PRODUK MARIGOLD KEGEMARAN TENGKUBUTANG!!


Wah.. tadi secara tak sengaja terklik pulak Laman Web  MARIGOLD For Health. For Life ni, hihihihi.. memang terliur nengok produk dari MARIGOLD ni tau.. terutama jus buah dia.. wahh.. teringat masa koje dulu.. teman rajin gak beli Just buah brand Marigold ni tau.. sedappp.. banyak lak tu kandungan dia.. murahhhh.. heee.. murah dari brand yang lain.. rasa dia pun.. nyum nyum.. 

Memang selalu beli.. tu sebab muka cantik je gitu bila minum ni.. ekekekekek.. tetiba lak puji dirik sendirik yea! tapi masa tu jelah, sebab rajin minum.. kulit muka jadi cantik ajo.. kalau sekarang ni.. jarang minum.. muka macam Butang pun ada.. kui3.. aipp.. tak lah.. cantik je..(tak baik ngata muka sendiri, anugerah dari Allah tu.. sedor sikit yea.. hihihihi ) So, sempena nak membuktikan ini jenama kegemaran teman.. meh teman tepekkan dalam entri pasal produk ni yea.. heheheheh..jom nengok.. kalau rajin, klik lea link Marigold tu, tengok apa lagi produk best dari Marigold ni ha..

MARIGOLD  PEEL FRESH telah menjadi jenama tempatan lama, menggembirakan rakyat Malaysia daripada semua peringkat umur untuk lebih 20 tahun. Penuh dengan vitamin dan kebaikan berair, MARIGOLD  PEEL FRESH terus menyegarkan rakyat Malaysia hari ini dengan jus yang lazat. 
MARIGOLD  PEEL FRESH juga boleh didapati dalam pelbagai rasa jenis yang (No Sugar Added) untuk pengguna yang mementingkan kesihatan.

Bertahan sebagai Jus Minuman kegemaran Malaysia dan pemenang Anugerah Emas daripada Readers Digest Trusted Brand Award untuk banyak tahun berturut-turut, 

MARIGOLD  PEEL FRESH adalah mengandungi pelbagai jus buah, minuman yang menyegarkan dan sihat untuk melengkapkan hidangan atau dengan sendiri anda.

Terdapat dalam kedua-dua Regular (9 perisa) dan No Sugar Added Range (6 perisa), MARIGOLD  PEEL FRESH jus diperkaya dengan Vitamin A, C dan E yang memberikan kebaikan lebih berkhasiat dalam setiap titisan.

Keperluan penyimpanan: Simpan dalam peti sejuk (di bawah 4 ° c)
Susu UHT MARIGOLD  
Susu UHT MARIGOLD   adalah minuman berkhasiat yang sesuai untuk semua orang pada setiap masa hari. Hanya 2 gelas sehari memberi anda pengambilan kalsium harian yang disyorkan anda.

Apa lagi, MARIGOLD UHT Susu diperkaya dengan kalsium, protein dan penggubalan BonePlus MARIGOLD unik. Ia tidak mempunyai bahan pengawet dan terletak dengan dibungkus dalam Tetra Pak-pek, jadi seseorang boleh minum bila-bila masa, di mana-mana, sejuk atau tidak sejuk. MARIGOLD UHT Milk boleh didapati dalam pelbagai pilihan iaitu - Penuh Krim, Chocolate, Strawberry dan Rendah Lemak.

Susu UHT MARIGOLD . Sangat sihat, Sangat Baik!

Keperluan penyimpanan: Setelah dibuka, simpan dalam peti sejuk.
Lisa Surihani Duta MARIGOLD  PEEL FRESH
Aish.. Untung jati retis ni yea.. dapat jadi Duta untuk macma2 produk tuu.. huhuhu.. disebabkan teman minat Lisa ni.. so, teman tepek gak lah gambo Lisa kat sini.. hihihihi.. cunn kannn.. Lisa pun minum MARIGOLD  PEEL FRESH gak.. patutlah kulit cantik ajeee.. 


Haaa.. Nak Tengok Produk Marigold yang lain?? 




6 Ulasan

  1. dah lama tak minum marigold ni...time bujang2 dulu rajin gak beli...
    bila dah kahwin ni jarang beli sbb husband kureng skit minum marigold...
    rindu lak nak beli mcm dulu2...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  2. kalau marigold teman suka yogurt... wee wee wee....

    BalasPadam
  3. suka marigold ni.. sedap
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/12/dia.html

    BalasPadam
  4. Suka minum tapi jarang beli tapi selalu minum sebab ada orang dalam selalu beli hahhaha :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/12/jordan-part-4-river-trekking-wadi-al.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama