Cepat!! LAZADA Diskaun 85% Untuk Barangan Bayi Sempena Big Baby Fair!

Cepat!! LAZADA buat Diskaun Sehingga 85%
Sempena Big Baby Fair!

Wah.. Lazada memang terbaek.. selalu je buat sales dan Diskaun, aduh..  ter' shopping lagi la TB nampaknya kali ni.. haaa.. buat korang yang ada baby dan bakal ada baby atau ada anak sedara yang masih baby tu, boleh lah ambil kesempatan ni untuk shopping barang bayi disamping dapat berjimat sekali ye tak? Almaklumlah, dengan peningkatan kos sara hidup, kita sewajarnya merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian., at least secara tak lansung boleh bantu poket hubby kita daripada tiris teruk .. hahaha.. betul tak? 


Haaa.. ni Lazada tengah baik hati nak berkongsi keceriaan bersama ibu-bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen Big Baby Fair yang akan berlangsung dari 29 March hingga 2 April ini. Korang boleh menikmati tawaran terbaik dan harga bagi pelbagai jenis produk bayi tauu!

Korang juga berpeluang menikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi

Antara jenama terkemuka yang para rakyat Malaysia boleh dapatkan sepanjang kempen “Big Baby Fair” termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi.

Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan? Haa.. apa lagi korang, cepat-cepat grab! 

haa.. nak tengok antara barang-barang yang ada promosi yang TB senaraikan tadi? Silalah cuci mata yea.. tengok bawah ni.. pastu jangan tunggu lagi, terus terjah website Lazada ye! Nanti melepas pulak.. Ramai dah tau ni.. hehehe..

BARANGAN BRAND SWEET CHERRY

BARANGAN BRAND ANAKKU

LAMPIN PAKAI BUANG BRAND GOO,N

LAMPIN PAKAI BUANG BRAND MAMYPOKO

SUSU PEDIASURE

BARANGAN DARI JENAMA FISHER PRICE


BARANGAN/PRODUK DARI BRAND NESTLE

SUSU S26

Fuh.. pingsan mak tengok .. tambahan pula Lazada sekarang buat penghantaran percuma apabila kita membeli produk terpilih!  start dari 29hb hingga 2 April.. so, bershopping lah kita selagi boleh yea!

Bukan sahaja kita akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi kita juga ditawarkan dengan cara pembayaran yang pelbagai. Haaa.. tengok! mudah kan shopping zaman sekarang ni.. bukan macam dulu-dulu.. jenuh nak bersesak keluar rumah, tempuh jem kalau nak shopping. Tapi dengan Lazada tanpa perlu keluar dari rumah, kita dah boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. kempis lah poket duit dalam bank tu yea! hahaha..

Jom tontot video ni.. kasi korang panas sikit.. hahahaha.. 


Oh yaaa.. sebelum terlupa, TB nak bagi tahu, korang  juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia. Boleh terjah Facebook Lazada sekarang.. jommm.. dan Untuk Blogger juga jangan lepaskan peluang untuk turut serta dalam peraduan yang pihak Lazada anjurkan khas untuk Blogger semua..



Lazada Big Baby Fair Blogger Contest
Blogger-blogger Malaysia juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazada Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.

Nak join?? haaa.. Sila klik link dibawah ni ye!

Tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli-belah! Layari “Lazada Big Baby Fair” sekarang.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



4 Ulasan

  1. Such a steal deal. Im sure it was tough to score some deals when everyone is crashing to the site. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. agree with you. difficult to fight a crowd to grab one product

      Padam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama