TAK SABAR TUNGGU BEAUTY BOX DARI ALTHEA SAMPAI..

TAK SABAR TUNGGU BEAUTY BOX DARI ALTHEA SAMPAI..

Hai.. Assalammualaikum semua.. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin yea buat semua.. sorry la time raya TB takde masa lansung nak tengok blog.. haha.. internet slow bebeno.. dah la balik taiping (umah mertua) line tak berapa nak ada, so, TB pun malas nak buka blog sangat sangat.. hehe.. tapi Alhamdulillah blog still aktif dikunjungi rakan taulan.. terima kasih sangat2 yea.. 

Ok lah, TB nak up gambar time raya, tapi TB nak up dulu excited TB sebab nak terima barang dari Althea Korea-Malaysia ni.. Yang atas ni screenshoot gambar chart yang menunjukkan barang TB shopping kelmarin.. tengah dalam proses lagi.. just tunggu update dari Althea aje ni untuk shipping..

TB dah banyak kali sangat shopping kat Althea Korea-Malaysia ni, sampaikan TB rasa ketagih tau nak shopping kat sana.. sebab banyak sangat barangan makeup yang best-best yang memang fresh dari Korea.. nak jugak melawa macam artis Korea tu kan.. hehehe.. barangan dari jenama yang ada di Althea adalah seperti Holika Holika, Innisfree, The Face Shop, Skinfood, Tony Moly, Laneige, Mamonde, Etude House, Witch's Pouch, W-lab, 3 Concept Eye dan banyak lagi..

kalau nak ke Korea memang tak kesampaian tapi tak mustahil la kalau kita nak melawa dan melaram macam artis korea tu kan.. Semua dihujung jari je sekarang ni.. Gi je kat website Althea.Kr dan shopping semua barangan KBeauty kat situ je.. Tambahan sekarang ni dah ada aplikasi kat android, just buka aplikasi, login dan terus shopping.. yeay! senang giler nak lawa macam artis korea kan! Shopping la apa yang korang nak, baik lipstick ke, skin care ke, face mask ke, mascara, blusher, skin primer, cleansing tissue, repair serum, shampoo dan macam-macam lagi. Sebut je nak apa, Insyaallah semua ada di Althea.kr!

Eh.. dah citer panjang-panjang ni.. terlupa pulak nak gitau, buat yang baru dengar tentang Althea ni, Apa Althea tu ek? Haa.. Althea ialah satu website yang korang boleh shopping semua barangan kecantikan dari Korea dengan harga yang sangat murah dan berpatutan. Dan yang lagi best, Althea sentiasa memberi tawaran harga terbaik danselalu buat jualan murah. 

Approved 100% Aunthentic

Disebabkan barangan dari Althea ni murah dan kadang tidak masuk akal, ramai pulak yang fikir produk atau barangan dari Althea ni FAKE atau tidak elok digunakan. Haa.. meh sini TB nak gitau kenapa barangan nya murah-murah?  haaa... of coz la sebab nak bagi korang dapat harga yang rendah .. hahaha.. eh.. ok, ok, serius yea.. Sebenarnya, Althea memang ambil semua produk direct dengan semua brands yang ada di Korea. Althea tak menggunakan orang tengah untuk semua jenis produk yang diorang jual. Sebab tu harga yang mereka dapat pun harga yang berpatutan .. Haa.. ada musykil lagi tak? hee.. jom shopping di Althea jom!


Free Shipping above RM99

PENGHANTARAN PERCUMA pada Pesanan di atas RM99! Haa.. best kan! FREE SHIIPING kottt.. Alanag-alang dah shopping, apasalahnya shopping lebih sikit.. jimat tang shipping kan.. kalau tak, nanti kena bayar shipping fees pun alahai.. banyak gak tu.. hehehehe.. so, pastikan shopping melebihi RM99 tau! Tapi nak gitau gak la.. Kalau belian kurang dari RM99 pun, harga shipping hanya RM18 je pun.. tanpa risau berat produk yang korang beli.

Website: www.althea.kr
Instagram: @altheakorea


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama