Amino Acid Series Discovery Set By Hanajirushi | Untuk Semua Jenis Kulit Termasuk Kulit Sensitif


Amino Acid Series Discovery Set By Hanajirushi |
Untuk Semua Jenis Kulit Termasuk Kulit Sensitif


Hai korang semua.. hari ni TB nak share tentang produk dari Japan yang sangat comel packagingnya dan sangat mesra dengan kulit TB bila memakainya.. Terasa sejuk je bila guna produk ni.. Antara sebab TB sukakan ia adalah kerana produk ini membuatkan kulit kita jadi lembap dan terhidrat.. Kulit dah tak kering macam sebelum ni.. dan paling TB suka bila dapat try candy mask yang sangat comel tu.. alalala.. syok betul pakai candy mask tu.. eh.. candy mask pulak.. haha.. sebab dia comel sangat macam candy.. so TB pun terpanggil dia candy mask.. hahaha.. Actually nama mask tu  Mask Amino Asid  yea.. hehehe..

 

Nah.. inilah rupa candy mask tu.. eh ..    Mask Amino Asid .. haha.. asik tersasul je kan.. Tapi betul kan TB kata.. mask dia macam candy.. comel jeee dalam plastik ala-ala candy sweet gitu.. hehe.. Haa.. nampak tak bekas putih tu.. haa.. yang tu untuk kita letak mask yang berbentuk bulat tu kedalamnya.. lepas tu kena tuang sikit Amino Acid Toner tu kedalam bekas tu untuk bagi mask tu mengembang dan membesar dan boleh terus pakai ke muka.. syoknya TB tengok masa lepas tuang Amino Acid Toner tu.. nampak mask tu mula mengembang dan besar.. hehehe..

So TB terus pakai di muka.. wah.. sejuknya rasa.. rasa macam segar je kulit muka.. tunggu dalam 10 minit macam tu.. TB buka dan rasa .. adoi.. segar dan sejuk je kulit wajah.. jatuh cita terus TB tau.. hehe.. better korang pun try jugak nanti tau!

Oh ya.. sebelum tu.. TB nak share dengan korang serba sedikit info tentang Amino Acid Series Discovery Set  ni.. Set ni sesuai untuk semua jenis kulit tau.. termasuk kulit sensitif macam TB ni pun boleh pakai.. tapi tengok pada keadaan kulit korang la ye.. kalau tengah radang tu jangan la pi pakai pulak.. kang merah macam cili pulak kulit tu.. salah siapa?? haha.. 







Yeah.. Ni dia Amino Acid Series Discovery Set yang Sesuai untuk all skin type even sensitive skin . . 4 Produk yang TB sedang guna sekarang ialah : 1) face washing cream : pencuci muka 2) skin toner 3) milky lotion : moisturizer 4) super moisturizer face mask(sleep mask) : sesuai dipakai waktu malam sebelum tidur (teksture dia bila sapu di kulit akan keluar water drop untuk melembapkan kulit dan akan fresh apabila bangun tidur) Best! . . Haa.. Kalau korang nak order jugak, korang boleh dapatkan di Lazada Birthday pada 27 Mac . . Oh ya.. TB dapat Free gift juga : 1) candy pack mask . 2) foaming net ( guna dengan face washing cream untuk cuci muka) . 3 ) 3 sample kit . . Haaaa.. Disini TB nak share dengan korang yang nak pre order dulu tu.. Boleh Chup Dulu, dimana korang untung sebab ada diskaun kat sini tau! . . Lazada Chup Dulu! (Presales for Lazada Birthday 13/3 - 26/3)* . We are happy to share that we are joining Lazada Chup Dulu! . 2 products that you MUST BUY! . 1) Hanajirushi Mini Starter Kit Set NORMAL PRICE : RM108.89 *CHUP DULU PRICE : RM59 (46% OFF)* 2) Hanajirushi Amino Acid Super Value Set + FREE Face Mask 80g NORMAL PRICE : RM123.90 *CHUP DULU PRICE : RM99 (20% OFF)* . Step to grab Chup Dulu Promo . 1) Open Lazada Apps (Chup Dulu is not available in Lazada Web) 2) Go to Hanajirushi Official Store (Hanajirushi.os) 3)Choose Chup Dulu product 4) Pay 10% of the product price before 26/3 5) Pay balance on 27/3 6) We will ship your order!
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on


Apa yang ada dalam Siri Asid Amino:


Hanajirushi Amino Acid Face Washing Cream 150g

Haa.. yang ni Pembersih muka yang TB suka.. Pembersih ini menghasilkan buih berasid yang kaya dan padat yang dapat menghapuskan kekotoran dengan mudah, minyak yang berlebihan dan komedo dengan menembusi ke liang-liang. Diformulakan dengan 11 jenis asid amino, air panas dan ekstrak tumbuhan "Yumura" Jepun, pembersih ini meninggalkan kulit terhidrat, licin dan tanpa rasa kering setelah digunakan .



Hanajirushi Amino Acid Super Moisture Face Mask 220g

Masker ni pun TB suka sebab bila bangun keesokannya muka jadi soft, segar dan lembap.. Yang uniknya kalau korang nak tahu, Masker muka ini akan berubah menjadi titisan air serta-merta selepas bersentuhan dengan kulit, dan ia menghidrat dan menyuburkan kulit dengan serta-merta.

Produk yang mengandungi Air mata air panas Jepun, ekstrak tumbuhan, 10 jenis asid amino dan 3 jenis ceramida ditambah untuk hasil penghidratan yang sangat baik. Teknologi dipatenkan Jepun meningkatkan penyerapan air kulit, menjadikan kulit lembut, lembut dan segar



Hanajirushi Amino Acid Skin Toner 99ml

Haaa.. yang ni pulak.. Pelembap Super yang buat kulit korang rasa terhidrat.. tak kering dan kusam seperti sebelumnya.. sebab ia mengandungi 8 jenis Asid Amino yang berfungsi untuk menghidrat kan kulit. Selain itu ia juga mengandungi Air mata air panas "Yumura" Jepun. Kaya dengan asid amino dan bahan-bahan mineral .



Hanajirushi Acid Silky Milky Lotion 99ml

Yang ni pun.. sama macam diatas.. Mengandungi 8 jenis Asid Amino yang ditambahkan untuk menghidrat kulit. Pelembap Super. Air mata air panas "Yumura" Jepun ditambah. Kaya dengan asid amino dan bahan-bahan mineral .


Cara nak guna:


Hanajirushi Amino Acid Face Washing Cream 150g: Gunakan setiap hari. Biarkan krim dan urut di atas muka basah, Boleh guna dengan foaming net tu untuk hasilkan buih yang banyak dan untuk sentap lembut pada kulit wajah.. jangan sental kasar yea.. yang tu mau muka macam kena sagat pulak kang.. sis tak jamin yea! salah sendiri tu.. hahaha.. Oh ya.. masa urut muka tu kalau boleh elakkan kawasan mata tau.. lepas beberapa minit dan boleh bilas dengan air .



Hanajirushi Amino Acid Super Moisture Face Mask 220g: Haa.. yang ni best sangat.. time untuk manjakan kulit sebelum tidur.. Caranya sapu je face mask ni.. Caranya mudah sangat.. Sapukan sebelum tidur selepas korang mencuci muka selesai rejim penjagaan kulit asas, perlahan-lahan ratakan mask ni di muka dan leher. Urut sekata. tak perlu bilas. Elakkan menggunakan produk di kawasan mata dan bibir yea..

Hanajirushi Amino Acid Skin Toner 99ml: Sapukan untuk membersihkan kulit kering. Pat kering. Elakkan kawasan mata segera. Sekiranya bersentuhan dengan mata, bilas segera dengan air

Hanajirushi Amino Acid Silky Milky Lotion 99ml: Sapukan selepas intipati. Pat kering. Elakkan kawasan mata segera. Sekiranya bersentuhan dengan mata, bilas segera dengan air


Mask Amino Asid sangat mengejutkan. Perasaan yang sangat menyejukkan dan menyegarkan. Selepas seharian, ini adalah sesuatu yang memberi ganjaran kepada kulit kita untuk berehat dari aktiviti seharian.

Kulit menjadi lembap dan kekal terhidrasi

Apabila memakai produk ini korang akan merasakan kulit korang lembap kerana ia mempunyai fungs Moisturizing, menghidrat, memperbaiki kulit siang dan malam, mengurangkan garis halus, dan menenangkan kulit seterusnya menjadikan kulit sentiasa fresh, lembap dan bercahaya .



haa.. ni la foaming net untuk pakai masa guna face washing cream tadi


Ni dia Amino Acid Series Discovery Set yang Sesuai untuk all skin type even sensitive skin


Sweet Candy Mask .. comey kan!



Haa.. inilah semua yang TB dapat hari tu.. suka tengok comel-comel je semuanya.. TB pun dah start suka produk ni.. sebab suka dengan tekstur kulit yang terhasil lepas guna beberapa hari.. dia punya packaging pun comel.. Haa.. kalau korang nak dapatkannnya.. korang boleh la pi ke website LAZADA yea.. 



Haaaa.. Disini TB nak share dengan korang yang nak pre order dulu tu.. Boleh Chup Dulu, dimana korang untung sebab ada diskaun kat sini tau! Haa.. bagi sape yang nak beli tapi nak half price or nak diskaun.. better grab dari sekarang! Chup Dulu! Untung tau!

Cara nak join Lazada Chup Dulu dan dapatkan produk ni dengan harga yang ada diskaun? jom baca ARAHAN LENGKAP kat bawah ni yea.. 


Lazada Chup Dulu! (Presales for Lazada Birthday 13/3 - 26/3)

We are happy to share that we are joining Lazada Chup Dulu!

2 products that you MUST BUY!

1) Hanajirushi Mini Starter Kit Set
NORMAL PRICE : RM108.89
*CHUP DULU PRICE : RM59 (46% OFF)* 

2) Hanajirushi Amino Acid Super Value Set + FREE Face Mask 80g
NORMAL PRICE : RM123.90
*CHUP DULU PRICE : RM99 (20% OFF)*

Step to grab Chup Dulu Promo
1) Open Lazada Apps (Chup Dulu is not available in Lazada Web)
2) Go to Hanajirushi Official Store (Hanajirushi.os)
3)Choose Chup Dulu product
4) Pay 10% of the product price before 26/3
5) Pay balance on 27/3
6) We will ship your order!





16 Ulasan

  1. Walaupun tak pernah lagi tengok dan jumpa, tapi baca penggunaan dan kebaikkan dia, sangat bagus tu, dah macam sama dengan produk sedia ada sekarang ni kan, boleh cuba..

    BalasPadam
  2. wahh comel gila packaging cotton mask dia.. mmg mcm gula2 ...haha ni kalau anak amek ni mau dia panik gula2 dia jadi kertas..hahahah

    BalasPadam
  3. Berbelit gak lidah nak sebut dan ingat jenama ni.. apa pun satu alternatif bagi mereka yang masih ingin mencari produk sesuai kulit muka. Apa Hanajirusi? Ala sebut Mask anti amino acid je lah senang sikit.

    BalasPadam
  4. Oh first time tau about brand dan products ni hehe..nampak mcm menarik juga yea semua, packaging dia pon comel-comel belaka hehe..

    BalasPadam
  5. first time dengar brand ni ..not bad. packaging dia simple jer...nanti bolehlah cuba

    BalasPadam
  6. Comel je Candy Mask tu. Hahaha. Nanti nak cari jenama ni. Baru masuk Malaysia eh? Tak pernah dengar nama jenama tu.

    BalasPadam
  7. Menarik jugak amino acid ni. First time dengar. Candy mask tu comel je

    BalasPadam
  8. Looks like a good product. Product NIe dari Japan ker.? Thank you for sharing your review ya.

    BalasPadam
  9. Nampak menarik produk nie..dari review nsmpak banyak kebaikan .bole lah cuba nanti.

    BalasPadam
  10. First time iena dengan jenama Hanajirushi ni.
    Btw Product skincare yg ada Asid Amino mmg bagus utk membantu menghasilkan kolagen agar kulit kita kekal elastik dan ianya juga membantu memelihara penyembuhan sel kulit. So produk ni sgt bagus :D

    BalasPadam
  11. Eh comel plak packaging dia kan. InsyaAllah akan membantu pada yang memerlukan - yang penting jika dah serasi dengan produk, kena istiqamah kan baru nampak kesan ye tak

    BalasPadam
  12. Wah ada diskaun. Bolehlah Qiss shopping nanti. Nak try gak guna produk ni. Nanti nak cek kat Lazada. Cukup bajet boleh CHUP DULU kan

    BalasPadam
  13. First time dengar nama Hanajirushi. Tapi comel laa nama dia. Sesuai utk semua jenis kulit pulak tuuu. Boleh share laki bini kalau macam ni haha

    BalasPadam
  14. Produk nie nampak meyakinkan. Nanti bolehlah share resultnya dgn kami. Boleh kami cuba nanti.

    BalasPadam
  15. oo ingatkan produk apa la tu. nanti kita tunggu hasil sis gunakan ya

    BalasPadam
  16. Ada diskaun yang menarik nih sis Tengkubutang... hehehehe... pastu yang kedua, packaging produk ni pun catchy dan nampak practical... nevertheless, nanti buat entri regarding result selepas pemakaian produk ni ya sis... excited nak tau effectnya...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama