06 Jun 2013

KOLEKSI AYAT-AYAT CINTA #1

lihat sini juga --->> 
Entri ni saja dibuat suka2.. suka2 nak abadikan ayat2 cinta yg best n bole memotivasi diri kita untuk lebih tabah ( bagi yg sedang kesedihan / kecewa / putus asa )..  Juga sedikit kata2 semangat buat korang yang hampir lemah dengan dugaan Allah.. Sekiranya ada diantara korang yang bersedih n menghadapi situasi yang amat kecewa, silalah baca AYAT-AYAT CINTA ini.. =)
nak baca lebih lagi? sila ke FAnPAge KOLEKSI AYAT2 CINTA































Kalau ada sape nak share, dibenarkan copypaste.. =)

Reactions:

8 ulasan:

  1. errrr.....teghase jiwang.... tapi macam awok yang udah berbini ni.... sesekali ucap bende2 camni kat mem awok.... mesti die pelik..... kekeke... tapi ucap dengan ikleh....pasangan kite mesti suke kan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee.. xde yg pelik pun awk.. lagi mengeratkan hubungan lagi ada.. cubalah.. =)

      Padam
  2. saya setuju!
    walaupun dah beranak pinak, tapi bila ungkapan cinta dan sayang tu diluahkan, barulah suami isteri rasa dihargai :)

    BalasPadam
  3. Sweet Sgt.....sy ske...

    BalasPadam
  4. sya suka....

    BalasPadam
  5. Ayat tu boleh membuatkan aq mendekati dengan tuhan ... ... KiTa TiDaK bErHaK TeNtUkAn
    JoDoH kItA dEnGaN SiApA .. _TETAPI kItA sEoRag mAnUsIa bIasA bErHaK mErAnCaNg JoDoh KitA dEnGaN sIaPa AjEw .. .. .. ..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥