PRINTCIOUS.COM - THE BEST ONLINE GIFT SHOP

PRINTCIOUS.COM - THE BEST ONLINE GIFT SHOP

Petang-petang begini TB nak bercerita tentang satu website yang sangat TB suka sebab di website ini TB boleh memilih dan mereka design mengikut idea dari TB sendiri dan yang paling best semuanya hanya dihujung jari.. klik-klik je dah siap design.. then terus checkout, bayar.. then tunggu barang sampai.. mudah kan! haaa.. kalau nak tahu website itu ialah Printcious.com .

"Precious Gifts From Your Heart" yang bermaksud Hadiah Berharga Dari Hati Anda .. TB suka tema ni.. sebab tanyalah mana-mana orang pun, pastinya ramai yang sukakan hadiah yang boleh menjadi kenangan sampai bila-bila.. 

Selalunya kita tak tahu nak bagi apa dekat orang tersayang kita betul tak? Kalau boleh kita nak lah Hadiah yang kita beri nanti jadi hadiah yang akan menggamit kenangan sampai bila-bila buat diorang betul tak..  Haa.. satu je caranya untuk jadikan sesuatu hadiah tu ada sentimental value tak kira berapa lama digunakan.. iaitu hadiah yang kita design sendiri dan menyimpan memori antara kita dan yang tersayang.. betul tak? Haa.. nak tau kat mana boleh design sendiri ikut citarasa korang?



Jeng Jeng Jeng bagi korang yang belum tahu tu, korang boleh design sendiri hadiah dan barangan peribadi mengikut citarasa korang hanya di Printcious! dekat situ banyak giler design cantik-cantik korang boleh pilih utnuk design sendiri barangan korang.. Nak custom design sendiri pun boleh tau! just upload design korang punya sendiri..

Sempena Hari-Hari Bahagia korang iaitu Hari Anniversary yang disambut tiap-tiap tahun perlulah ada kelainan dan menyimpan seribu kenangan dengan hadiah yang di customize special untuk buah hati tersayang.. betul tak? heee.. Jom tengok kat sini bagi siapa-siapa yang nak customize design untuk hadiah orang tersayang .. https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/engagement , ada pelbagai pilihan yang korang boleh pilih untuk dihadiahkan kepada si dia.. Antaranya T.shirt, Mug, Cushion, Throw Pillow dan macam-macam lagi tau! klik je link atas ni yea! dan terus order tau! ha2..


Design Sendiri Hadiah di Printcious 
Hanya perlu layari web Printcious kita dah boleh memilih sendiri hadiah mengikut kategori jantina si penerima dan occassion tertentu. Yelah selama ni kan pening nak pilih hadiah untuk lelaki, hadiah untuk perempuan, hadiah untuk suami la, hadiah untuk isteri la.

Oh ya.. kalau korang nak tahu selain menyenangkan kerja kita memilih hadiah berdasarkan penerima, kita juga dapat customize hadiah berdasarkan occassion tertentu. Contohnya seperti hadiah konvokesyen, birthday ke, wedding ke, untuk baby baru born ke, dan macam-macam sambutan lagi. Tak salahkan sesekali meraikan hari istimewa mereka yang kita sayang.

Rayakan Hari Ibu atau Hari Bapa dengan cara membahagiakan dengan menempah sesuatu yang disampaikan lahir dari hati untuk mereka yang tersayang.. Actually sebelum ni TB dah pernah tempah bantal berbentuk love special untuk emak TB sempena Birthday dan Hari Ibu, naka tengok? klik sini ---> Hadiah Sempena Birthday Emak

TB order dari KL dan beralamatkan kampung, emak terima dengan happy sangat.. hehehe.. servis penghantaran printcious memang terbaik.

Jom manjakan orang-orang yang korang sayangi pada hari-hari istimewa mereka dengan Printcious memandangkan semakin banyak hadiah baru untuk majlis-majlis khas dari Printcious.. Malah, printcious juga menyediakan perkhidmatan percetakan hadiah korporat untuk acara tertentu. 

Antara List Cadangan Hadiah Yang Korang Boleh Pilih di Printcious :
- Design T-shirt sebagai hadiah 
- Design Puzzle Gambar sebagai hadiah 
- Design Mug sebagai hadiah 
- Design PU Leather sebagai hadiah 
- Design Baby Rompers sebagai hadiah 
- Design Keychain sebagai hadiah 
- Design Phone Case sebagai hadiah 
- Design Cushion sebagai hadiah
- Design Graduation Gift
- Design Untuk Gift For Him / Gift For Her

Design Barangan Peribadi di Printcious 
Printcious ni yang bestnya, korang boleh design dan hadiahkan kepada yang tersayang dan yang best jugak kita pun boleh je belikan something untuk diri kita sendiri sebagai kenangan dimana hasil karya design kita tu tertepek pada hadiah yang kita design di Printcious ni.. haa.. Semua barang-barang peribadi tu kan boleh customize sendiri ikut citarasa kita. Paling penting.....tiada minimum order. dan lain daripada yang lain.. orang lain mesti tak jumpa yang macam kita design ni kat luar sana.. percayalah! 

Cara Membuat Pembelian di Printcious

1. Login akaun
2. Pilih Product
3. Muat naik gambar / design
4. Tambah text
5. Order
             
6. Tunggu Barang Sampai horray!

-------------------------------------------------------------------------------------

jom Tengok STEP BY STEP Cara Nak Order!


01. Login Akaun
First sekali kena ada akaun Printcious. Caranya daftar PERCUMA aje.. Kalau belum ada akaun Printcious senang aje, korang boleh sign up terus dekat situ menggunakan akaun facebook korang. Tak susah pun.. klik klik aje dah jadi member.. hehehe.. kalau takda facebook pun boleh, sign up macam biasa je..


Lepas tu kena isi detail korang dekat ruangan kosong berkenaan untuk lengkapkan dashboard profail korang.. Elok isi terus Alamat korang sebab nanti masa nak shopping tak perlu nak isi dah, terus checkout je.. kan mudah! 




02. Pilih Product 
Klik aje mana-mana produk yang korang nak beli di CUSTOM GIFTS ni. Kat sini terdapat bermacam-macam kategori untuk korang memilih. Semua ada depan mata .. Kadang sekali tengok je kita dah tahu apa kita nak cari sebenarnya.. hehe.. TB geram bantal tu.. grrrr....




3. Muat naik gambar / design + 
Kalau dah ada gambar atau design yang dah sedia ada, bolehlah upload terus je. Tambah text kalau nak. Ikutlah kreativiti masing-masing.




TB pilih design ni.. hehehe.. mesti ada harraz kan!





4. Tambah text
kot la korang nak tambah ayat-ayat dan madah-madah untuk tersayang.. boleh je tambah.. 




 5. Order 
Kalau rasa dah puas hati dengan design, maka teruslah 'Add to Cart' dan bayar tanpa ragu-ragu. Yang bestnya dengan Printcious ni, mereka murah dengan promosi, jangan sia-siakan coupon promosi yang diberi ok. Haha.



Pembayaran boleh dilakukan melalui mana-mana bank yang tersenarai dibawah :




6. Selesai !

Ok dah siap, senang je kan! Sekarang masa untuk tunggu barang sampai ke tangan korang aje.. Oh, ya.. Printcious menggunakan perkhidmatan kurier Skynet, Pos Laju & Ninja Van untuk menghantar barang-barang supaya sampai dengan cepat dan selamat.

Ha.. berminat tak nak shopping dan design sendiri hadiah kesayangan korang untuk dijadikan hadiah istimewa orang tersayang?? kalau berminat boleh lah singgah dan terjah link-link dibawah ni yea.. jangan lupa follow dan LIKE ok.. ta ta ta....

If you are looking for best  button batch for college , don’t forget to contact them. Or if you have any upcoming event and would like to impress your guest, photo booth rental is your best choice.”

Lawati Printcious di :

Website - Printcious/blog

Jom Tengok Video cara nak Customise Hadiah korang di 
Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart



“Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”, “gift for husband”, “birthday gifts”, “surprise gift”,” gift for him”,” diy gift”


19 Ulasan

  1. Printcious memang banyak pilihan hadiah yang boleh kita pilih dan beli.servis pun cepat dan pantas

    BalasPadam
  2. Printcious ni ada buat namecard kan..nti el nak buat.sbb yg lama x leh pakai..

    BalasPadam
  3. Ah, I have printed using Printcious service a few times and have never been disappointed by their service or quality. They are now my go-to printer and I am glad that you enjoyed the same experience as well.

    BalasPadam
  4. ain datang terjah blog sini.-farahain zfa-

    BalasPadam
  5. Ana dah 3x tempah dengan printcious. So far semua barang yg sampai ana puas hati. Dtg dalam kotak yg comel lg. Sesuai dijadikan hadiah kan.

    BalasPadam
  6. Airah pun ada prder dari printcious
    Best sangat dapat design2 ni hihi

    BalasPadam
  7. Dorg mmg ok sgt.. dh byk kali order.. puas hatiii

    BalasPadam
  8. ADa banyak pilihan hadiah yang ada. So, tak pening dah nak fikir nak bagi apa kan. Rose pernah order juga sebelum ni.

    BalasPadam
  9. Dah makin banyak dah pilihan dia skrg...dulu limited sikit...Sally ade tempat t-shirt, mug dengan bantal kat sini

    BalasPadam
  10. Bestkan dapat design sendiri, tambah kalau nak hadiah kat orang ada sentimental value..

    BalasPadam
  11. Pernah buat tshirt dekat sini..nak buat bantal pulak la nampak.cantik

    BalasPadam
  12. kadang2 aklau rajon boleh lah design hadiah sendiri dan print !

    BalasPadam
  13. Senang sangat nak cari hadiah kat sini.kalau rajin boleh reka sendiri hadiah yang kita nak tu

    BalasPadam
  14. Akak dah banyak buat dengan printcious ni. Memang kualiti terbaik

    BalasPadam
  15. Indah pun sukaaaa website n, tunggu masa nak checkout je ni hehehe

    BalasPadam
  16. Banyak pilihan..rambang mata dah ni nak buat gift tuk hari guru nanti..

    BalasPadam
  17. Pernah beberapa kali order barang dari Printcious ni. Produk pun sampai cepat dan kualiti pun sangat elok dan terbaik.

    www.liahasty.com

    BalasPadam
  18. I heard a lot about it. Wanted to try it out to make my customize items. Thank for the blog post, really helps.

    BalasPadam
  19. cantik-cantik apa yang dia tawarkan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama