Tempah Baby Gift Hampers Eksklusif Dari Lovingly Signed


Tempah Baby Gift Hampers
Eksklusif Dari Lovingly Signed 


Tercari-cari hadiah apa nak diberi kepada rakan korang yang baru melahirkan bayi? haaaa.. Tak perlu pening-pening dah nak memikir sebab ada satu website ni dah sediakan macam-macam hamper baby untuk dijadikan hadiah.. Korang just pilih, klik dan bayar aje.. senang kan?

Haaa.. Website yang TB katakan tu ialah website dari Singapura yang dikenali sebagai Lovingly Signed , Haa.. Lovingly Signed ni adalah salah satu jenama yang menjual pelbagai jenis barangan baby yang sangat comel dan lain dari yang lain gitu.. Servis mereka bukan saja di Singapura tau, tetapi orang dari Malaysia pun boleh je kalau berminat nak order..
Personalised Baby Gift Hampers by Lovingly Signed

Bagi parent yang bakal menimang cahaya mata tu pastinya akan rambang mata tengok barangan baby dalam website Lovingly Signed ni sebab segalanya comel sangat! warna pastel yang lembut dan didatangkan sekali dengan box yang sangat woww.. huhu.. TB pulak excited tengok.. haha..

Haaa.. buat parent yang suka buat persiapan awal untuk beli barang baby tu, boleh la tinjau-tinjau kat website Lovingly Signed ni.. Manalah tahu terus terbekenan satu dua barang kan.. hehehe.. 

Apa yang best nya Lovingly Signed ni juga turut menyediakan keiistimewaan lain dimana pelanggan boleh je menggubah atau request untuk letak nama baby pilihan sendiri pada towel, pakaian, ataupun selimut baby tu.. syoknya mama baby yang terima kan.. haha..

Macam dalam gambar bawah ni.. yang biru untuk boy.. yang pink tu untuk girl.. comel kan!!


For Boy


For Girl


APA YANG BEST ?

Lovingly Signed ni sangat special pulak TB rasa sebab hampernya didatangkan dalam kotak yang sangat eksklusif dan lain dari yang lain.. mamanya pulak berkenan nak kumpul kotak pulak kang.. hahahaha.. 


Cerita bab Penghantaran pulak, Penghantaran di Singapura adalah percuma (3 hingga 5 hari) manakala penghantaran Antarabangsa dikenakan sebanyak SGD $25 dan percuma bagi tempahan melebihi SGD $250 (4 hingga 8 hari). 

Cara pembayaran pula adalah menggunakan Paypal atau Googlepay

ANTARA PILIHAN ?

Set Hamper Barangan Bayi

Selimut, tuala, pakaian (Romper, Pyjamas, Towelling robe dan Tutu skirt) serta aksesori dan anak patung. Boleh pilih set mengikut jantina seperti set biru (baby boy) dan pink (baby girl). Kalau nak senang pilih unisex je, nanti boleh dipakai oleh next baby.. huhuhu

Ibu bapa jangan risau yea sebab Material kain yang dipilih adalah 100% daripada cotton (kapas) iaitu material yang sejuk dan lembut yang sesuai untuk keselesaan bayi .


Haaa comel tak anak patung atas ni.. comel kan.. kalau ada anak girl dah tentu TB belikan satu untuk dia.. Tapi anaknya boy.. so TB nak tinjau barang lain yang sesuai dengan umur harraz.. hehehe.. Oh ya.. kalau korang bercadang nak belikan untuk sahabat atau mereka yang bakal menimang cahayamata mahupun nak belikan utnuk anak sendiri pun boleh... pergi je tengok kat website dan link yang TB dah nyatakan kat bawah ni.. Happy Shopping ya!


Laman web : 

Instagram : 

Facebook : 


Pinterest : 



7 Ulasan

  1. Comel-comel semuanya daripada Lovingly Signed ni. Paling kinah suka patung tu. Comel sangat

    BalasPadam
  2. serius comel. ni kalau ada baby ni mesti beli untuk baby sendiri je. tapi memang exclusive sgt hadiah ni

    BalasPadam
  3. Ada usha2 jgk tgk.. Mmg lawa2 barangan dia

    BalasPadam
  4. adoi...semua comel-comel. Geram nengoknya....aishhh tak boleh jadi ni

    BalasPadam
  5. Alahai..comel2 lak tgk hadiah utk baby ni.. Geram je tgokkan tau.. Tkde idea boleh guna khidmat ini kan.. Senang .hehe

    BalasPadam
  6. Ramai juga yang dah share tentang website ni. Lepas ni siapa nak order gift tuk kengkawan dpt newborn ke, tak pening kepala dah.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama