CARRIE JUNIOR Bubbly Bar diuji secara dermatologi sesuai untuk semua jenis kulit, sangat ringan dan lembut pada kulit; apabila dicairkan dengan air, ia mempunyai kesan menenangkan dan juga melembutkan pada kulit, menjaga kulit anak anda sentiasa terhidrasi, memberikannya rasa yang paling sehingga beberapa jam selepas mandi.

Penggunaan Regular Bar Bubbly CARRIE JUNIOR menjadikan kulit lebih lembut dan lebih lembut. Kesan penyental lembut semasa menggunakan bar mandi juga membantu melegakan tubuh.

CARRIE JUNIOR Bubbly Bar datang dalam 3 aroma yang paling laris, menarik buah Groovy Grapeberry, Cheeky Cherry dan Double Double menjaga kulit segar dan bersih. Bar Bubbly CARRIE JUNIOR dirumuskan secara khusus dengan bahan tandatangan Carrie Junior Fruito-E yang merupakan gabungan semula jadi ekstrak buah. Fruito-E kaya dengan vitamin dan nutrien untuk membantu menyuburkan dan melembabkan kulit.

CARRIE Kanak-kanak kini boleh lebih seronok di bilik mandi kerana CARRIE JUNIOR Bubbly Bar juga dilengkapi dengan mainan kejutan dalam setiap kotak. Bar Bubbly CARRIE JUNIOR boleh didapati di kedai runcit utama, pasaraya dan pasar raya besar di seluruh negara: sabun bar 100gm berharga RM4.00 (barat Malaysia) dan RM4.20 (Malaysia Timur) masing-masing.




2 Ulasan

  1. Ooh... Ada soap bar pulak... Tp Sally still prefer guna liquid... Tp ni kalau nak travel ringan la sikit bawak.. Haha

    BalasPadam
  2. Best! I like this brand and i use their shower gel also.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama