Menang RM300 Giveaway EFG Mega Raya 2015

Menang RM300 Giveaway EFG Mega Raya 2015 | Sunday, July 12, 2015

Haii.. Assalammualaikum.. hari ni teman nak luangkan masa sedikit untuk menulis entri penghargaan buat Penganjur dan Sponsor/Penaja Giveaway EFG Mega Raya 2015 ini, Seperti yang peserta lain tahu, Pada 10 Jun sehingga 9 Julai lepas. Exchange Feed Group (EFG) telah melancarkan Giveaway EFG Mega Raya 2015 . Dimana setiap pemenang akan menerima duit Raya .. seperti senarai dibawah:

Hadiah : 
Duit Raya 

Jumlah Hadiah bernilai 
RM3100

Kategori : SEO
RM300 x 1 pemenang
RM200 x 1 pemenang
RM100 x 1 pemenang

Cabutan Random :
RM100 Cash x 25 pemenang



Alhamdulillah.. teman bersyukur kerana telah dipilih sebagai Pemenang Kategori SEO (Search Engine Optimization).. Memenangi Hadiah Wang Tunai RM300, Syukur Alhamdulillah.. 

Alkisahnya semasa terima berita ini teman sedang nyenyak tidur.. teman dapat miscall dari Blogger Syamimi iaitu tuanpunya blog Hanyadihatiku.blogspot.com yang sememang rajin wasap dan bertanya khabar teman.. dan apabila teman baca mesej dari Syamimi teman macam tak percaya.. sungguhhhh!! teman memang tak percaya dan berasa terkejut sangat boleh menang kategori SEO tu.. sebab selama ni teman pernah Join Giveaway lain dan fight untuk menang kategori SEO tapi tak berjaya..

Cuma sehari sebelum tu, ada berchatting dengan Syamimi , kononnya berangan kalaulah menang RM300 tu kan best.. tapi berangan je la kannn.. 

Tup-Tup esoknya pengumuman pemenang, teman terselit dalam senarai.. Ya Allah.. tempat Pertama lak tu.. syukur Alhamdulillah.. dan syukur gak.. sebab.. sifu Hasrul Hassan tak join, kalau tak gerenti dia yang sambar dulu.. pakar SEO la katakan.. hehehe.. my sifu...

Dan, bila teman menang kali ni, adalah waktu yang sangat2 sesuai kerana  disaat2 duit bank dah kering kontang sebab dah beli macam-macam untuk persiapan raya.. dan teringat balik, baki duit dalam bank yang last sekali tu teman gunakan untuk belikan mak bangkit cheese kegemaran mak.. masa tu tengok duit dalam bank dah kosong, hati rasa sayu.. tapi disebabkan nak belikan jugak untuk mak dua balang bangkit Cheese berharga RM60 dari Kak Ipar, akhirnya teman  teruskan juga niat itu.. dengan seikhlas hati untuk mak tersayang.. hehehe.. dengan niat lain untuk membantu tambah pendapatan kak ipar teman.. ye.. dengan seikhlas hati.. 

dan keesokannya teman dapat berita menang hadiah RM300, wahhh.. Allah beri rezeki yang berlipat kali ganda buat teman.. syukur sangat.. doa emak pun termakbul.. "semoga kamu murah rezeki, terima kasih bagi mak bangkit cheese ni" .. 

heee.. actually dalam bank yang kosong tu memang akan berisi balik lepas raya cuma lambat sikit la kan.. tu yang sayu tengok akaun bank hanya ada telur ayam.. hahahahaha.. sekarang dah berisi balik.. syukur.. Alhamdulillah.. Rezeki dari Allah.. wah.. panjang lebar teman menaip.. OK lah.. jom tengok siapa para sponsor Giveaway EFG Mega Raya 2015 ini ..



Terima kasih kepada penaja UTAMA:



dan


Terima kasih buat semua.. dan teman resepect sebab bayarannya cepat je di transfer.. tQ sangat2.. Alhamdulillah.. duit raya tahun ni.. heee..




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





JOM CANTIK & KURUS DENGAN 

PANACEA BEAUTY


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


4 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama