Memaparkan catatan dengan label AYAT-AYAT PUITIS. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label AYAT-AYAT PUITIS. Papar semua catatan

26 Julai 2015

KATA-KATA PUITIS BERGAMBAR YANG CANTIK 2

Macam biasalah kita manusia ni kan.. bermacam dugaan datang dalam hidup kita.. masing-masing diduga dengan bermacam cara, bermacam rasa.. tapi tak mengapalah.. itu semua cobaaannnn.. dalam hidup kita.. seoga kita dapat tempuhi segalanya dengan redha.. InsyaAllah.. haaa.. buat sape-sape yang suka mencari ayat-ayat atau kata-kata puitis yang boleh meotivasikan diri korang seterusnya menjadi pemberi semangat untuk korang bangkit semula.. ok lah.. jom tengok ramei2 .. heee.. 
























Kredit to : 

Page Kata Hati

(Jom terjah, ada banyak lagi kata2 mutiara hati yang sedap didengar)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

26 Jun 2015

Kata-Kata Puitis Bergambar Yang Cantik 1


Kata-Kata Puitis Bergambar Yang Cantik | Haii.. Assalammualaikum.. Salam Jumaat buat semua, semoga di Hari Jumaat kali ini kita diberi kenikmatan berpuasa untuk hari yang ke-9.. jom cuci mata dengan gambar-gambar yang punya maksud ayat yang tersurat dan tersirat ni.. 














Kredit to : 

Page Kata Hati

(Jom terjah, ada banyak lagi kata2 mutiara hati yang sedap didengar)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


26 Oktober 2013

AYAT-AYAT PUITIS / CINTA / MOTIVASI / DOA

lihat sini juga --->>