We Care We Love - Tisu Carina Jenama Yang Diyakini

Carina Tissue

We Care We Love - Tisu Carina Jenama Yang Diyakini 


Betul ke wanita dan tisu tidak dapat dipisahkan? penggunaan tisu dalam kehidupan seharian telah sinonim dengan wanita termasuklah TB sendiri, Walau berada diluar pun tetap akan membawa tisu didalam beg tangan kerana ia adalah salah satu item yang penting perlu ada ketika diperlukan. 

Bercerita tentang tisu, di pasaran terdapat pelbagai jenama tisu yang dijual, dan Carina antara tisu yang mendapat tempat di hati TB. Carina adalah tisu pilihan TB dari zaman bujang sehinggalah dah berkeluarga. daripada tisu muka, tisu basah, mahupun tisu dapur, TB akan sentiasa pastikan bekalan tisu sentiasa ada dirumah.

Jenama Carina sebenarnya telah lama di pasaran, dan telah digunakan oleh ramai orang kerana kualiti tisu yang bagus dan memuaskan hati. Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang mengikut trend masa kini, juga membolehkan kita menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian kita.

Selain itu, Carina juga boleh diperoleh dalam siri lain, seperti Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Kapas Gulung dan banyak lagi. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian kita untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.

Disini TB kongsikan serba sedikit info tentang Carina untuk bacaan kita semua. 


Latar Berlakang Carina
Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia bagi memenuhi permintaan negara tropika tersebut. Penghasilan tisu Carina yang menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk.

Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.

Carina dicipta untuk penduduk Asia Tenggara yang terkenal dengan pulau-pulau yang indah, restoran ternama, masakan yang lazat dan pedas serta pelbagai budaya. Dengan iklim subtropika yang lembap di rantau ini, Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting dan sangat berguna kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja kita tetapi juga alam sekitar.

Bertempat di Lembah Klang, Malaysia, produk Carina dihasilkan dan diedarkan di seluruh Malaysia terus kepada pengguna. Oleh itu, di sebalik kualiti produk Carina yang baik, harganya turut berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.

carina tissue
carina tissue

LIMITED EDITION 
We Care We Love Bag

Selepas pandemik CARINA 2023 berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju .

Maka mereka telah memperkenalkan Konsep baharu dengan tema We Care, We Love yang bertujuan :
●menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran
● Produk Carina menyediakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit
● Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi
● Khusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara
● 4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran

Moto We Care, We Love adalah menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga.
terhadap kita sekeluarga


Carina Tissue


Carina Tissue


Carina mempunyai 4 siri utama iaitu:

1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) 

Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif, dan Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.


Carina Tissue


Bagi TB yang masih ada anak kecil, tisu kering Carina adalah salah satu item yang perlu ada di dalam rumah dan juga perlu ada di dalam beg apabila keluar bersiar-siar bersama keluarga. Tisu Kering ini TB akan gunakan untuk mengelap tangan dan mulut selepas makan, dan mengelap peluh di muka anak-anak. Carina Handkerchief Tissue yang bersaiz comel menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. 


carina tissue


Manakala Carina Wallet Tissue sangat mudah dibawa ketika travel. Dengan bentuknya yang nipis dan comel menjadikan ia on-the-go wallet atau dompet seharian. Saiz yang leper dan kecil, muat dimasukkan di dalam beg dan di bawa ke mana sahaja. 

Tisu kering terdiri daripada :
1. CARINA Handkerchief Tissue
2. CARINA Wallet Tissue
3. CARINA Box Tissue



Carina tissue


Manakala siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON, lembut, tahan lasak  yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.


Terdiri daripada :

4. CARINA Facial Cotton
5. CARINA Cotton Bud



2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) 

Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan. Lebih tahan lama dan tidak mudah koyak ketika digunakan. Daya serapan yang bagus dan berkualiti. Memudahkan kerja-kerja mengelap.


carina tissue



3. Peralatan Dapur (Kitchenware)

Siri Tisu Dapur ini menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.


Carina Tissue



4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) 

Siri Tisu Basah ini mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.  Tekstur tisunya yang lembut sesuai digunakan untuk membersih dan membasmi kuman dengan menanggalkan kotoran atau cecair di atas kulit kita atau di atas semua jenis permukaan. Siri Tisu Basah mempunyai 2 jenis tisu iaitu :

i. CARINA Wet Wipes
ii. CARINA Antibacterial Wipes

Carina Tissue


Tisu basah antara yang paling penting perlu dibawa kemana saja. TB memang akan sentiasa menggunakan wet tisu ini untuk mengelap baby chair atau meja sebelum kami menggunakannya. Selain itu senang mencuci tangan atau mulut anak-anak yang comot selepas makan. Ia sangat mudah kerana tidak perlu mencari air untuk mencuci. Selain itu ia pakai buang, selepas guna terus buang ke tong sampah. Mudah sahaja ..

#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

Carina Gift Box

Carina memperkenalkan Carina Gift Box, di mana di dalamnya mengandungi :

Carina Tissue

• CARINA Facial Cotton 160's

• CARINA Box Tissue 90's

• CARINA Handkerchief Tissue

• CARINA Cotton Buds 400 tips

• CARINA WALLET Tissue

• CARINA Antibac Wipes 70's

• CARINA Cotton Buds 480's

• CARINA Wet Wipes 30's

Cantik Box nya. Kalau nak beli untuk kegunaan sendiri pun berbaloi sangat. Nak hadiahkan kepada orang pun sesuai dengan design kotak yang menarik. 

Oh ya, selain produk-produk di atas, Carina Gift Box juga mengandungi online voucher untuk Shopee Carina official Store bernilai RM5, Review & Win campaign flyer serta Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 yang akan dipindahkan melalui TNG.

Carina Tissue

Carina Tissue


Oh ya, untuk Carina Gift Set ni tidak termasuk Carina Kitchen Roll dan Carina Limited Edition We Love We Care Bag tau. Kalau korang nak beg tu, korang boleh dapatkannya secara percuma dengan pembelian RM40 dan ke atas.

Carina Tissue


Dimana boleh dapatkan Carina Gift Box?

Bagi yang berminat nak dapatkan Carina Gift Box ni, korang boleh dapatkannya sekarang sebab tengah ada promosi. Satu box hanya RM29.90 (NP : RM35). Korang boleh dapatkan secara atas talian atau beli secara fizikal di :

• Aeon Big (cawangan terpilih)
 Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
• Hot Market @ Berjaya Times Square
• Tong Hup Trading, Melaka


Jom Sertai CARINA Review & WIN


Carina Tissue


Sekarang ni Carina sedang adakan contest Review & Win di mana 300 penilai terbaik berpeluang memenangi 3 bulan bekalan rumah Carina bernilai RM150 setiap seorang. Mudah je cara nak sertai contest ni.

1. Muat naik foto / video ulasan pengalaman korang dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook / Instagram / Tiktok.

2. Beritahu Carina sebab korang akan mengesyorkannya & tag platform rasmi @CARINA di Facebook / Instagram / Tiktok.

3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post korang adalah umum).

carina tissue


Jom lah join ramai-ramai. Mana tau ada rezeki korang terpilih sebagai penilai terbaik kan. Contest bermula sekarang sehingga 30 April 2023. Terma dan syarat yang lain korang boleh baca dengan scan qr code yang terdapat pada poster di atas.




Untuk maklumat lanjut tentang produk Carina promosi atau kempen yang sedang berlangsung, korang boleh emel Carina di wangzhengcarina@gmail.com.

Untuk perkembangan terkini, info-info kesedaran kebersihan dan pengumuman lain, korang boleh ikuti Carina Malaysia di platform berikut :




Carina Kitchen Roll dan Carina Limited Edition We Care We Love Bag
Dimana boleh dapatkan CARINA?
OFFLINE

● Aeon Big,
● Aeon Wellness,
● Econsave,
● Mydin,
● NSK,
● Ascen+ Pharmacy,
● MiX Store,
● PotBoy Groceries,
● C-Mart Penang, Kedah, Perlis
● Ceria 99 Penang, Kedah, Perak
● Family Stores Seremban
● Family Stores Melaka
● Oppa Mart Melaka & Seremban
● Nirwana Maju Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan
● Target Supermarket Johor
● Song Mart Malaysia Johor
● Pasaraya Hwa Thai Johor

ONLINE



#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama