adseng

Nuff

05 Mac 2019

RESEPI BISKUT NUTELLA POD YANG SEDAP & MUDAH!


RESEPI BISKUT NUTELLA POD
YANG SEDAP & MUDAH!


Haaa.. mentang-mentang orang dah mula dok kecoh-kecoh ganti puasa sebab nak standby untuk Ramadhan ni, TB pulak kumpul resepi konon nak buat kuih raya tahun ni.. haha.. jadi ke tidak entah.. tengoklah kewangan camno kan.. tak pun main kuih tunjuk ajo lah.. kih3..

Ni ada resepi best yang pernah viral dulu.. TB terasa nak try sebab tau emsti sedap.. guna NUtella kot.. mau tak sedap.. hahaha.. comel lak tu rupa dia kan! jom jenguk-jenguk resepi dia.. senang ke tidak.. hehehe




RESEPI BISKUT NUTELLA POD 

1/2 cwn marjerin 
3sb gula halus
1sk esen vanila
馃憜kacau je sampai sebati

1biji telur kuning
馃憜masukkan dan kacau sebati

1 1/2 cwn tpg gandum
1/2 sk baking soda
1/2 sk baking powder
1 sb tpg beras (nak bagi rangup)
馃憜ayak dan masuk kacau dalam adunan atas

1sb Serbuk badam
馃憜uli sebati

Bulat2kan doh dan tekan tengah dia.. Nak senang masuk dalam acuan shell tart tu..
Bakar suhu 160 30min
Dah siap pipe nutella pastu hiaskan


Kredit: 
fb nor hidayah russlan





Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

0 comments:

贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙ 贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥

Innity Mobile