Nuff

06 Disember 2014

Berdebar-debar

Bakal gi Hospital pada 10 Disember 2014 ni.. Doakan semuanya Okey yea.. berat betul hati nak gi, bukan sebab apa.. sebab takut nak dengar jawapan dari doktor.. dan takut jugaklah kalau-kalau pengendalian diorang yang kasar boleh menyebabkan teman ditambah dengan sakit lain plak.. Maksud teman, sakit anak tekak sebab terkena kamera yang dimasukkan melalui tekak/mulut tu.. Moga Allah permudahkan semuanya.. kalau betul ada sakit.. moga sakit itu tak kronik.. dan moga sakit itu boleh diubati.. aaaminnn..
KLIK BANNER UNTUK JOIN!

Related Posts

9 ulasan:

  1. Assalammualaikum. Moga akak cepat sembuh.
    Kesakitan yg dialami inshaALLAH, ALLAH akn gntikannya dgn mnggugurkn dosa kita. :)
    La tahzan :D

    BalasPadam
  2. salams, kak mieja doakan semoga cepat sihat dan sembuh...take care ya.

    BalasPadam
  3. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya...

    BalasPadam
  4. Semoga dipermudahkn segalanya ya...

    BalasPadam
  5. yang membaca pun rasa seriau.... moga dipermudahkan menjadi hamba yg baik selepas dosa2 gugur atas ujian kesakitan ini.

    banyakkan baca zikir nabi yunus.

    Lailahailla anta. Subhanakainni kuntuminazzolimin

    BalasPadam
  6. asslmkm kak.. doa banyak2 ye.. tawakal.. moga takde yang meresahkan hati.. moga2 selamat semuanya..

    BalasPadam
  7. semoga dipermudahkan segala urusan dan tak ada penyakit yg membimbangkan ... aaamin .

    BalasPadam
  8. take care butang...jgn fikir apa2 sgt..insyaallah semua nya xada apa2 ya.. :) byk kan doa pada DIA

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New