3 SEBAB KENAPA HARUS MEMPERTIMBANGKAN UNTUK MENGAMBIL TESTOSTERONE BOOSTER

HORMON TESTOSTERONE



3 SEBAB KENAPA HARUS MEMPERTIMBANGKAN UNTUK MENGAMBIL TESTOSTERONE BOOSTER


Hormon testosterone ialah sejenis hormon steroid lelaki dari kumpulan Androgen dan merupakan HORMON SEKS utama lelaki. Antara kepentingan tahap testosterone yang optimum adalah kerana peranannya yang penting dalam pembangunan tisu pembiakan seperti testis dan prostat, serta ia dapat menjaga kesihatan libido, meningkatkan pembinaan otot yang kuat dan kesihatan serta kekuatan tulang.



HORMON TESTOSTERONE


PENTING KAH HORMON TESTOSTERONE KEPADA LELAKI?

Jawapannya Ya. Hormon Testosterone penting kepada lelaki kerana ada satu kajian dilakukan negara barat yang memfokuskan untuk menilai paras testosteron dan hubungkait dengan penyakit-penyakit yang boleh membawa kematian. 

Melalui kajian itu mereka mendapati bahawa kaum lelaki yang mempunyai paras Testosteron yang rendah mempunyai 40% risiko lebih tinggi untuk mati lebih awal berbanding dengan mereka yang mempunyai paras testosteron normal tanpa mengira usia dan kandungan lemak badan.
\

HORMON TESTOSTERONE


Pastinya ramai yang tidak menyedari bahawa kadar pengeluaran hormon semakin menurun apabila umur semakin meningkat setiap tahun sebaik saja memasuki usia 30 tahun. 

Inilah sebabnya mengapa anda harus mempertimbangkan untuk mengambil suplemen testosteron (sering dipanggil "penggalak ujian").


1. Kurangkan Lemak Badan anda

Terdapat korelasi langsung antara testosteron dan lemak badan. Sebagai testosteron (sering dipanggil "ujian") pada lelaki menurun secara semula jadi dengan usia, mereka mempunyai tempoh yang semakin sukar untuk membakar lemak di badan.

Sudah tentu diet seseorang mempunyai peranan utama mengapa ramai lelaki membawa 'spare tire' di bahagian tengah (perut) mereka, namun walaupun tahap testosteron mereka menurun pastinya ia tetap tidak membantu.

Apabila hanya menambah tahap ujian yang menurun dengan mengambil penggalak testosteron, tahap testostero mereka akan mula meningkat. Itu secara berkesan membalikkan jam biologi penuaan. 

Namun perlu diingatkan bahawa hanya mengambil penggalak testosteron tidak akan memberikan anda 6 pek yang dipahat secara ajaib. Itu masih memerlukan dedikasi untuk diet dan rejimen senaman anda. Tetapi jika anda bersedia untuk bekerja, rangsangan testosteron akan membantu mempercepatkan matlamat fizikal anda!



2. Meningkatkan Tahap Tenaga anda


Adakah umur anda antara 40 dan 60? Fikir semula. Adakah anda masih ingat tahap tenaga yang kelihatan tidak berkesudahan yang anda miliki pada awal 20-an anda?

Pengeluaran testosteron dalam badan lelaki berada pada tahap tertinggi sepanjang masa pada awal 20-an anda. Dan, persiapkan diri! Menjelang usia 30-an, paras testosteron anda mungkin mula menurun secara sederhana hingga curam. Anda mungkin mendapati diri anda lebih penat sepanjang hari. 


HORMON TESTOSTERONE


Anda mungkin akan mendapati anda tidak bersendirian. Tetapi tidak ada yang mengatakan bahawa perlu menerima perasaan lesu itu datang dari tahap tenaga yang lebih rendah.

Peningkatan testosteron boleh menjadi jawapannya, dan memberikan anda kelebihan yang serius. Meningkatkan tahap testosteron anda secara kerap telah terbukti meningkatkan tahap tenaga seseorang.

Tahap tenaga anda akan dinaikkan, tetapi tanpa rasa seperti anda baru sahaja mengambil minuman tenaga. Anda hanya akan berasa kurang letih secara semula jadi selepas bersenam dan lebih berjaga-jaga sepanjang hari.


3. Tingkatkan Kekuatan anda

Ingin menambah berat mengikut bar? Semua itu memerlukan kekuatan semangat dan tekad yang kuat untuk berubah lebih positif. Meningkatkan tahap ujian anda dengan melengkapkan sebarang rutin latihan kekuatan yang anda lakukan.

Mengambil suplemen penambah testosteron tidak akan menjadikan anda raksasa yang besar, tetapi ia akan membantu melengkapkan rutin latihan kekuatan sedia ada anda.

Bagaimana untuk menentukan tahap testosteron rendah, dan mengambil tindakan?

Terdapat dua cara untuk menentukan sama ada anda memerlukan testosteron penggalak, iaitu sains dan rasa.


1) Percaya kepada sains

Anda boleh mengenal pasti tahap testosteron dengan ujian darah sama ada tahap anda berada dalam julat atau berada dalam kemerosotan sederhana atau curam. Tanya doktor anda untuk memerintahkan ujian darah khusus testosteron untuk awak. Keputusan biasanya tersedia dalam minggu yang sama. Dengan bacaan di tangan, ada tidak akan mempertikaikan tahap testosteron anda.


Seperti yang dinyatakan di atas, tahap testosteron lelaki memuncak apabila pada awal 20-an. Pada masa lelaki mencapai 30, tahap testosteron memulakan penurunan pasti mereka. Sesetengah orang melihat tahap testosteron mereka menurun dengan lebih cepat daripada yang lain. Ujian darah testosteron menerangkan apa yang berlaku.


2) Percaya perasaan anda

Anda selaras dengan badan anda. Anda sahaja yang tahu badan anda. Jika anda berasa letih, ia tidak memerlukan bacaan saintifik untuk mengesahkannya. Atau, berapa lama tubuh anda perlu pulih dan betapa mencabarnya untuk menambah berat badan dengan bench press or squat.


Berapa lama tempoh untuk mengambil penggalak testosteron?

Penggalak testosteron biasanya diambil dalam corak "berbasikal" 4-8 minggu "hidup" dan 4-8 minggu "cuti". Sebaik sahaja selang masa (atau "kitaran") yang anda pilih untuk mengambilnya telah berlalu, sebaiknya berhenti menggunakannya untuk jumlah masa yang sama.
Selepas itu, anda boleh memilih untuk mula menggunakannya semula, meneruskan untuk selang masa yang sama. Untuk contoh, jika anda bermula dengan selang 4 minggu, "mati" pada 4 minggu, kemudian kembali "hidup" semula selama 4 minggu. dan seterusnya.
YUMMYLOOKS SDN BHD mempunyai beberapa penggalak suplemen yang berkuasa, termasuk yang popular NUVITON®.

NUVITON™ ialah penggalak testosteron semulajadi yang boleh membantu mana-mana lelaki mengawal gaya hidup mudanya dengan tenaga testosteron baharu dan semulajadi. NUVITON® menggunakan teknologi baharu yang menarik untuk meningkatkan jumlah testosteron sehingga 132%.
Ia boleh mengembalikan keremajaan, tenaga bertenaga dan menghidupkan semula perasaan maskulin itu. Antara ramuan mujarabnya ialah PHYSTA®, pro-testosteron yang disokong secara klinikal. Ramuan yang diiktiraf sebagai alternatif semula jadi kepada terapi penggantian testosteron.

Suplemen yang sangat sesuai untuk memulihkan tenaga yang hilang ialah dengan NUVITON®.




Bagaimana NUVITON® Berfungsi?
NUVITON® menawarkan penyelesaian lengkap untuk kejantanan yang mengejutkan, daripada mendominasi latihan lasak gim untuk melebihi jangkaan di dalam bilik tidur. 

Banyak penggalak testosteron percuma elit - malah mereka yang mendakwa menyalakan libido anda - tidak selalu memberi anda tenaga, kuasa, dan stamina yang anda perlukan untuk memenuhi keinginan anda sepenuhnya.

Para saintis di NUVITON® tahu bahawa mereka memerlukan ramuan yang mengubah permainan untuk membantu anda mengambilnya prestasi ke ekstrem baharu.

Mereka menghadapi cabaran ini dengan kemasukan PHYSTA®, bahan semula jadi yang kuat yang meningkatkan nitrik pengeluaran oksida. Ini adalah kunci kepada prestasi yang mengagumkan. Nitrik oksida bertindak sebagai vasodilator kepada meningkatkan aliran darah, menguatkan penghantaran oksigen dan nutrien ke otot anda semasa bersenam dan membantu memperhebatkan pengalaman anda di dalam bilik tidur. 

Pasukan NUVITON® menyempurnakan formula dengan satu-satunya bahan semulajadi secara klinikal
ditunjukkan untuk meningkatkan tahap testosteron percuma: Maca Root Premium®.

Maca Root Premium® berfungsi bersama-sama dengan rutin senaman anda, menyebabkan peningkatan
prestasi, ketahanan, dan kuasa. Dengan NUVITON®, anda akan mula mengubah fizikal anda dan mempunyai harga diri yang lebih baik. Tamat cerita. 

NUVITON® membuatkan anda berasa tidak terkalahkan, dan selain daripada itu, ia selamat dan bebas daripada bahan terlarang.

Walaupun anda fikir anda telah melakukan semuanya, anda tidak pernah mengalami perkara seperti ini. Jangan puas hati biasa-biasa sahaja. Serlahkan Potensi Anda dengan NUVITON®


nuviton


Apa Faedah yang boleh didapati selepas menkonsumsi Nuviton?

Tingkatkan tenaga fizikal dan mental pada bila-bila masa anda perlukan, walaupun selepas seharian di pejabat

Menyokong sintesis protein untuk membantu membakar lemak yang tidak diingini dan membina otot

Tingkatkan motivasi dengan meningkatkan keyakinan dan mood keseluruhan anda


nuviton



Kesan Positif yang bakal dilihat selepas menkonsumsi Nuviton :

MEMBAKAR LEMAK BADAN KESELURUHAN SEHINGGA 16%*
Campuran bahan semula jadi berfungsi secara sinergi untuk menyokong aliran testosteron yang berterusan dan sihat, untuk proses pembakaran lemak yang lebih baik.


MENGURANGKAN STRESS SEHINGGA 71.6%*
Dengan menghalang kortisol yang menyebabkan tekanan, badan anda akan mempunyai masa yang lebih mudah untuk “melepaskan” lemak yang tidak diingini untuk badan yang lebih ramping dan seksi, yang membolehkan anda memakai semula pakaian yang tidak anda pakai selama bertahun-tahun.


MENINGKATKAN KEKUATAN OTOT SEHINGGA 138.7%*
Dengan aliran darah yang lebih baik, ramuan NUVITON™ boleh membantu mencergaskan semula otot anda dengan lebih tenaga, untuk banyak keuntungan yang boleh anda lihat dan rasa.


TESTOSTERON RENDAH BOLEH MEMUSNAHKAN NYAWA, PULIHKAN KEMBALI KECERGASAN ANDA

Anda tidak perlu terus mengalami gejala testosteron rendah. NUVITON™ meningkatkan tahap testosteron semulajadi anda dengan selamat untuk meningkatkan tenaga, kecergasan dan kesihatan keseluruhan anda dengan cepat.

Formula uniknya mengandungi campuran vitamin, mineral dan bahan semula jadi lain yang terpilih secara khusus dan telah terbukti secara klinikal untuk membantu menyokong pengeluaran testosteron badan anda, walaupun usia anda meningkat.


nuviton



Mari kita lihat Bahan-bahan yang terkandung didalam Nuviton ini . 
Bahan Semulajadi, Selamat dan Disokong Klinikal yang boleh dipercayai


Bahan utama berkesan:
Nuviton ialah formula semula jadi dengan kualiti tiada tandingan yang dibuat dengan sarang herba perubatan yang digunakan pada zaman purba untuk ubat. gabungan enam herba dalam 30 kapsul di mana setiap 350mg kapsul sayuran mengandungi 100mg ekstrak Physta Tongkat Ali premium.


Tongkat Ali Physta:
Penggunaan harian ekstrak Tongkat Ali meningkat tahap testosteron, meningkatkan kepekatan sperma dan motilitas, mengurangkan tekanan dan meningkatkan aktiviti fizikal dan kekuatan.

Cordyceps:
Cendawan Cina perubatan yang kaya dengan antioksidan dan manfaat anti-peradangan yang meningkatkan selular pengeluaran tenaga dan prestasi fizikal, meningkatkan imuniti, meningkatkan fungsi buah pinggang, hati & paru-paru dan meningkatkan fungsi erektil, kejantanan dan stamina.

Ginseng:
Herba perubatan berbentuk bercabang dengan keupayaan berkesan dalam mengurangkan penanda inmamatori, melindungi daripada tekanan oksidatif, memperbaiki gejala erektil disfungsi, meningkatkan aliran darah dalam otot zakar, menguatkan sistem imun dan menyediakan perlindungan antioksidan dan mengekalkan kesihatan sel yang boleh membantu mengurangkan risiko tertentu jenis kanser.

Rumpai Kambing Horny:
Ubat Cina dan perencat fosfodiesterase yang merawat disfungsi erektil, libido rendah, sakit sendi, penipisan tulang (osteoporosis), penyakit jantung dan tekanan darah tinggi.

Devil’s thorn :
Suplemen diet botani yang mengurangkan bengkak, meningkatkan prestasi fizikal, meningkatkan ow darah dan meningkatkan kesuburan.

Akar Maca:
Membawa tumbuhan Peru terus dari Andes gunung dalam kapsul semula jadi yang meningkatkan tenaga, menguatkan struktur tulang, meningkatkan daya tahan, meningkat kesuburan, meningkatkan mood dan meningkatkan libido.




nuviton


Rujuk dengan doktor anda
Penggalak testosteron memberikan banyak manfaat latihan yang positif. Sentiasa dapatkan pendapat doktor utama anda sebelum memulakan.




0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama