Persiapan Hari Raya Tengkubutang bersama Lazada Malaysia


http://sayaiday.blogspot.com/2015/06/blogger-contest-riang-ria-raya-gopro-4.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN | Persiapan Hari Raya Tengkubutang bersama Lazada Malaysia

Bismillahirrahmanirrahim


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Wah.. Lazada ada buat Contest rupanya.. teman pun baru tau.. haaa.. apa lagi.. Jom join beramai-ramai contest nih.. 

Cara penyertaan :
  1. Buka page RIANG RIA RAYA LAZADA 2015 : http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-2015/ 
  2. Pilih mana-mana produk pilihan dalam page tersebut sebagai persiapan raya, tak kisah la dari barangan dapur atau koleksi baju raya. Jumlah barang mestilah 3 atau lebih. (Pilihan sebagai cadangan barangan yang boleh dibeli untuk persiapan raya)
  3. Copy link url product/barang dan letak didalam post/entry (Link boleh klik)
  4. Nyatakan sebab memilih produk tersebut. (Simple je)
  5. Boleh letak gambar product/screenshot dari website Lazada Malaysia (optional) 
  6. Tajuk Post/Entry : Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia 
  7. Letakkan banner dan caption di bawah  dalam post
Contest nih berlangsung sehingga 26 Jun 2015.. Hadiah yang ditawarkan agak lumayan.. jom baca serba sedikit info terkini pasal Lazada ..


Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :



Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 

------------------------------------------------------------------
Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST  
------------------------------------------------------------------



Hadiah yang ditawarkan




+ Senarai Hadiah : 

Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50


Kalau jenguk website Lazada tadi, ada barangan yang teman berkenan untuk kegunaan Raya nanti.. heee.. barangan itu antaranya ialah :



1. Intex Inflatable Pull Out Sofa  

Klik gambar untuk ke link ini
Teman dah lama teringin nak beli Sofa yang boleh dijadikan katil/tempat tidur.. memang ingat nak beli satu supaya bila time raya kiranya ada saudara mara datang rumah, selesa lah sikit diorang nak tidur.. lepas tu bila dah bangun tidur, senang je nak kemasnya.. lipat-lipat terus jadi Sofa.. hehehehe.. boleh lah menontotn TV lepas tu.. ye tak?? =)



2. Takada TK-3000 Halogen Turbo 
Convection Oven/Broiler  
Klik gambar untuk ke link ini.. 
Selama ni memang teringin sangat nak beli Oven.. tapi tu lah... rasa macam kedekut je duit nak beli benda-benda ni.. sebab fikir tengah nak upgrade bisnes untuk kehidupan lebih baik, so.. taknak le membazir.. tapi bila difikirkan balik.. time nak raya nak buat kuih raya tak boleh kalau takde benda ni.. kena beli gak.. lagipun kami suami isteri ni suka mencuba sesuatu yang baru untuk dimasak.. kadang ada yang memerlukan oven untuk masak resepi tu.. haha.. payah juga.. bila barang tak ada.. apa pun tak boleh nak masak.. kan.. 


3. Multifunctional Portable Aluminium 
Folding Picnic Table With Seats White
Klik gambar untuk ke link ini
Wahh.. yang ni memang teman nak sangat jugakkk.. huhu.. kalau gi mana-mana, berkelah di hari raya ke, bawak je benda ni.. senang sangat.. ringan pun ringan.. nak bawak pun senang.. yang ni jenis besi.. so, kukuh la rasanya kan.. tengah-tengah tu boleh letak payung tau.. kira sambil berkelah ada la rasa selesa sikit kann.. hehehehe... bagi mereka yang suka meja yang boleh lipat dan simpan ni.. boleh la ambil satu.. jimat ruang kan.. macam teman ni pun.. memang suka yang jenis jimat ruang ni.. huhu.. kalau dapat beli.. syukur Alhamdulillah.. =)


4. PHILIPS Computerized electric pressure cooker HD2139 
Klik Gambar untuk ke link ini
Haa.. yang ni pun penting untuk masak memasak.. haha.. sejak dah kahwin ni, teman suka sangat benda-benda macam ni.. almaklumlah.. hubby suka memasak dan suka try macam-macam.. teman pun dah mula suka masak (dulu tak suka) wahahaha.. cuba baca tu.. ada 2 year waranty tu.. pastu tak melekat , dan masak dengan cepat.. setainles steel lak tu.. kalau masak nasi, boleh tahan panas sehingga 12 jam.. wah.. menarik sangat2..


5. Pineng PN999 20000mAh Powerbank (Gold) + Pineng Pouch Bag  
Klik gambar untuk ke link ini
Ha? takde kena mengena dengan raya? sape kata? Powerbank ni penting tau masa tengah sibuk-sibuk di hari raya.. bila dah ramai yang balik time raya, pasti plug pun penuh la di cop oleh adik beradik, anak sedara semua .. sebab? masing-masing nak cas ipad la, nak cas henfon la.. nak cas bateri kamera la.. haaa.. time tu kalau kita sendiri nak guna pun belum tentu dapat betul tak? haaaa.. cara terbaik ialah menggunakan powerbank ni ha.. sangat berguna time macam ni betul tak? tengah offer murah tuuu.. rasa nak beli je.. nyum2.. tunggu kau... hahaha..



Berita baik, kita akan lanjutkan tarikh contest ni sampai 30th June and akan umum pemenang pada 1st Julai. Hehehehe After that akan buat penghantaran hadiah Gopro 4 supaya sempat guna time raya nanti. Hehehe Untuk pemenang duit raya, nanti iday akan bankin ye :)

Contest bermula pada 19 June hingga 26 June (12 tengahari) 
- Dilanjutkan ke 30/6/2015

dah buat entri, sila paste kan entri korang kat link entri ini..
SINI

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JOM CANTIK & KURUS DENGAN 

PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



3 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama