24 April 2013

GWIYOMI COMEL VERSI ISLAMIK!! MESTI TENGOK!


ha2.. ni apa citer lak? Gwiyomi versi Islamik wehh.. best giler.. teman suka.. thanx pada yg buat video nih! kreatif metif lea you! korang dh tengok lum? jom tengok.. heee.. actually suara je pun.. heeee.. jom denga ayat2 gantian kepadal lirik asal Gwiyomi jom! 




ha2.. cumey kan! suka tgk kucen tuuu.. sapelah yg buat video ni kan!


Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

8 ulasan:

  1. gi ngoji,mr bie yg buat memang ohsem

    BalasPadam
    Balasan
    1. mr bie sape yea? nak tahu sgt sape yg buat video nih..heee

      Padam
  2. Balasan
    1. hihihi.. kannn... thanx sudi singgah n komen.. jap lg teman bw blog korg lak yea

      Padam
  3. alaaaa..kt ofc kena block la pulak. mcm2 trend la skang ni ye

    BalasPadam
  4. ya allah, comel nyaaa. kalah semua gwiyomi yg org lain buat.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥