Bestnya tanggalkan Makeup Guna EVERSOFT™ 100% Organic Plant Extracts Micellar Cleansing Water


Bestnya tanggalkan Makeup Guna EVERSOFT™ 100%
Organic Plant Extracts Micellar Cleansing Water


Menanggalkan solekan selpas seharian adalah satu kemestian untuk wanita yang suka bersolek. Kosmetik adalah salah satu unsur yang membawa daya tarikan kepada wanita. Pemakaian makeup seperti bayang-bayang mata, pelindung mata, maskara dan barangan kosmetik lain menambah kilauan kepada mata wanita muda dan bersinar ke kulitnya. Ia menjadi trend bagi kebanyakan orang terutamanya wanita dan remaja untuk menggunakan kosmetik dalam kehidupan seharian mereka.

Oleh kerana kosmetik mengandungi colourant dan bahan kimia, penting untuk memastikan solekan dikeluarkan dan kulit dibersihkan secara menyeluruh tetapi tanpa memusnahkan halangan pelindung kulit yang dapat mengakibatkan kekeringan kulit.

Jenama yang dipercayai selama lebih dari 20 tahun, EVERSOFT ™ telah terkenal dengan pembersih muka 100% ekstrak tumbuhan organik yang dibangunkan menggunakan Teknologi Jepun. Menggabungkan beberapa langkah pembersihan ke dalam 1,




EVERSOFT ™ kini memperkenalkan remover solekan tidak berasaskan air, EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water untuk menanggalkan solekan, membersihkan, dan melembapkan kulit dengan hanya 1 botol dan dalam 1 langkah mudah.

Dibuat dari ekstrak tumbuhan 100% organik dan tanpa bahan kimia yang keras EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water membuang semua jenis solek, sunblock, minyak dan kotoran kulit tanpa menggosok. Ia boleh mencapai kekotoran yang menyumbat liang-liang dan melembapkan dengan ekstrak tumbuhan organik tanpa perlu dibilas. Bahan-bahan yang lembut dan benar-benar semulajadi meninggalkan rasa kulit segar, diremajakan semula dan tidak menyengat mata.

Sebagai penghidratan adalah bahagian penting kulit penjagaan tidak kira apa jenis kulit anda, asid Bio-Hyaluronik dalam EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water berfungsi untuk mengekalkan kelembapan kulit dan mencegah kehilangan air. Di samping itu, EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water yang baru tidak mengandungi paraben, SLES / SLS, propylene glycol, phthalates, wangian, alkohol, minyak mineral dan pewarna, menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit.


Terdapat dalam 3 varian, EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water mempunyai variasi yang sesuai dengan pelbagai jenis kulit.




EVERSOFT ™ AVOCADO MICELLAR CLEANSING AIR
- UNTUK KULIT NORMAL

Sekiranya anda dianugerahi dengan kulit biasa yang tidak terlalu berminyak, anda boleh memilih jenis air micellar yang anda suka. Bagaimanapun, EVERSOFT ™ telah membangunkan formula yang paling sesuai yang akan membantu mengekalkan keseimbangan kulit anda. The EVERSOFT ™ Avocado Micellar Cleansing Water menyuburkan dan meremajakan wajah anda kerana ia dengan mudah menghilangkan solek anda, menjaga kulit lembut dan terhidrasi. Ekstrak Avocado diperkaya dengan antioksidan Vitamin E bermanfaat dalam memerangi radikal bebas, bahan pencemar dan sifat anti-penuaan yang membantu mengekalkan kulit muda. TB telah mencuba ini dan ia berkesan boleh mengeluarkan sisa solek pada kulit saya.

EVERSOFT ™ AOM CLEANSING TOMATO MICELLAR 
- UNTUK KULIT KERING 

Jika anda mempunyai kulit kering, anda mesti mengelakkan pembersih yang akan mengeringkan kulit anda. Tetapi dengan EVERSOFT ™ Tomato Micellar Cleansing Water tidak perlu bimbang kerana ia bebas dari astringen dan alkohol. Ekstrak tomato organik mengekalkan kelembapan kulit kerana ia membantu mencerahkan kulit dan menampilkan kulit kita yang sihat dan berseri. Bahan-bahan organik 100% terus membantu menangguhkan penuaan selain menyediakan kulit anda dengan perlindungan matahari yang semulajadi. Manfaat lagi dengan Essence Oil Olive, tinggi anti-oksidan yang mengekalkan fungsi penghalang kulit dan membantu memperbaiki keadaan kulit sambil memberikan sifat pelembab yang baik.


 EVERSOFT ™ GRAPEFRUIT MICELLAR CLEANSING WATER 
- UNTUK KULIT BERMINYAK DAN BERJERAWAT

Jika anda mempunyai kulit yang berminyak atau berjerawat, anda boleh yakinkan ekstrak jeruk dalam EVERSOFT ™ Grapefruit Micellar Cleansing Water akan sangat membantu. Ia dirumus khas untuk mengurangkan minyak yang berlebihan, menghalang jerwat dari terus tumbuh. Ia menggalakkan kulit yang sihat dengan menapis liang-liang dan mengurangkan jerawat.

EVERSOFT ™ Micellar Cleansing Water dengan ekstrak tumbuhan organik 100%, sesuai samaada anda berniat menggunakannya di rumah, atau jika anda merancang untuk menggunakannya semasa bercuti. Malah, anda juga boleh membawanya ke gym dan memberi wajah anda bersih bersih selepas senaman anda. Setiap mencuci suapan kulit anda dengan nutrien untuk kulit yang jelas dan sihat.

Rangkaian EVERSOFT™ Micellar Cleansing Water baharu ini amat berpatutan serta dapat memberikan hasil yang menakjubkan! Ia boleh didapati pada harga RM25.90 (Semenanjung) / RM27.20 (Sabah & Sarawak)*Harga termasuk 6% SST. dalam botol bersaiz 300 ml di semua pasaraya besar, pasar raya hyper, dan farmasi di seluruh negara. 


Nak Info lerbih Lanjut? Boleh Layari :


Website : 

14 Ulasan

  1. eversoft punya srub bestttt. nk try la micellar water dia

    BalasPadam
  2. Eversoft pun dah ada micellar make up remover. Sekarang tengah banyak brand yang buat. Yang penting ada ciri-ciri organik. Tu yang biasa orang cari tu :)

    BalasPadam
  3. Produk yang mesti orang perempuan ada sebab mereka suka bermakeup hehehe kalau orang laki mungkin ada juga yang pakai foundation sikit-sikit lah tapi sunblock tu ada kita guna hehehe...

    BalasPadam
  4. eversoft dah ade produk baru..lama tak dengr pasl produk dia ni..bgusla..makeup remover nampak elok..boleh cari nanti dan cuba

    BalasPadam
  5. Boleh la cuba produk ini untuk tanggalkan make up dekat muka anak Bro...

    Dorang sekarang nie, rajin bermake up... kalah ummi dorang

    BalasPadam
  6. Ok. Rawlins nak try beli la sebab nak try gak. Almaklum sekarang suka nak memain dengan make up so kena la pepandai beli barangan yang membantu dan memudahkan ye.

    BalasPadam
  7. Very trustworthy product! Will never change to another product anymore.

    BalasPadam
  8. waaah. sengit nampaknya ni. tapi packaging dia mek suka. sebab pump macam tu. boleh lah try nanti bila dah habis yang sedia ada ni.

    BalasPadam
  9. i'm using this.. nice one... very effective in removing make up.. superb product..

    BalasPadam
  10. Terima kasih atas artik ini. Walaupun saya tak pernah pakai make up. Haha, bolehlaah saya share pasal ni dgn girlfriend saya.

    BalasPadam
  11. Jenama eversoft pun dah ada penanggal mekap ye. Tapi kita guna brand lain je. Tak lagi try jenama ni. Eversoft ni satu jenama yang dah dikenali sejak dulu lagi kan.

    BalasPadam
  12. Menarik ni, tak pernah lagi guna jenama eversoft ni. Bolehlah cari dekat drugstore nanti. Ingredients pun not bad.

    BalasPadam
  13. banyak review positif dri pengguna eversoft. kawan kita ramai guna makeup remover eversoft nie. katanya senang nak tanggal make up. sekali calit je.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama