Cebion Vitamin C 1000mg Effervescent Yang Mudah disediakan .


Cebion Vitamin C 1000mg Effervescent
Yang Mudah disediakan 


Cebion effervescent vitamin C + Calcium adalah formulasi 2-dalam-1 yang membantu menguatkan sistem imun dan tulang, gigi, gusi serta keseluruhan kesihatan umum. Selain itu, dengan kombinasi vitamin C, ia meningkatkan penyerapan kalsium ke dalam badan.

Vitamin C adalah salah satu antioksidan yang paling popular dan suplemen vitamin yang diketahui manusia, dan untuk alasan yang baik.

Vitamin C diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu di semua bahagian badan anda dan merupakan bahan penting dalam pembentukan kolagen, protein penting yang membantu dalam pengeluaran kulit, tisu, tendon, ligamen dan saluran darah. Kami memerlukan Vitamin C untuk penyembuhan luka, dan untuk pembaikan dan penyelenggaraan tulang rawan, tulang, dan gigi.

Badan kita tidak mengeluarkan Vitamin C sendiri. Ia juga tidak menyimpan Vitamin C. Oleh itu, penting untuk memasukkan makanan dengan banyak Vitamin C dalam diet harian anda.

Komposisi:
Setiap tablet mengandungi Vitamin C (asid askorbik) 1000mg.

Cara - Cara : 
Larutkan satu tablet dalam segelas air. Tablet-tablet effervescent yang mudah di sediakan .



8 Ulasan

  1. kite mmg pkai cebion ni pon..tapi suka yang dlm pek plastic tu suka yang chew able ..tak suka yg dissolve dengan air..hehhe

    BalasPadam
  2. macam menarik jer vitamin c ni..lama betul tak makan vitamin c..patutlah rasa letih n kulit dah makin kerepot..hihi

    BalasPadam
  3. Famous brand ni. Iza dulu penah consume jugak. Dah lama giler tak consume vit c. Rasa macam nak start balik je.

    BalasPadam
  4. Mudah juga nak ambil produk ni larut dalam air dan boleh minuk ok lah tu nak telan-telah pill ni kita tak mampu juga hehehehe.....

    BalasPadam
  5. Tak pernah dengar lagi produk ni. Sis memang amalkan vitamin C setiap hari..tapi produk lain le..:). Dah berumur ni mmg kena ambik vit c selalu..maklum kulit makin kering dah

    BalasPadam
  6. Wow!
    1000 mg tu. Memang power la kalau dapat yang nie.
    Rawlins dengar kalau ambil yang 1000mg nie perlu minum air banyak.
    Tapi apa pun, supplemen memang banyak membantu kesihatan semua orang.

    BalasPadam
  7. Kita pun suka VitaminC jenis gini , senang bawak Travel dan sedap. cuma brand ni belum pernah dengar. Senang dapat pasni leh laaa try.

    BalasPadam
  8. Tak pernah cuba lagi brand ni. Eiza guna jenama Flavettes. Tapi vitamin C ni memang bagus untuk sistem imun badan kita. Tak kisah la brand apa, janji amalkan untuk kekal sihat.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama