KL GANGSTER 2

Video trailer KL Gangster 2 pecah rekod Malaysia 

ini diaaaaa.. sambungan bagi filem KL Gangster.. tak sabo teman nak nengoknya..  jom baca kisahnya.. 

 Pastinya filem prequel KL Gangster 2 ialah filem yang paling ditunggu-tunggu oleh peminat dimana penayangannya di pawagan telah ditangguhkan sebanyak dua kali.Apa yang menarik tentang filem ini, rata-rata peminat yang menonton video trailer KL Gangster 2 di laman youtube menyamakannya sebagai setaraf dengan filem-filem Hollywood seperti The Fast & Farious 6.

Sejak secara rasminya dimuatnaik di laman youtube pada 1 Ogos lalu untuk tontonan peminat, video trailer berkenaan telah memecah rekod Malaysia berdasarkan perolehan views sebanyak 404,815 hanya dalam tempoh 5 hari.

Wow, cukup menakjubkan kan.. kerana tidak pernah ada filem Malaysia yang begitu cepat mendapat views melebihi 100,000 hanya dalam tempoh kurang dari 10 hari. Ini satu rekod dan sejarah baru dalam industri hiburan tempatan

Diharap, kehebatan aksi dalam video trailer itu tidak mengecewakan peminat yang mempunyai jangkaan tinggi. Apapun, setakat lima filem yang dihasilkan oleh Syamsul Yusof, tidak ada satu pun yang pernah mengecewakan kita selepas menontonnya. Semua filem beliau memang mantap dan hebat.

6 Ulasan

  1. pengarah muda...memang cepat faham.selera zmn skng..hehe...

    BalasPadam
  2. tgk lam cd dah lah haha
    tu zizan tu cam x kena je lam filem ni
    dia tu mn reti berlakon
    berlawak bolehlah
    tp dah terkenal..kan leh lah jual filem ni hehe

    BalasPadam
  3. mcm best je filem ni..kna tngok jgk ni..=D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama