Nuff

12 Jun 2013

Related Posts

24 ulasan:

  1. hehehe..anak2 saya selalu buat gini kat rumah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha2.. masih ada lagi yea yg main camni.. ingatkan kiat2 dulu jea.. hi2

      Padam
  2. Hihihi...akk pun pernah buat dulu :D

    BalasPadam
  3. Rumah kampung kakak masih ada lagi tau dan dah tentu cucu-cicit bapak masih buat macam dulu mak-ayah mereka buat macam ini. Kelakar bila ingat:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. betul.. yg mana yg masih ada kusyen mcm ni mmg panjang jea akal budak2 nk susun n main2 macam ni kan.. hi2

      Padam
  4. Balasan
    1. ha2.. sebab umah farah semua pakai sofa kot yea? ni kusyen jenis lama.. klu jenis fesyen baru xleh kot buat susun2 camni.. hu2

      Padam
  5. lepas tu ...mak kite menjerit......kome kemas balik....... kan??kan???

    BalasPadam
  6. sgt menggamit memori :p

    dulu2 slalu wat tapi dak2 skang dh xleh wat sbb dkt umah ada sofa gedabak :P rugii

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha2.. yg tu mmg betoi.. kita dulu2 je leh main macam ni.. sbb skrg org dh x pakai kusyen2 mcm ni dh.. semua pakai sofa kan..

      Padam
  7. woahh..time kecik2 slalu buat..mak balik kije kena tibai..wakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahahaha.. kena tibai? ha3.. awat x kemas siap2 sebelum mak balik? heeee.. kecian..

      Padam
  8. akak slalu buat dlu ms kecik2...hihihi..skrg ni anak2 plk wt gitu...

    BalasPadam
  9. Arol pun selalu buat macam tue dulu! Tidur bawah kusyen tue paling best tapi baru golek sikit dah runtuh. Hehehe! Kadang2 jadikan kusyen tue papan gelongsor. :D Kenangan! ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heeee.. memang lea runtuh kalau dh goyang2 sgt.. kena tido sopan2 baru x runtuh.. kan.. =)

      Padam
  10. tak sempat nak buat camtu sebab masa kecik rumah takde kusyen...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hooo.. kalau ada mesti timi nomo satu main kubu2 perang guna kusyen2 ni.. heee..

      Padam
  11. semua yg komen sini teman udah bw balik yea.. =0).. thanx sudi singgah n komen.. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni iha akak belum bw lagi :P pasal kusyen tu kan, adik beradik lelaki selalu main camni dulu.. teman numpang nengok je.. nak main kang patah pulak tulang ni.. haha..

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New