Nikmati Pelbagai Potongan Ketika Shopping Online di PG Mall


pg mall



Nikmati Pelbagai Potongan 
Ketika Shopping Online di PG Mall


Hai korang, kali ni TB nak cerita tentang PG Mall punya offer, korang pernah shopping di PG Mall tak? Kenal tak PG Mall? Haa.. Bagi yang belum kenal tu mari TB cerita sikit info tentang PG Mall ni. 

PG Mall ni ialah platform e-dagang kegemaran pengguna dan peniaga dimana ia adalah  Platform e-dagang No.1 pertama di Malaysia yang ditubuhkan pada tahun 2017 dengan konsep ConsuMerchant. PG Mall memberikan konsep cashback selamanya terbaik kepada pembeli dan memberikan pengalaman membeli terbaik berbeza daripada platform e-commerce lain di Malaysia.

Selain itu, PG Mall juga disenaraikan sebagai laman web e-dagang 3 teratas di laporan wawasan Iprice https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Oh ya, apa yang TB suka tentang PG Mall ni, kalau kita berjaya perkenalkan peniaga yang belum menjadi sebahagian daripada PG Mall, kita akan diberi insentif. Haa.. menarik tak? Perkenalkan, dan dapatkan insentif!

So, kalau korang mempunyai rakan yang suka menjual produk atau pemilik jenama, ajaklah rakan korang tu join PG Mall dibawah nama korang untuk mendapatkan insentif khas sebagai tanda usaha kerana berjaya memperkenalkan atau merekrut mereka dalam team PG Mall.

Oh ya.. ada satu lagi yang best, PGMall accept all e-wallets and payment gateway tau.. So.. sangat memudahkan kita untuk shopping di website PG Mall ni.. Haa.. dibawah ni TB senaraikan apa kelebihan shopping di PG Mall .


Kelebihan Shopping di PG Mall 

  1. Harga produk dan perkhidmatan adalah rendah dan mampu beli
  2. Menjimatkan masa, tenaga dan tiada had masa untuk shopping (bila-bila masa je)
  3. Mudah dan selamat (bekerjasama dengan kesemua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada)
  4. Pelbagai diskaun dan cashback yang menarik
  5. Menyokong peniaga tempatan (produk dan barangan tempatan)
  6. Mempunyai sistem e-wallet/sistem pembayaran online (Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay)


OCBC BANK PG MALL

2. OCBC

Ha.. Ada berita baik buat semua pemegang kad OCBC, korang boleh nikmati potongan 20% untuk pembelian minimum RM30 bermula dari sekarang hingga 15hb Oktober 2020 nanti! So jangan lepaskan peluang untuk rebut peluang berbelanja disamping menikmati potongan untuk pembelian korang. Menarik sangat kan...

Oh ya! promosi ini Eksklusif buat pembeli baru sahaja yea! So, buat yang belum daftar dan belum menjadi pembeli di website PG Mall ini, korang boleh daftar sekarang di PG MALL Dan selepas itu barulah boleh nikmati offer untuk semua pemegang kad OCBC .
                                                                                      
Haaa.. Untuk pemegang kad OCBC yang baru mendaftar tu, boleh lah shopping di PG Mall ni, Jangan lupa yea masukkan Kod Promosi : PGMXOCBC , Promosi ini hanya valid/sah dari 15th July sehingga 15th Oktober 2020. Sila layari website link dibawah ni yea :

Website link :


PG MALL

3. CitiBank

Promosi Istimewa buat Semua Pemegang Kad Citibank! Khasnya kepada Pembeli yang baru berdaftar di website PG Mall, Mulai sekarang hingga 31 Mac 2021, korang akan dapat potongan harga sehingga 25% dengan belian minima sebanyak RM30 (capped at rm25). Pilih dari pelbagai produk untuk setiap pembelian. Jadi tunggu apa lagi? Jom shopping..

Oh ya. Promosi ini terhad untuk penebusan 1000 yang pertama setiap bulan yea.. korang boleh shopping seperti biasa tetapi pada waktu nak checkout tu korang kena masukkan Promo Code : PGMXCITI25  dan nikmati potongan yang diberikan .

Jangan lupa yea.. Promosi ini sah dari sekarang hingga 31 Mac 2021 . 


Pemegang Kad Citibank Sedia Ada

Haa.. bagi Pemegang Kad Citibank Sedia Ada pula, korang juga dapat keiistimewaan lain dimana bagi pembeli yang ada akan mendapat potongan 10% dengan perbelanjaan minimum RM200 (Capped at RM 15)

Promosi ini terhad untuk penebusan 500 pertama sebulan dan perlu masukkan Promo Code : PGMXCITI10 semasa checkout nanti. Promosi sah dari sekarang hingga 31 Mac 2021


pg mall

4. Air Asia

PG Mall adalah platform membeli-belah dalam talian Malaysia yang boleh dipercayai oleh peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka di peringkat global. 

Malah Air Asia juga tidak melepaskan peluang untuk bekerjasama dengan PGMall dengan menawarkan 1 kali ganda BIG points buat para pelanggan yang berbelanja Setiap RM5 di PGMall. Bukan itu sahaja, para pelanggan turut berpeluang menggunakan BIG Points untuk berbelanja di PGMall.

Haa.. Kalau korang dah ada akaun PG Mall, jangan lupa untuk link kepada akaun Air Asia Big Loyalty korang. Caranya mudah je:

  1. Login ke website PG Mall
  2. Klik My Account
  3. Klik pada icon Air Asia Big Loyalty. Korang dikehendaki untuk masukkan email dan password akaun Big Loyalty untuk lengkapkan proses.

Dapatkan 1 BIG Point untuk setiap RM 5 yang dibelanjakan. Tebus kredit RM10 PG Mall dengan 2,000 BIG Points.

Dari 1 hingga 31 Januari 2020, setiap belian RM5 di laman web PG Mall dan anda akan dapat menikmati Air Asia Big Loyalty Point ! wah.. Untung sangat-sangat kan kalau berbelanja di PG Mall ni.. belanja Sikit Je Tapi boleh Dapat Big Point, Big Point tu pulak boleh tebus nanti.. Sesuai dengan Tagline PG Mall :

 “Spend Small, Earn Big when you shop with PGMALL


Haa.. Apa yang korang boleh dapat di PG Mall ni? Meh TB citer buat penghujung entri ni .. hehehe.. Ha, kalau korang nak tahu, Di PG Mall ni korang boleh dapati pelbagai produk mulai dari Elektronik, Fesyen, Buku, Rumah & Hidup, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Kanak-kanak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Automotif hingga E-Voucher. 

So, tunggu apa lagi? Jom shopping online di PG Mall sekarang! Korang boleh nikmati pelbagai kelebihan shopping di sini. Layari website PG Mall dibawah untuk melihat promosi-promosi lain yang lebih hebat! 
Website: 



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #OCBC #Citibank #Airasiabigloyalty #PGMall4u #Cashback #points #ocbcbank




13 Ulasan

  1. Mesti ramai yg dah guna PG Mall ni yg memberi banyak faedah...

    BalasPadam
  2. hari tu ada jugak yang promote pasal PG Mall ni. Tapi belum berkesempatan nak shopping lagi. rugi la kan tak jenguk sebab ada banyak code diskaun

    BalasPadam
  3. PG Mall banyak betul promosi. Hari tu cashback, pastu super spender dan macam-macam lg. Ni nak gaji bleh la tengok-tengok. Hehehe

    BalasPadam
  4. Wah!!!!!!! Lama nyer PG Mall buat discount promotion. Dah byk saya baca mengenai discount promotion PG Mall Ini.

    BalasPadam
  5. Best Pg Mall ni, banyak diskaun best2 dan boleh buat duit tepi

    BalasPadam
  6. Dah bukak pg mall ni tapi belum shopping kat sini lagi. Tengok je pun dah best tb. Banyak tawaran menarik dari PG Mall ni.

    BalasPadam
  7. Sis dah dua kali soping PGmall, memang puashati..tawaran harga dan jualan produknya memuaskan, ada cashback lagi...

    BalasPadam
  8. Makin menjadi2 offer pg mall ea. Patutlah top3 ranking. Banyak tawaran menarik diberikan. Customer pon puas hati

    BalasPadam
  9. Bagus PG mall ni... promosi sentiasa ada.
    Dan best beli waktu promosi, jimayt duit

    BalasPadam
  10. bestnya untuk pemegang membership card OCBC bank, Citybank dengan Air Asia! Bila shopping boleh dapat diskaun, bertambah seronok nak shopping jadinya

    BalasPadam
  11. Macam2 offer PG Mall. Untunglah OCBC Citibank card holder .

    BalasPadam
  12. Wah.. Pg Mall ada offer lg bedt tu tentu ramai yg suka shopping2 online

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama